DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #164039  autor: n3o2k7
 20 mar 2007, 15:30
mam pytanie minelo 16 dni roboczych od dostarczenia komórki do serwisu i nadal nic nie wiadomo w sprawie mojego telefonu. Konsultanci w salonie stwierdzili, że nie wiedzą nic na ten temat i odesłali mnie bez żadnych wyjaśnień. Czy przysługuje mi nowy telefon z racji przekroczenia terminu oddania kom. ? jaki jest na to artykuł? czy możliwe jest abym nie dostał telefonu z powrotem bez żadnych konsekwencji dla salonu firmowego gdzie telefon kupiłem? :smt011
Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, 23:49 przez n3o2k7, łącznie zmieniany 1 raz.

n3o2k7

 #164041  autor: okrutnikk
 20 mar 2007, 15:36
Telefon powinien wrócić do ciebie w ciągu 14 dni. Jeśli tak się nie stało powinenieś otrzymać pismo z punktu w którym oddałeś telefon dlaczego naprawa wydłużyła się. Jeśli tak się nie stało masz prawo złożyć reklamację.

 #164048  autor: n3o2k7
 20 mar 2007, 15:42
a jest na to jakis paragraf? mozesz podac?

n3o2k7

 #164051  autor: JacekS
 20 mar 2007, 15:49
Tak powinno byc napisane na karcie gwaracyjnej

 #164060  autor: okrutnikk
 20 mar 2007, 16:14
Pracuję w salonie, tak jest w procedurach.
Idź do salonu i zapytaj dlaczego nie poinformowali Ciebie na piśmie o przedłużającej się naprawie...
Możesz narobić im rabanu, a nawet domagać się nowego telefonu.
Pamiętaj, że telefon powinien wrócić do Ciebie w ciągu 14 dni.
Niestety nie jestem teraz w pracy, jak nie zapomnę to napiszę jutro co i jak z tymi procedurami.

 #164160  autor: D@rio
 20 mar 2007, 19:31
n3o2k7 pisze: Czy przysługuje mi nowy telefon z racji przekroczenia terminu oddania kom. ?
a znajdź mi jakis zapis, który precyzuje czas naprawy...

takowego - NIE MA.
n3o2k7 pisze:czy możliwe jest abym nie dostał telefonu z powrotem bez żadnych konsekwencji dla salonu firmowego gdzie telefon kupiłem?
nie.
okrutnikk pisze:Pamiętaj, że telefon powinien wrócić do Ciebie w ciągu 14 dni.
skąd masz takie informacje? Jaki konkretny zapis to precyzuje? Gdzie jest tak napisane?

Obrazek

 #164268  autor: Krisu6230i
 20 mar 2007, 23:38
D@rio pisze:okrutnikk napisał/a:
Pamiętaj, że telefon powinien wrócić do Ciebie w ciągu 14 dni.


skąd masz takie informacje? Jaki konkretny zapis to precyzuje? Gdzie jest tak napisane?
D@rio, a nie stoi tak w gwarancji ?
j az motka sie umeczylem najpierw 3 tyg lezala w serwisie potem nanowy czekalem ponad 4 tyg... wczesniej tez byly jaja takze ponad 2 miesiace bez sluchawki. a wszystko i tak przypadkiem bo dowiezialem sie ze nie mieli i miec nei beda dlugo pewnej czesci. inaczej pewnie by mi oddali tel po 4 tyg.
i jecze jedna sprawa nie mozesz dostac nowego telefonu w rozumieniu terminal + bateria. dostaniesz sam terminal, o ile w ogole.

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #164271  autor: D@rio
 20 mar 2007, 23:48
Krisu6230i pisze:D@rio, a nie stoi tak w gwarancji ?
nie. Przynajmniej nie w mojej - Nokii.

Obrazek

 #164297  autor: frgt/10
 21 mar 2007, 07:27
Krisu6230i pisze:D@rio, a nie stoi tak w gwarancji ?
Nie, Nokia może trzymać twój telefon tak długo jak uzna to za słuszne. Niestety...

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477