DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 203 z 308
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 308
 #1001816  autor: piotrzet
 02 lip 2018, 17:33
XZ Premium od jakiegoś czasu jest tak że jak jest VoLTE to nie ma mowy żeby przeszło do VoWiFi co wcześniej max 10 minutach było robione. Teraz właściwie najlepszy i najszybszy sposób na VoWiFi to tryb samolotowy

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1001864  autor: myk6414
 02 lip 2018, 21:20
Teraz to już wogole jakieś cyrki się dzieją. Volte pojawia się i znika, vowifi nie działa.
 #1001866  autor: harys
 02 lip 2018, 21:38
Czy ktoś się spotkał się z sytuacja, że po aktualizacji systemu w telefonie trzeba było ponownie aktywować VoLTE w Orange?
Brzmi to absurdalnie, ale tak właśnie twierdzi pomoc techniczna Huawei.
Po aktualizacji VoLTE zniknęło,wraz ze wszystkimi dobrociami związanymi z konfiguracją sieci.

Wysłane z Honor 9
 #1001890  autor: kvasir
 03 lip 2018, 05:55
Na samsungu mi się to nie zdarzyło. Była aktualizacja ale nie podnosząca wersję tylko poprawki bezpieczeństwa i inne poprawki do systemu. Po aktualizacji normalnie VoLTE i Wi-Fi Calling działa w Orange
 #1001927  autor: harys
 03 lip 2018, 10:05
Restartowalem simke przez czat Orange i nie pomoglo, u nich wszystko działa. Więc to wina telefonu, co w sumie jest logiczne.

Wysłane z Honor 9
 #1002531  autor: jaco11
 06 lip 2018, 22:09
Po ostatniej aktualizacji Huawei mate 9 również nie działa już volte w Orange. Wyglada więc, że wina leży po stronie Huawei. Zresztą konsultantka z Huawei support potwierdziła, że mają dużo zgłoszeń w tej sprawie i być może naprawią to przy okazji kolejnej aktualizacji. Generalnie uważam, że to mega wpadka Huawei.
 #1002590  autor: cimamd
 07 lip 2018, 01:44
Czy T-mobile ma ZNOWU jakieś problemy z VoWiFi ??
Przebywam w USA i działanie usługi to loteria.
Przez pierwszy tydzień było OK ale teraz to koszmar.
 #1002644  autor: Mixiorek
 07 lip 2018, 13:49
Niestety VoWiFi T-Mobile działa ale działa kapryśnie (od kilku dni). Czasem by wróciło potrzebny jest restart urządzenia. Restart samej usługi często nic nie daje.
S8, XEO, Warszawa.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1002649  autor: bobix
 07 lip 2018, 14:50
Może to kwestia terminala? Jak działają obie usługi na iPhone’ach? Czy ktoś może dać jakiś feedback?
Aż mi się wierzyć nie chce że takie problemy są w TM i O z tymi usługami. Korzystam od początku tych usług w Play na iP. Z WifiCalling nie było nigdy problemu. VoLTE na początku słabo działało ale po 2 tygodniach było w porządku.
 #1002656  autor: Mixiorek
 07 lip 2018, 15:48
W Play w teorii i w praktyce powinno działać lepiej. Młodszy sprzęt, jednorodny dostawca.
Na iPhonie X w Orange niestety nie tak łatwo dojrzeć czy jest się na WiFi podczas odbierania itp. VoLTE śmiga. W T-Mobile brakuje stabilności obu usług od kilku tygodni.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1002661  autor: piotrzet
 07 lip 2018, 16:28
Nie obu, a jednej VoLTE działa normalnie problem cały czas jest największy z VoWifi

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1002682  autor: WellDone
 07 lip 2018, 19:57
A ja Wam powiem jakie jest rozwiązanie ;) Kupcie iPhonea:)
Służbowy w Orange Biz z Galaxy S9 często rozłączał rozmowy, albo po wybraniu numeru 3 krotne "piknięcie" i trzeba numer wybierać jeszcze raz. VoWifi częszciej znikało niż było. Przełożyłem kartę do starego iPhone 6s i problem zniknął. VoLte i VoWifi działa w 99% przypadków. To samo z prywatnym iPhonem 8 w NJU.

I jeszcze jedna ważna dla mnie rzecz.

W Samsungu jak rozmawiałem na tarasie bardzo często zdarzało się, że w trakcie rozmowy kiedy uciekał zasięg wifi w słuchawce była dłuuga chwila ciszy i dopiero zrzut na VoLTE. Czasami niestety też rozłączało, albo cisza pozostawała bez końca ;)
W iPhonie w tych obszarach tarasu gdzie ma to miejsce, vowifi po prostu się nie pojawia :) Mam wrażenie, że mniej uporczywie siedzi na vowifi przy słabszym sygnale. I dobrze, bo za oknem mam nadajnik i pełen zasięg LTE we wszystkich pasmach :D Samo przełączanie z Vowifi działa też mniej inwazyjnie i wspomniana cisza trwa o wiele krócej.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2018, 00:42 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Połączenie dwóch postów jeden po drugim. Proszę tego nie praktykować ;)

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1002688  autor: kozien70
 07 lip 2018, 20:39
No popatrz, a ja u "czarnych owiec" w firmie czyli tych z iPhone-ami musiałem powyłączać VoLTE bo była sieczka i skarga za skargą. Sieć różowa. A sam używam S9+ z włączonym VoLTE na obydwu kartach(Orange i T-mobile) i jest OK. No i jak tu żyć ;-)
To raczej zależy od miejsca, niż od telefonu.
A T-mobile ma problemy z VoWiFi już od jakiegoś czasu i telefon nie ma tu nic do rzeczy. Skarżyły się osoby zarówno z japkami jak i androidami.
Proszę, np. tu problem na iPhone X:
viewtopic.php?f=24&t=86967&start=4050#p1001815
 #1002691  autor: piotrzet
 07 lip 2018, 20:48
Dokładnie tak. Problem występuje na niektórych numerach telefonu nawet lokalizacja nie ma znaczenia. U mnie nic na XZ Premium działa jak powinno znajomy Xperia X i już są problemy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1002812  autor: p2225
 09 lip 2018, 10:56
Ponad 60% połączeń głosowych obsługuje nadal sieć 3G. W styczniu klienci Orange po raz pierwszy wydzwonili ponad 500 mln minut w technologii VoLTE, a w marcu 600 mln minut.
https://gsmonline.pl/artykuly/zasieg-or ... ile-opinie
Pamięta ktoś jakieś wcześniejsze dane o procentowym udziale 3G w rozmowach? Gdzieś były, ale nie mogę znaleźć.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1002817  autor: kozien70
 09 lip 2018, 11:13
W styczniu wydzwonili 500mln minut w VoLTE a w marcu 600mln. Zakładając że przez ostatnie 6 miesięcy średnio wydzwoniono w VoLTE 600mln min./miesiąc, to przy 34mld minut wszystkich rozmóww ciągu pół roku wychodzi że jakieś ~10% minut było w VoLTE.
 #1002820  autor: p2225
 09 lip 2018, 11:20
Myślałem, że te 500 i 600mln minut to sumaryczny ruch (czyli w 2 miesiące przyrost 100 milionów minut), a nie miesięczny. W każdym razie jest to nadal mniejszy ruch niż w 2G.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1002822  autor: kozien70
 09 lip 2018, 11:26
Co prawda w przypadku rozmów w 3G podają % połączeń, a w przypadku VoLTE ilość minut, a to dwie różne sprawy. Być może jednak te 60% to de facto również ilość minut, a tylko tak glupio napisano to w komunikacie.
  • Strona 203 z 308
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 308
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 308