Witam,
od wczoraj mam problem z włączeniem przekierowań wszystkich połączeń w Galaxy J3 (2017), sieć T-Mobile.
Do wczoraj każdorazowo robiłem to kodem *21*numer_telefonu#, a wyłączałem z okna powiadomień
Wczoraj powiadomienie o aktywnym przekierowaniu nie było już widoczne,
a udało się je deaktywować dopiero przekładając kartę SIM do innego telefonu
Aktualnie połączenia działają poprawnie, ale przekierowania nie da się ponownie uruchomić.
W wypadku robienia tego z menu "Połaczenia głosowe" pojawia się komunikat "Nie można odczytać danych Wystąpił błąd. Sprawdź kartę SIM lub połączenie sieciowe..."
W wypadku uruchomienia kodu MMI z kolei pojawia się komunikat "Przekazywanie połaczeń bezwarunkowo dla wszystkich usług podstawowych. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.
Restart a potem reset telefonu nie pomógł.
Właśnie przełożyłem kartę SIM do Pixel 2 i dalej nie działa.
W menu Przekierowanie połączeń" "nieoczekiwana odpowiedź z sieci"
Kodem: "Przekierowanie połączen. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
Ma ktoś pomysł co dalej, coś sie w T-Mobile zmieniło?
Dzięki
od wczoraj mam problem z włączeniem przekierowań wszystkich połączeń w Galaxy J3 (2017), sieć T-Mobile.
Do wczoraj każdorazowo robiłem to kodem *21*numer_telefonu#, a wyłączałem z okna powiadomień
Wczoraj powiadomienie o aktywnym przekierowaniu nie było już widoczne,
a udało się je deaktywować dopiero przekładając kartę SIM do innego telefonu
Aktualnie połączenia działają poprawnie, ale przekierowania nie da się ponownie uruchomić.
W wypadku robienia tego z menu "Połaczenia głosowe" pojawia się komunikat "Nie można odczytać danych Wystąpił błąd. Sprawdź kartę SIM lub połączenie sieciowe..."
W wypadku uruchomienia kodu MMI z kolei pojawia się komunikat "Przekazywanie połaczeń bezwarunkowo dla wszystkich usług podstawowych. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.
Restart a potem reset telefonu nie pomógł.
Właśnie przełożyłem kartę SIM do Pixel 2 i dalej nie działa.
W menu Przekierowanie połączeń" "nieoczekiwana odpowiedź z sieci"
Kodem: "Przekierowanie połączen. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
Ma ktoś pomysł co dalej, coś sie w T-Mobile zmieniło?
Dzięki