Kamil_K pisze:Mój współlokator przeniósł nr z Play do Heyah i teraz nie można się do niego dodzwonić z Play -
Też tak miałem, jak jeden testowy numer, w 2009r., przeniosłem z P4 do Polkomtela. Oryginalnie prefiks należał do PTC. Chociaż wtedy miałem komunikat, że numer nie istnieje. Tak jakby P4 źle przekierował ruch, tzn. ponownie do PTC, a nie Polkomtela. Albo nie dokonał wprowadzenia odpowiednich ustawień i stąd, jakby z automatu, przekierowanie połączeń na numer pierwotnego operatora? Byłaby taka sytuacja możliwa w rzeczywistości?
Może ktoś wyjaśnić mi pewną kwestię. Czy to operator, biorca numeru, powinien przekazać info do innych operatorów, że dany numer jest teraz w jego sieci. A czy, odnośnie wątku tego tematu, P4 wiedząc komu wydaje numer, powinien zadbać o odpowiednie ustawienia w kierowaniu ruchu do danego operatora? Czy może operator biorca powinien przekazać, nawet zbywcy numeru, oficjalną informację, że teraz ten numer należy do jego sieci, co byłoby już trochę dziwne?
POZdrawiam.
[ Dodano: 2011-06-17, 21:29 ]
Marcin_7 pisze:Do bazy danych zawierających przeniesione numery (i informacje "do którego operatora zostały przeniesione")
Marcin_7, odnośnie tej bazy, rozumiem, że odpowiednie zmiany wprowadza operator biorca? Czy może swój udział ma też operator dawca? Może pytania proste, ale mnie to trochę zastanawia, bo wcześniej nie słyszałem o takich tablicach routing'u.
POZdrawiam.