Ja te 20 kart szczęśliwie akurat mam pod ręką dzisiaj i tak profilaktycznie wszystkie sprawdzałem rano ale można też zadzwonić na infolinię i zapytać o ważność (oczywiście trzeba się uwierzytelnić na możliwe sposoby - znajomość hasła, salda, PUK itd.).
---edit---
Te 20 kart było aktywowanych 10 września (Usługa "250MB" też się wtedy aktywowała), Bonus był aktywowany 11 września. Konta mają ważne do 11 września 2017.
Więc możliwe, że problem też dotyczy tej Twojej karty pod warunkiem, że Bonus aktywowałeś tak jak ja kolejnego dnia od aktywacji kart/usługi - wtedy ważność konta jest na ten sam dzień (11.) a ważność GB jest wtedy do 10. a pakiet powinien się przyznać 11. o godzinie około 1:00.
---edit2---
godzina 12:10: pakiet 250MB dalej się nie przyznał, 100GB dalej jest na koncie z ważnością do 10 list. do 23:59
---edit3---
godzina 13:10: BEZ ZMIAN, pakiet 250MB dalej się nie przyznał, 100GB dalej jest na koncie z ważnością do 10 list. do 23:59
godzina 14:00: BEZ ZMIAN
godzina 15:00: BEZ ZMIAN
godzina 16:00: BEZ ZMIAN
---edit4---
Trochę jestem w szoku. O ile nie przyznanie się pakietu (takiego czy innego) w Play to dla mnie nie nowość o tyle NIE skasowanie się "przeterminowanych" środków do godziny w tym momencie 16:00 kolejnego dnia to dla mnie zupełna nowość i nigdy tak długo środki nie wisiały (czy to złotówki, minuty czy GB - wszystkie terminowe/promocyjne) - a z ciekawości przeprowadziłem już naprawdę mnóstwo eksperymentów w tym zakresie (jak szybko "rzeczy" przepadają w Play).
Oczywiście to dobrze, że to 100GB wciąż nie przepadło. Nie mam zamiaru robić doładowania ratunkowego (mogę sobie na to pozwolić) - traktuję to jako nagły eksperyment do przeprowadzenia, a jak środki w końcu przepadną to chcę obrać drogę reklamacyjną - w ramach kolejnego eksperymentu.
***EDIT5***
STAŁO SIĘ! Równo o 16:43 na wszystkich 20 numerach PInk9 nie było już całego zgromadzonego pakietu ponad 100GB - WSZYSTKO PRZEPADŁO!. Pakiet 250MB wciąż się nie przyznał, ważność GB się oczywiście również nie wydłużyła.
---edit6---
Pakiet 250MB przyznał się w końcu na wszystkich 20 kartach z około 20-godzinnym opóźnieniem (między godziną 19.00 a 21.00 - nie monitorowałem tego już precyzyjnie).
Nie ma to jednak już teraz żadnego znaczenia bo jak napisałem wyżej kilka godzin wcześniej na wszystkich 20 kartach przepadło ponad 100GB.
Wygląda to na celowe działanie. Sztucznie zablokowano przyznanie na kolejny miesiąc pakietu cyklicznego ale tylko w PInK (jak pisałem: tej samej nocy w taryfach głosowych nie było problemu) po czym odczekano tak długo aż procedura kasowania przeterminowanych środków skasuje wszystkie GB (a stało się to około 16:40). Gdy to się wreszcie stało około wspomnianej godziny 16:40, to dopiero wtedy włączono z powrotem przyznawanie pakietów cyklicznych. Gdy procedura przyznawania pakietów w końcu się zakończyła na kontach zostało tylko 250MB.
Oczywiście mogła to być taka dziwna awaria, ale to bardzo, bardzo dziwne, że pakiet 250MB przyznał się dokładnie dopiero wtedy kiedy konta się wyczyściły z GB.
I nie mówimy o 1 karcie tylko równo o 20 sztukach, które miałem przyjemność monitorować wczoraj. Przypadek?
Ostatnio zmieniony 12 lis 2016, 11:54 przez jarekt, łącznie zmieniany 3 razy.