DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 98 z 193
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 193
 #967473  autor: Kamil7878
 20 gru 2017, 20:11
Może ktoś mi pomóc jeśli to możliwe, otóż chce się dzisiaj doładować na kwotę 50 RMB, jeśli wchodzę na stronę https://apps.socializer.pl/dol...ania_r ... ome/charge

Jest ustawiona kwota 30 zł, nie mogę zmienić jej w menu ponieważ komunikat że nie mogę się zalogować ponieważ nie przebywam na terenie Polski.
Jest możliwość ustawienia 50 zł i podesłanie mi link!?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka
 #967475  autor: 24bis24
 20 gru 2017, 20:15
Kamil7878 pisze:https://apps.socializer.pl/dol...ania_r ... ome/charge
404 - Not Found
skoro link nie działa to i trudno suwak przesunąć

https://apps.socializer.pl/doladowania/ ... ome/charge

https://apps.socializer.pl/doladowania_ ... ome/charge
Ostatnio zmieniony 20 gru 2017, 20:41 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #967482  autor: daktari
 20 gru 2017, 20:48
bolek2004 pisze:
daktari pisze:Czołem
Pytania:
3. Czy to na serio tak dziala, ze jak zaladuje karte wazna 365 dni za 30 zl, to potem przez caly rok mozna odnawiac 100GB co 30 dni nie dokladajac ani zlotowki?!? Jestem w szoku jesli tak wlasnie jest. [Czy moze tak bylo kiedys, ale sie skonczylo...]
Musisz mieć jeszcze pakiet netu jakiś wykupiony cały czas więc najlepiej robić tak że ładujemy za 50 zł co daje dodatkowo 2gb internetu ważne 100 dni, po tym czasie co miesiąc wykupujemy pakiet 600mb za 5 z i schodzimy do 30 zł.potem znowu to samo, albo bez kombinacji co miesiąc wykupujemy pakiet 600mb za 5 zł mając 30 zł na koncie.
Dzieki wszystkim za odpowiedzi,

Nabylem dzis prepaid z tMobile, zadzwonilem na partyline RBM w celu przeniesienia numeru i dowiedzialem sie jak ponizej: (sorry, jesli wypisze informacje, ktore powtarzaja sie n-ty raz w tym temacie, ktos bedzie mial gotowe podsumowanie)

- podczas rozmowy z infolinia nie mozna dokonac przeniesiena numeru, mozna to zrobic np.
w salonie Play
- mozna przejsc do RMB7MNP lub ENERGY
- nie mozna przejsc do RMB7
- podczas przejscia do RBM7MNP dostaje sie 3 bonusy: 1) rok waznosci 2) 200 zl 3) 20 GB internetu
- DIL 100 GB/msc dziala w RBM5 (50zl = 100 dni) / NIE dziala w RMB7MNP oraz w ENERGY
- DIL 100 GB/msc dziala w RMB7 (50zl = 150 dni) ale do RBM7 nie mozna przejsc w zaden sposob (chyba tylko przez nabycie karty w tej taryfie z drugiej reki)
- DIL 100 GB/msc byl mozliwy w RBM7MNP, ale juz nie jest od okolo roku czasu
- przejscie z RBM7MNP do RBM5 powoduje skrocenie waznosci konta z roku do ... (nie pamietam)

Czyli suma sumarum nie ma takiej mozliwosci, zeby miec jednoczesnie ROK waznosci konta z jednoczesnym DIL-em 100 GB co 30 dni, no i caly plan runal :) - jesli cos przekrecilem to prosze o korekte

Najlepsza opcja to RBM7 (50 zl - 150 dni), potem RBM5 (50zl -100 dni), a liczylem, ze taki scenariusz jest mozliwy: laduje karte za 90 zl, 30 zl mam "zamrozone" i co 30 dni aktywuje za 5 zl pakiet 600 MB + aktywuje DIL 100 GB. Podsumowujac 1200 GB w ciagu roku za 60 zl (12x5) z jednoczesna mozliwoscia odbioru "zamrozonych" 30 zl przez chomika czy inne uslugi.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2017, 21:22 przez daktari, łącznie zmieniany 4 razy.
 #967483  autor: 24bis24
 20 gru 2017, 20:48
bolek2004 można w parze i jeszcze więcej się dostanie :D
daktari pisze: przejscie z RBM7MNP do RBM5 powoduje skrocenie waznosci konta z roku do ... (nie pamietam)
regulaminowo tak, przejdż i zobacz ale najpierw zadzwoń na ifo RBM i poproś aby aktywowali RWK w RBM7MNP
daktari pisze:Czyli suma sumarum nie ma takiej mozliwosci, zeby miec jednoczesnie ROK waznosci konta z jednoczesnym DIL-em 100 GB co 30 dni, no i caly plan runal
to co napisałem wyżej jest nie zrozumiałe?
jak najbardziej realne tylko przeczytaj jeszcze raz

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #967542  autor: LaBt3c
 21 gru 2017, 07:21
Przeniosłem numer do rbm7mnp w Marcu, ale wczoraj aktywowałem starter. Tak jak pisaliście, w play 24 nie ma do aktywowania bonusów rwk, 200 zl, 20 gb. Dzwoniłem dwa razy do nich, ale twierdzą, ze na moim numerze minął termin przeniesienia i nie można aktywować bonusów - później, że bonusy się w ogóle już skończyły...

Dzisiaj będę jeszcze do nich dzwonił. Czy trafiłem na mało ogarniętych konsultantów czy jest coś na rzeczy?
 #967553  autor: bolek2004
 21 gru 2017, 08:31
No właśnie nic się nie zgadza. Zgodnie z regulaminem masz 3 lata na aktywację karty, a bonus można wykorzystać:
"3. Użytkownik może skorzystać z Oferty Promocyjnej w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia po Aktywacji Zestawu Startowego"
Zgodnie z tym powinni bez problemu przyznać bonus. Próbuj do skutku bo spełniasz wymagania, a regulamin nie wisi w archiwum więc oferta aktualna. Widać że wiedzą o patencie i utrudniają jak się da aby ludzi zniechęcić.
 #967592  autor: bolek2004
 21 gru 2017, 11:36
Lepiej telefonicznie załatwiać i powołać się na regulamin bo będziesz się przepychał zgłoszeniami to rzeczywiście może minąć te 30 dni od aktywacji bo będą przeciągać celowo i wtedy już będzie regulaminowo po możliwości aktywacji bonusu.
Powoływać się w rozmowie na regulamin, a jak nie pomaga to prośba o przełączenie do zwierzchnika.
 #967601  autor: jarekt
 21 gru 2017, 12:44
surface123 pisze:Wszystko się zgadza.
Nieprawda. Nic się nie zgadza.

surface123 pisze:Na aktywację bonusu masz miesiąc od przeniesienia.
Nieprawda. Na aktywację BzP jest miesiąc od aktywacji startera (precyzyjny zapis regulaminu o tym mówi). Starter można aktywować np. wykonując pierwszą rozmowę (czyli wychodzącą) lub wpisując kod *101# (stan konta).

surface123 pisze:Na aktywację numeru jako takiego masz 2 lata ( ale już bez bonusu )
Nieprawda. Na aktywacje numeru są 3 lata od przeniesienia (precyzyjny zapis regulaminu o tym mówi) i nawet wtedy BzP będzie można uruchomić jeśli promocja nie zostanie wcześniej zakończona.
Ale nawet jeśli zostanie zakończona po np. 2 latach od przeniesienia, to jest teoretyczna szansa, że system przyzna Ci BzP (ręcznie czy automatycznie, czy po reklamacji), bo przeniosłeś numer kiedy promocja jeszcze obowiązywała (regulamin takiego przypadku nie objaśnia precyzyjnie i nie wiadomo jak to by było wtedy).


Także @surface123: 3x fałsz jest w Twoim poście.

Dodam, że przeniesienie numeru, to nie jest aktywacja numeru (po przeniesieniu numeru, numer jest nieaktywny).
Przeniesienie numeru, to przeniesienie numeru, a aktywacja numeru, to aktywacja numeru.

Prosi się @surface123 o nie wprowadzanie totalnego zamieszania.
 #967629  autor: 24bis24
 21 gru 2017, 14:22
Dzisiaj będę jeszcze do nich dzwonił. Czy trafiłem na mało ogarniętych konsultantów czy jest coś na rzeczy?
jest mała szansa, że trafisz na innych konsultantów ponieważ pracuje ich tam pięciu. :D
LaBt3c pisze:Dzięki za info o regulaminie. Napiszę do nich na play24 w takim razie.
wiadomo jaka bedzie odpowiedź.
Musisz dzwonić do skutku.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #967662  autor: LaBt3c
 21 gru 2017, 16:39
Zadzwoniłem dzisiaj (łącznie od wczoraj trzeci raz) Powiedziałem na wstępie o regulaminie i bonus aktywowali bez problemu.
Pomyślałem, że może mieli wczoraj jakąś awarię i tak naprawdę dlatego nie mogli aktywować i stąd te wykręty, że nie można, że nie należy się, trudno powiedzieć.
 #967668  autor: 24bis24
 21 gru 2017, 17:49
LaBt3c pisze:omyślałem, że może mieli wczoraj jakąś awarię i tak naprawdę dlatego nie mogli aktywować i stąd te wykręty, że nie można, że nie należy się, trudno powiedzieć.
oni tą awarię mają od dawna :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 98 z 193
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 193
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 193