Użytkownik
Hods
W ostatniej aktualizacji do wersji 1.55.401.1 HTC zablokowalo obsługę WiFi Calling w Play na HTC U12 Life . Firma umiera i na koniec swojej egzystencji puszcza siedzące bąki. Burn in hell HTC!
"Dzień dobry,
sprawdziliśmy ponownie zgłoszenie odnośnie usługi VoLte/VoWiFi. Usługa została odświeżona w systemie po pierwszym zgłoszeniu. Prosimy o restart telefonu i sprawdzenie działania. W przypadku niepowodzenia prosimy o więcej szczegółów celem przekazania zgłoszenia do działu technicznego.
Jeśli problem dotyczy VoLte prosimy o wskazanie lokalizacji, siły sygnału LTE i komunikatu błędy jeśli się pojawi.
Pozdrawiamy,
Nju mobile"
klaudia123 pisze: ↑27 maja 2019, 14:22Nju odp. iż odświeżyło już konfigurację i nadal nic... Więc wychodzi iż telefon ma "nie to" oprogramowanie, choć jak pisze majkelloo, podejrzewamy jego wschodnie pochodzenie, mimo iż po instalacji zaraz znalazł Android 9... więc ma najnowsze
To co telefon sam znalazł, jest tu: https://samfrew.com/pl/model/SM-J415FN/region/XEO/
Więc pozostaje czekać, aż wyjdzie coś nowszego, gdzie konfiguracja Orange będzie zawarta.
A obecnie karta Play zachowuje się bardzo fajnie, nie muszę zarzynać baterii ich LTE, tylko GSM+WiFi i pięknie po kilu sekundach VoWifi, natomiast w automacie wyboru sieci przejście VoWifi/Volte jest płynne 2-3 sekundy.
I tak technicznie, zamiana kart w slotach sim nic nie da, aktywna karta Play/obie pojawia się guzik VoWifi, samo Nju znika.
Jakoś szczególnie ta opcja w Nju nie jest mi potrzeba, głownie i tak siedzę na WiFi, ale fajnie gdyby się udało to aktywować... Mogę chyba tylko podać wersję oprogramowania do BOK Nju i zobaczyć co odp.?
I pytanie do znawców. Skoro po wywaleniu oprogramowania Plusa (knox jest nadal) mam XEO i dalej aktualizacja do Android 9, to telefon sam wyszuka nowsze oprogramowanie? W sensie jest szansa iż kolejna aktualizacja przyniesie obsługę Orange. Czy nie i muszę szukać paczki oprogramowania Android 9 typowo na PL rynek?
"Dzień dobry,
sprawdziliśmy ponownie zgłoszenie odnośnie usługi VoLte/VoWiFi. Usługa została odświeżona w systemie po pierwszym zgłoszeniu. Prosimy o restart telefonu i sprawdzenie działania. W przypadku niepowodzenia prosimy o więcej szczegółów celem przekazania zgłoszenia do działu technicznego.
Jeśli problem dotyczy VoLte prosimy o wskazanie lokalizacji, siły sygnału LTE i komunikatu błędy jeśli się pojawi.
Pozdrawiamy,
Nju mobile"