DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 50 z 196
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 196
 #1108592  autor: klaudia123
 22 gru 2020, 20:29
LuiN pisze:
22 gru 2020, 14:01
Tak, Heyah 01 i Go stoją na nowej platformie. W efekcie operatorowi łatwiej jest teraz nawet odpalać niektóre usługi w prepaidzie niż w abonamentach.
hmm.. OK, fajnie gdyby to zadziałało do końca lutego... może ogarniają szumnie wspomniane, przeniesienia pomiędzy go/heyah/frii, zamiast wycieczek przez MNP, zanim nastąpi start VoXXX?
mam telefon zgodny z ich listą, nic nie reklamowałam, a dostałam 60dni gratis usługi 01...
mam z nimi zaszłości historyczne, więc i tak muszą się starać 2x
 #1108597  autor: sql
 22 gru 2020, 21:57
Mam pewne pytania 1) Czy WiFi calling działa za granicą? 2) Czy WiFi calling obejmuje SMS/MMS. Chodzi o Plusa (natywna obsługa).
 #1108599  autor: muchakk
 22 gru 2020, 22:01
Zgodnie z regulaminem natywne voWIFI w plusie działa na całym świecie. W ramach tej usługi działają połączenia oraz smsy.
 #1108600  autor: dt
 22 gru 2020, 22:24
Kryniczanin pisze:
22 gru 2020, 15:01
Nie słuchajcie tego co Plus wam opowiada aktywacja samego VoLTE w abonamencie BLOKUJE AKTYWACJĘ VoWIFI. Nie włączajcie samego VoLTE tylko wysyłajcie sms w abonamencie pod 2601 o treści WlaczVoVIFI wtedy aktywują się obie usługi i śmigają.

Sam na to wpadłem po serii prób i błędów.
Poprawna komenda to WlaczVoWIFI pod 2601. Niestety przez to że mam aktywne VoLTE z grupy testowej nie mogę teraz dodać VoWiFi. Dostaję SMS że nie mogę dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie. Pewnie muszę wyłączyć VoLTE i włączyć VoWiFi. Za to na S8 z taryfą na kartę po aktywacji kodem *101*11*1317# działa wszystko :D
 #1108601  autor: 3G
 22 gru 2020, 22:30
Korzystam z VoLTE Plusa na S9+ z softem PRT (Play) od kilku miesięcy. Taryfo abo korpo. Spostrzeżenia:
- włączyło się "samo"
- chyba dłużej trzyma LTE
- nie ma problemów ze zrzutem na 3G
- jest ikonka VoLTE
- nie widziałem EVS

@dt: Mam to samo w abo - wcześniej już miałem Volte i teraz nie mogę włączyć VoWiFi.

Dziś włączyłem obie usługi na Plush prepaid, ale Vowifi póki co nie testowałem.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1108602  autor: dt
 22 gru 2020, 22:45
p2225 pisze:
22 gru 2020, 12:48
Czy ktoś testujący te usługi w Plusie może powiedzieć czy działają stabilnie, w sensie
- czy nie zrywa połączeń przy przechodzeniu do 2G/3G
- czy z włączonym VoLTE, telefon jest trzymany w LTE do ostatnich resztek zasięgu
- czy handovery z/do VoLTE<->VoWiFi są płynne
- czy rozmowy są poprawnie zestawiane przy słabym zasięgu LTE?
Nie ma problemu z przechodzeniem rozmowy od 4G do 2G. Mam u siebie w pracy tak często że w biurze jest 4G a w głębi schodzi do 3G a nawet czasem 2G. Trzyma się dość mocno LTE ale w granicach rozsądku. Jeśli ucieknie to bardzo szybko dąży do powrotu do 4G oczywiście w trybie czuwania. VoLTE <->VoWiFi nie testowałem. Przy granicznym zasięgu jak już złapie to połączenie zrealizuje. Jeśli jednak 4G za chwilę przejdzie w 3G to oczywiście nie pójdzie takie połączenie.
 #1108603  autor: tomi81
 22 gru 2020, 22:50
Ja też mam abo korpo w Plusie i nie mogę aktywować ani VoLTE ani VoWifi. Było to włączane przez opiekuna - nie działa. Wysyłałem stosowne smsy pod 2601 - zwrotka że niestety nie mogę dodać tej usługi, sprawdź w regulaminie (ani jednej ani drugiej). Włożyłem plusha na kartę - wszystko śmiga. Terminal S20 FE 5G.
 #1108604  autor: p2225
 22 gru 2020, 23:08
Może jesteś podpięty do centralki Plusa?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1108605  autor: tomi81
 22 gru 2020, 23:12
Nic mi o tym nie wiadomo, nie mniej jutro będę drążył temat.
 #1108606  autor: Benjamin Linus
 22 gru 2020, 23:26
tomi81 pisze:
22 gru 2020, 22:50
Ja też mam abo korpo w Plusie i nie mogę aktywować ani VoLTE ani VoWifi. Było to włączane przez opiekuna - nie działa. Wysyłałem stosowne smsy pod 2601 - zwrotka że niestety nie mogę dodać tej usługi, sprawdź w regulaminie (ani jednej ani drugiej). Włożyłem plusha na kartę - wszystko śmiga. Terminal S20 FE 5G.
oto rozwiązanie:

wyślij STOP pod 80801
czekaj na odpowiedź.

jak dostaniesz że usługa wyłączona to wyślij sms pod 2601 : WlaczVoLTE

Dostaniesz zwrotkę:

przyjęto zlecenie


powinno wtedy włączyć VoLTE

Sprawdzone na korpo karcie
 #1108607  autor: tomi81
 22 gru 2020, 23:38
Wielkie dzięki- to faktycznie "stary" Wificalling to blokował. Wysłałem smsa na aktywację VoWifi- od razu włączyło się i VoLTE i VoWifi. Dzieki za pomoc :-)
 #1108608  autor: 3G
 23 gru 2020, 00:04
A jak wyłączyć VoLTE? W sensie mam samo VoLTE, a chcę VoLTE i VoWiFi.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1108609  autor: dt
 23 gru 2020, 00:24
Spróbuj komendy WylaczVoLTE na 2601 a potem WlaczVoWiFi też pod 2601.
 #1108612  autor: drozda
 23 gru 2020, 09:01
S9 taryfa korpo Plus działa po wyłączeniu apki wifi. Co ciekawe drugi sim mam orange i często rozłącza vowifi z Funbox 3 a ten plusowy działa jak skała.
 #1108613  autor: 3G
 23 gru 2020, 09:49
dt pisze:
23 gru 2020, 00:24
Spróbuj komendy WylaczVoLTE na 2601 a potem WlaczVoWiFi też pod 2601.
Pomogło, dziękuję :)

VoWiFi działa na ZTE Axon 11 5G, ale w przeciwieństwie do Samsungów nie działa w trybie samolotowym.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1108615  autor: matek451
 23 gru 2020, 10:09
Mam taryfę na kartę taryfa Plus Elastyczna na kartę i nie mogę aktywować kodem *101*11*1317# VoLTE i VoWiFi. Mam komunikat ze "Usługa niedostępna: sprawdź1) czy masz środki ... 2) czy usługa nie wyklucza sie... 3)czy spełnione są inne warunki... " Telefon Realme X50 5G.
 #1108616  autor: muchakk
 23 gru 2020, 10:16
U mnie na tym telefonie w lajt mobile działa. Sprawdź czy nie masz przypadkiem włączonej usługi aplikacyjne vowifi. Spróbuj ją wyłączyć. Powyżej masz info jak to zrobić.
  • Strona 50 z 196
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 196
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 196