Czy mógłby mi udzielić paru wskazówek. U mojego wuja ponoć bardzo zwolnił internet w telefonie. Niestety nie mam na razie dostępu do tego aparatu i na razie zdalnie próbowaliśmy w ustawieniach przejść na tryb lte 4g. Obecnie przy wskaźniku siły sygnału ma literkę H+ i nie da się przestawić na 4g. W czym może być problem. Czy to może być problem związany z kartą i LajtMobile ograniczyło transfer ta drogą? ostatnio zaczynają odchodzić od tego standardu wiec moze w tym problem, ale jak loguje do 3g to nie powinno być problemu?
- Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
frigo: czy problem występuje na innej karcie z Plusa, z którego tej sieci korzysta Lajt?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@Karlos20
Ja bym radził plusowym kodem sprawdzić czy wśród usług nadal jest aktywne LTE. Jakim kodem to się sprawdzało?
Ja bym radził plusowym kodem sprawdzić czy wśród usług nadal jest aktywne LTE. Jakim kodem to się sprawdzało?
Remington: słusznie.
*101*11*24# kod aktywacyjny wstęp do LTE
*101# stan usług.
W smsie zwrotnym musi się pojawić komunikat:
"LTE (APN atrybutu A:internet.gt APN atrybutu B:mms.gt)"
Jeśli będzie GPRS, oznacza to, że LTE jest nieaktywne.
*101*11*24# kod aktywacyjny wstęp do LTE
*101# stan usług.
W smsie zwrotnym musi się pojawić komunikat:
"LTE (APN atrybutu A:internet.gt APN atrybutu B:mms.gt)"
Jeśli będzie GPRS, oznacza to, że LTE jest nieaktywne.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dzięki za odp. Problem jednak tkwi w umowie i limicie danych. dostałem tel do ręki i zajrzałem na konto klienta. Przy podpisywaniu umowy na papierze był pakiet NoLimit M+10gb. Teraz jednak na koncie widzę że tam jest pakiet 1gb (oczywiscie wykorzystany wiec przepustowość spadła). Umowa była bezterminowa i nikt jej nie zmienial więc nie wiem czemu tam nie ma teraz 10gb i czy tak było od początku czy teraz coś się zmieniło (ten numer służy tylko do rozmów więc nigdy nikt nie sprawdzał internetu i pakietów).
W umowie na papierze stoi jak byk pakiet NL M+10gb a linijka niżej: dodatkowy pakiet 1gb. Nie wiem o co tu chodzi i czy to ja czegoś nie zrozumiałem jak kupowałem im ten abonament i od początku tam był tylko 1g czy te 10gb było miesięcznie, ale tylko na kilka okresów rozliczeniowych?
Napisałem do BOK i czekam na odpowiedź. Albo trzeba będzie zmigrować do obecnego pakietu za 20zł albo przeniosę ich do a2mobile bo to co teraz jest do niczego się nie nadaje.
a co do 3g/4g to zapomiałem już to sprawdzić ale nie wiem czy te karty sprzed 3 lat ne trzeba wymienić bo ostatnio miałem z Kluczem ten problem że karta mi się nie logowała wiec i tak trzeba było wymienić.
W umowie na papierze stoi jak byk pakiet NL M+10gb a linijka niżej: dodatkowy pakiet 1gb. Nie wiem o co tu chodzi i czy to ja czegoś nie zrozumiałem jak kupowałem im ten abonament i od początku tam był tylko 1g czy te 10gb było miesięcznie, ale tylko na kilka okresów rozliczeniowych?
Napisałem do BOK i czekam na odpowiedź. Albo trzeba będzie zmigrować do obecnego pakietu za 20zł albo przeniosę ich do a2mobile bo to co teraz jest do niczego się nie nadaje.
a co do 3g/4g to zapomiałem już to sprawdzić ale nie wiem czy te karty sprzed 3 lat ne trzeba wymienić bo ostatnio miałem z Kluczem ten problem że karta mi się nie logowała wiec i tak trzeba było wymienić.
Podejrzewam, że faktycznie coś z pakietem danych. Bez aktywnego pakietu Plus lubi nie wpuszczać do LTE (widziałem to w ofertach Plusa, a2mobile oraz w BDI).
Próbowałeś zapytać na infolinii?
Próbowałeś zapytać na infolinii?
Nie, nie próbowałem. Napisałem tylko reklamację z poziomu konta klienta o ten pakiet danych i nie pisalem o 3g/4g. O wiele bardziej istotne jest teraz żeby ten internet tam po prostu był niż to czy loguje do 4g bo gdyby to byl problem z siecią to by w ogóle odłączyli to 3g.
Jedno jest pewnie skutkiem drugiego. Choć zawsze uważam, że lepiej na piśmie, to jeśli zależy Ci na czasie - zadzwoń i pogadaj z żywym człowiekiem. Napisaną reklamacją nie wiadomo kiedy ktoś się zajmie.
Wiec tak. Pakiet 10gb wrócił choć odpowiedzi na pytania jakie wysłałem z poziomu panelu klienta jak nie było tak nie ma. Moze w złym miejscu szukałem? Pierwszy raz tam zaglądałem więc może coś przeoczyłem. na maila tez niczego nie wysłali.
Rzeczywiście potrzeba było wklepać ten kod *101*11*24# i potem otrzymałem ten komunikat zwrotny w którym było coś o LTE. Po przełączeniu opcji 3g/LTE w końcu przy wskaźniku zasięgu pojawił się napis LTE, ale ja się nie wyznaję czy oznaczenie LTE to jest 4g czy też LTE moze być na 3G.
A czemu w PLUS trzeba wklepać ten kod aby uruchomic lte? Chodzi o to że niektórzy klienci maja jakieś starsze abonamenty czy taryfy w ktorych lte jest płatne extra i dlatego jest ono domyślnie wyłączone? Mam 2 numery a2mobile i tam niczego nie musiałem uruchamiać. Wkładasz kartę i jest 4g.
Rzeczywiście potrzeba było wklepać ten kod *101*11*24# i potem otrzymałem ten komunikat zwrotny w którym było coś o LTE. Po przełączeniu opcji 3g/LTE w końcu przy wskaźniku zasięgu pojawił się napis LTE, ale ja się nie wyznaję czy oznaczenie LTE to jest 4g czy też LTE moze być na 3G.
A czemu w PLUS trzeba wklepać ten kod aby uruchomic lte? Chodzi o to że niektórzy klienci maja jakieś starsze abonamenty czy taryfy w ktorych lte jest płatne extra i dlatego jest ono domyślnie wyłączone? Mam 2 numery a2mobile i tam niczego nie musiałem uruchamiać. Wkładasz kartę i jest 4g.
frigo: większość taryf w Plusie ma już 4G/LTE dostępne, ale uzależnione jest też od posiadanej karty SIM, jeśli ktoś ma kartę starszego typu niż z oznaczeniem "LTE01", to aby LTE działało nawet po wbiciu kodu aktywującego, konieczna jest wymiana karty SIM. a2mobile jest na innej platformie billingowej i LTE jest tam dostępne od ręki.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam