Dzięki panowie - @kozien70 i @Marysiateki
Miał ktoś taki problem w Play że zrywa połączenie przez Wi-Fi Calling?
Jeżeli tak to help.
Moja ciotka ma tak na Samsungu A5 2017, zgłoszone do Play jak narazie cisza, na tym samym routerze testowane wifi calling w S8+ i mate 20 lite i wszystko działa dobrze. A5 posiada oprogramowanie Playa
Dnsy łatwo się zmienia. Jest do tego aplikacja https://play.google.com/store/apps/deta ... dnschanger
No właśnie, a może operatora też to powinno obchodzić? Jasne, na pewno są przypadki, że producent o to dba (oczywiście Samsung, inni producenci być może dla ISTOTNYCH dla nich rynków, jak USA, UK), ale podejrzewam że operator TEŻ może i powinien interweniować i prosić producenta o odpowiednią konfigurację w telefonach z ogólnej dystrybucji - zwłaszcza w krajach w których sporo telefonów kupuje się w marketach a nie u operatora.
Dużo ludzi teraz leci do RTV AGD po telefony bynajmniej ja tak słyszałem bo mają jakieś raty 0%, ja osobiście mam S8+ z media expert też na raty bo najtaniej wyszło, myślę że ludzie powoli rozumieją że nie warto przepłacać u operatora