DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 145 z 193
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 193
 #1001316  autor: ricki123
 29 cze 2018, 16:50
Witam serdecznie mam pytanko jeśli nie znajdę startera rbm5 co jest bardzo prawdopodobne jaki starter najlepiej kupić aby docelowo zmigrować do rbm5? Wiem że można to zrobić z fakt mobile ale tych starterów też u mnie w salonie Play nie mają

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 #1001385  autor: Luks
 29 cze 2018, 23:47
Przenosiłem ostatnio kartę do RBM 7, ale nie mogę zmienić taryfy. Wyskakuje komunikat "Zmiany w trakcie realizacji. Nie mozesz zmienic taryfy przed dokonczeniem zleconej migracji", a ja nic na niej nie zmieniałem wcześniej.
Uda się poprzez infolinię do RBM 5?
 #1001448  autor: adacomp
 30 cze 2018, 11:29
Luks pisze:Przenosiłem ostatnio kartę do RBM 7, ale nie mogę zmienić taryfy. Wyskakuje komunikat "Zmiany w trakcie realizacji. Nie mozesz zmienic taryfy przed dokonczeniem zleconej migracji", a ja nic na niej nie zmieniałem wcześniej.
Uda się poprzez infolinię do RBM 5?
790 666 666
 #1001449  autor: Luks
 30 cze 2018, 11:30
Jest jakiś większy problem z tym numerem, bo konsul Playa mówił, że to taryfa Play Fresh, a przecież w Play24 jest RBM 7 MNP.

Na infolinii RBM mówią, że nie ma opcji przejść do RBM 5. Dwóch różnych konsultantów tak powiedziało.
Mówią tak samo - to jest taryfa archiwalna.

Pod *163# wciąż to samo.

Piszę zgłoszenie na Play24.

PS Na innym numerze zmigrowałem do Faktu i wróciłem do RBM5, więc taryfa nadal działa.
 #1001464  autor: bolek2004
 30 cze 2018, 12:16
Słuchaj konusli. Nie wiesz że oni nic nie wiedzą?
Jak masz komunikat zmiana w trakcie realizacji to trzeba czekać. Komunikat jest przy zmianach taryf i się nie wszystko jeszcze zmigrowało. Pierwsza opcja to po prostu po aktywacji tak się zrobiło i trzeba czekać, druga opcja że już jakiś kod klepnąłeś i się migruje na nową taryfę albo konsul coś kliknął jakąś zmianę taryfy. Trzeba jakiś czas odczekać żeby komunikat zniknął.
Sprawdź kodem jaką masz taryfę dla pewności *111*49*1#
 #1001499  autor: Luks
 30 cze 2018, 14:48
Póki co nawet nie miałem jak zmienić, bo *163# od początku nie działał i wywalał ten komunikat.
Jedyne co włączyłem to bonus za przeniesienie.
Taryfa RBM 7 MNP
 #1001542  autor: adacomp
 30 cze 2018, 19:14
Luks pisze:Póki co nawet nie miałem jak zmienić, bo *163# od początku nie działał i wywalał ten komunikat.
Jedyne co włączyłem to bonus za przeniesienie.
Taryfa RBM 7 MNP
Wykorzystaj najpierw BzP a potem dopiero zmigruj do RBM5.
Chyba że olejesz i stracisz BzP bo chcesz mieć DIL na już ;)
 #1001597  autor: tehmal
 01 lip 2018, 11:14
Beka troche...
ustawiłem pobieranie na noc... xD
rano wchodzę wszystko pobrane (przy okazji miałem kolejkę do konwersji plików DVD do .mkv jako kopia zapasowa...
Tak..
Rano wchodzę na P24...a widzę że DIL nie aktywny... xD
Opis taki że DIL jest aktywny od daty uruchomienia miesiąć...
ze strachu sprawdziłem czy poeniadze nie zeżarło, alboe pakiet 2gb...
Na szczęscie nic... aktywowałem na nowo... Dobrze wiedzieć że DIL aktywuje się od końca miesiąca...
 #1001613  autor: darekka
 01 lip 2018, 12:34
Najlepiej w nocy zlecać zmiany.
Dziś o 4:30 aktywowałem Bonus za przeniesienie, który był aktywny w minutę później. Dla pewności poczekałem pół godziny i zleciłem kodem *163# (kilka razy trzeba było go wklepać, bo zwracał informację o braku taryf do migracji-aczkolwiek zaskoczył) zmianę na RBM5. Ta zmiana pod kodem na sprawdzenie oferty jaką mamy widoczna już była po kilkunastu minutach. W Play24 pojawiła się po około pół godziny. Dla zasady poczekałem jeszcze koło godzinki i doładowałem 50zł. W parę minut później aktywowałem DIL-zaskoczył w 5 minut od zlecenia.
Do chwili obecnej SMSa potwierdzającego zmianę oferty na RBM5 nie otrzymałem ale wszystko działa jak trzeba.
Tym samym po około 2 latach od rezygnacji z DIL(powodem były żenująco niskie osiągi w moim poprzednim miejscu zamieszkania woj.łódzkie) powróciłem do tej oferty(wieś w woj.lubelskim i DIL śmigający w okolicach 100Mb na agregacji 2 z 3 dostępnych pasm-LTE2100 ma focha i nie agreguje się z LTE800 I LTE1800).
Obrazek - jak ogarną zgłoszony brak agregacji LTE2100 to powinno podskoczyć jeszcze o 50-60Mb.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1001652  autor: Luks
 01 lip 2018, 14:40
Niestety konsultant na zgłoszenie z Play24 odpisał to samo co jego koledzy.

Wciąż mam zablokowane przechodzenie na jakiekolwiek taryfy przez Play24 i kod *163#
Ciągle jest ten sam komunikat.

Chyba pozostaje mi przenieść inny numer...
 #1002638  autor: darekka
 07 lip 2018, 13:34
Tak jedna i ta sama-zmiana operatora(najlepiej z W3) na RBM, odpalenie BzP i zmiana oferty na RBM5.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 145 z 193
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 193
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 193