DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 240 z 308
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 308
 #1060056  autor: iperyt
 22 gru 2018, 07:57
W T-Mobile od ponad tygodnia większość połączeń na OnePlus 6 w HD+ (taka ikona widoczna podczas połączenia) i kodeku EVS-NB 24,4 kb/s.
 #1060057  autor: piotrzet
 22 gru 2018, 08:15
Ale wgrane samemu ustawienia do VoLTE/ VoWiFi czy już były?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1060060  autor: iperyt
 22 gru 2018, 08:30
Na stable musiałem zmieniać ustawienia ręcznie, teraz jestem na becie i tam jest już bez kombinowania.
 #1060062  autor: piotrzet
 22 gru 2018, 08:34
Ciekawe jak wyjdzie wersja stabilna. Jeśli będzie tzn że chyba wiadomo kto chce mieć najwięcej telefonów z VoLTE/VoWiFi i ciekawe czy to oznacza, że pierwsza sieć w Polsce, która chce sie pozbyć albo 2G albo 3G?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1060063  autor: iperyt
 22 gru 2018, 08:48
Myślę że stabilna po zmianie ustawień działa tak samo.W stabilnej zmieniałem ustawienia na "DT-Commercial" a w becie wskakuje z automatu.
 #1060105  autor: piotrzet
 22 gru 2018, 18:49
Czy ma ktoś podobny problem z VoWiFi w T-Mobile? Lub miał podobny i go rozwiązał? Do godziny 16 działa jak należy tryb samolotowy max 1 min pojawia się ikona po 16 pojawienie się tej ikony graniczy z cudem są dni w których sie pojawi bardzo losowo, a są dni w których w ogóle. Sprawdzane na XZ Premium , S8, S9+ i kilku sieciach WiFi problem ciągle ten sam od kilku tygodni. Albo jeszcze inaczej są osoby, którym ta usługa działa w ogóle poprawnie? Bo może to problem większości, a nie tylko mój.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1060116  autor: 3G
 22 gru 2018, 22:50
piotrzet pisze:
22 gru 2018, 18:49
Czy ma ktoś podobny problem z VoWiFi w T-Mobile?
Pisałeś to już wiele razy i myślę, że jeśli by ktoś znał rozwiązanie problemu to by je podał...

Apeluję też o stosowanie interpunkcji, bo w przeciwnym razie wychodzą takie kwiatki, nie pierwszy raz:
piotrzet pisze:
22 gru 2018, 18:49
Do godziny 16 działa jak należy tryb samolotowy
piotrzet pisze:
22 gru 2018, 18:49
z cudem są dni
piotrzet pisze:
22 gru 2018, 18:49
Albo jeszcze inaczej są osoby

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1060127  autor: piotrzet
 23 gru 2018, 08:26
Nie każdemu się chce wracać po 50 stron do tyłu.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1060131  autor: maju686
 23 gru 2018, 09:24
Potwierdzam działanie Volte Nokia 8110 4G w T-mobile.
Nokia 8110 4G pochodzi z sieci Play.
Połączenie wykonane:
8110 4G T-mobile (taryfa rodzinna) VoLTE <---> Galaxy S8 Orange (Free na karte) VoLTE
Oba telefony z włączonym transferem LTE.
Czas zestawienia połączenia w obu kierunkach ok 2s.
Działa Volte pomiędzy T-mobile <-> Orange

Nie działa VoLTE w Orange na Noki 8110 4G.
Foto:
Obrazek
 #1060183  autor: MaciejM
 23 gru 2018, 20:41
Marysiateki pisze:
12 gru 2018, 11:06
Ja się boję że mój Honor Play nie dostanie bo w sumie małe szanse są Huawei nie zajmuje się wprowadzaniem tej usługi nawet wifi calling nie mam chyba muszę sprzedać i kupić Samsunga bo jak narazie to oni sobie z tym radzą.
Skoro Huawei nie dostaje i nie dostanie wsparcia tym bardziej Honor.
Nie warto brać pod uwagę producenta, który VoLTE i Wifi Calling ma w głębokim poważaniu.

Chociażby dlatego, że nie wszystkie Mate 10 Pro, P20, P20 Pro mają wsparcie VoLTE w Play. W Orange oficjalnie seria P10 oraz Mate 9 po aktualizacji do Oreo. Dlaczego ? Widzimisię Huaweia
 #1060200  autor: jaco11
 23 gru 2018, 23:32
Mate 9 miało volte w Orange przez jakiś czas po aktualizacji do Oreo, ale wraz z kolejną aktualizacją znikło. Wydaje mi się, że znikło też dla T-Mobile ale trochę później. Tak więc dla T-Mobile działa tylko vowifi , dla Orange niestety nic. Wynika z tego, że Huawei się cofa zamiast iść do przodu przynajmniej jeśli chodzi o volte i vowifi.
 #1060314  autor: Piotrek123456
 26 gru 2018, 22:05
Witam

Mam pytanie do posiadaczy Huawei P20 w Play. Dzisiaj zainstalowałem aktualizację która wprowadziła w ustawieniach przełączniki do VoLTE i VoWiFi. Niestety żada z tych usług nie działa. Próbowałem aktywować VoWiFi wysyłając sms na numer 282, ale nic to nie dało. Przełożyłem karte sim do iPhona 8 i tam również żadna z usług nie działa. Przy próbie aktywacji VoWiFi na iPhone dostaję komunikat, że powinienem skontaktować się z operatorem.
Ktoś miał podobne problemy z aktywacją VoWiFi? Taryfa to FORMUŁA 4.0 Unlimited dla Firm.
Czy VoLTE w Play wymaga działającego VoWiFi?
 #1060332  autor: Marysiateki
 27 gru 2018, 10:24
Piotrek123456 pisze:
26 gru 2018, 22:05
Witam

Mam pytanie do posiadaczy Huawei P20 w Play. Dzisiaj zainstalowałem aktualizację która wprowadziła w ustawieniach przełączniki do VoLTE i VoWiFi. Niestety żada z tych usług nie działa. Próbowałem aktywować VoWiFi wysyłając sms na numer 282, ale nic to nie dało. Przełożyłem karte sim do iPhona 8 i tam również żadna z usług nie działa. Przy próbie aktywacji VoWiFi na iPhone dostaję komunikat, że powinienem skontaktować się z operatorem.
Ktoś miał podobne problemy z aktywacją VoWiFi? Taryfa to FORMUŁA 4.0 Unlimited dla Firm.
Czy VoLTE w Play wymaga działającego VoWiFi?
A kontaktowałeś się z nimi? Jeśli nie to skontaktuj się i wytłumacz o co chodzi, bo może na P20 nie działać ale na IPhonie powinno.
 #1060340  autor: konstantyno110
 27 gru 2018, 12:22
Witam posiadam S8+ z najnowszym softem XEO. Przeniosłem numer do Orange dzisiaj aktywował kartę SIM. Wszystko działa ale opcja VOLte jest w ustawieniach na szaro nie idzie jej zmienić. Pytałem na Tweeter z profilu Orange dostałem odpowiedź że S8+ nie musi mieć brandu aby działała usługa VoLte. Na czacie Pani powiedziała że na numerze usługa jest aktywna ale raczej musi być dedykowane oprogramowanie. Może ktoś ma i udzieli informacji. Z góry dziękuję. A Orange prepaid nie abonament ale to nie ma znaczenia.
 #1060341  autor: dagonPL
 27 gru 2018, 12:27
Właśnie włożyłem kartę Orange do swojego S8+ i VoLTE działa.
Dodam tylko że identyczną sytuację mam z A3 2017 XEO w Orange. Przełącznik w ustawieniach jest, ale nie aktywny. Wymiana karty SIM nie pomogła.

Twitter @FonRuchalFest
 #1060344  autor: kozien70
 27 gru 2018, 13:02
@konstantyno110 - widoczny w opcjach, ale wyszarzony przełącznik VoLTE to typowy objaw niepoprawnej aktywacji VoLTE na numerze u operatora. Zrób zgłoszenie do BOKu z prośbą o ponowną poprawną aktywację usługi VoLTE, ponieważ nie działa na telefonie ze wspieranym oprogramowaniem.
Jest to typowy problem w Orange, robiłem już ileś takich zgloszeń, ostatnio przedwczoraj. Zawsze pomaga.
 #1060348  autor: konstantyno110
 27 gru 2018, 13:16
Sprawa wyjaśniona mój błąd nie zdążyłem doładować konta i miałem 0 zł. Co prawda na start miałem bonus świąteczny 200zł na wykorzystanie na połączenia ale nie był on na koncie głównym. Po doładowaniu konta problem zniknął, udało się włączyć VoLTE. Ostatnie pytanie przy połączeniu pojawił się znaczek HD jednak przy zasięgu żadnych zmian to normalne? Czy przy zasięgu pojawia się jakaś ikonka ale jak druga osoba też korzysta z technologi VoLTE czy zależy to od posiadanego telefonu?
Poniżej ilustracja jak to wygląda
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
 #1060349  autor: Mixiorek
 27 gru 2018, 13:17
Marysiateki pisze:
27 gru 2018, 12:55
Samsung galaxy j5 2017 niebrandowany wczoraj dostał VoLTE w sieci Play po aktualizacji oprogramowania.

Dobre wieści. Liczę, że Samsung będzie się starał umieszczać VoLTE Play wszędzie tam (XEO) gdzie inni operatorzy też już je mają.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 240 z 308
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 308
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 308