Ja z kolei wczoraj ponownie zgłosiłem problemy z VoLTE do T-Mobile.
Poniżej wklejam fragment mojego maila, gdzie opisuję co konkretnie się dzieje.
1. Nagle nie mogę wykonać połączenia, telefon od razu po wybraniu numeru wyświetla "rozłączono".
2. Biorę drugi telefon i dzwonię do siebie.
3. Mój telefon spada z LTE do 3G, aby odebrać połączenie.
4. Po zakończeniu rozmowy mój telefon wraca do LTE i aktywuje od nowa VoLTE.
5. Można z powrotem dzwonić przez VoLTE bez przeszkód, aż pojawi się kolejna sytuacja z 1 punktu i cała sytuacja zatoczy koło.
Dziś dostałem taką odpowiedź... Ręce mi opadły. Chyba trzeba sobie na dłużej dać spokój z tym VoLTE.
Witam Pana,
serdecznie przepraszam za niedogodności podczas korzystania z naszej usługi VoLTE. Faktycznie usługa ta jest w początkowej fazie testów i niestety zdarzają się spore kłopoty podczas jej używania.
Jako operator na pewno będziemy tę funkcję udoskonalać zatem proszę co jakiś czas aktywować ją w telefonie i sprawdzić czy działa poprawnie.
Jeszcze raz przepraszam za niedogodności.