DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 23 z 193
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 193
 #871873  autor: artix
 15 cze 2016, 23:42
Mówisz, że chcesz dodać numer do zarejestrowanego. Pytają o numer zarejestrowany, o imię, nazwisko, pesel i hasło, jak nie pamiętasz hasła, to o adres. Potem podajesz numer do zarejestrowania i puk, mogą też wysłać sms z hasłem jednorazowym zamiast puku. No i albo podajesz po kolei swoje dane do zarejestrowania (tak miałem dzisiaj, adres, nawet numer dowodu i do kiedy ważny) albo jakoś sami przepisują, czy podpinają pod numer zarejestrowany i się dane kopiują.
I konsultant mi powiedział, że pracują na infolinii do godz. 24.
 #871875  autor: detmax
 15 cze 2016, 23:44
No i o taką odpowiedź mi chodziło :) , jeszcze raz wielkie dzięki artix :) !
EDIT : Ciekawe czy można podpiąć w ten sam sposób numer w Play Internet Na Kartę ? :)
EDIT2 : Mając np. zarejestrowany numer w ofercie głosowej czy jest możliwe podpięcie numeru w ofercie typowo internetowej czyli Play Internet na Kartę :) , w tym tygodniu postaram się sprawdzić :).
EDIT3: Na stronie informacyjnej Play piszą : " Jeśli masz umowę z Play, możesz dopisać numer na kartę do swojego konta klienta. " czy to oznacza, że trzeba mieć abonament czy też też wystarczy sam fakt zarejestrowania numeru na kartę w Play :) , generalnie ja rozumiem umowę z Play jako umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z tym operatorem :)
 #871898  autor: perdos1
 16 cze 2016, 08:50
Byłem w salonie. Nie mogą zarejestrować, jest jakiś problem (taryfa MNP7)
Dzwoniłem na numer 730 - 300 - 300, konsultantka powiedziała, że jeżeli numer rejestrowany jest w RBM to muszę dzwonić na 790 666 666. Zadzwoniłem pod ten numer, uzyskałem informację, że jeżeli numer zarejestrowany jest w Play, a numer który chcę zarejestrować jest w RBM to niestety, ale muszą iść do salonu. Kiedy powiedziałem, że w salonie jest problem powiedziano mi, że w moim mieście salon nie obsługuje RBM i muszę udać się do miasta oddalonego o 50km.
 #871904  autor: artix
 16 cze 2016, 09:56
Nie poddawaj się po pierwszym razie, wszystko zależy od konsultanta na jakiego trafisz. Nie mów, że masz numer RBM do zarejestrowania, po prostu że chcesz dodać numer do zarejestrowanego w Play. Chyba że problem wynika z tą taryfą, ja rejestrowałem telefonicznie numery RBM5 i Energy. Nie mam siódemki niestety, bo bym ich już tam grillował :lol:
 #871925  autor: perdos1
 16 cze 2016, 11:46
Podobno MNP7 nie da się zarejestrować przez infolinię.
 #871934  autor: Kolejny Tomek
 16 cze 2016, 12:25
Wyjaśnijcie mi coś.

Jestem teraz w "RBM na kartę 7 MNP" i tu widzę usługę "Darmowy Internet LTE" ale z tego co w tym wątku wyczytałem to może zniknąć (albo że już nie powinno być) i lepiej przejść na "RBM na Karte 5" i tam sobie aktywować "Darmowy Internet LTE".

Dobrze to rozumiem?
 #871937  autor: perdos1
 16 cze 2016, 12:41
Podobno od wczoraj można ponownie aktywować DIL w MNP7. Jutro mi się usługa kończy i to sprawdzę,
 #871951  autor: cyanoone
 16 cze 2016, 13:00
perdos1 pisze:Podobno od wczoraj można ponownie aktywować DIL w MNP7. Jutro mi się usługa kończy i to sprawdzę,
Włączyłem na jednej karcie. Czekam na potwierdzenie aktywacji :)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #871971  autor: karlin
 16 cze 2016, 14:37
Wczoraj udało mi się aktywować DIL w "RBM na kartę 7 MNP".
Nie przebiegło to jednak w taki sposób jak zwykle. Nie mogłem tego zrobić krótkim kodem, gdyż wyskakiwał komunikat:
"Kody USSD nie działają w trybie "Tylko LTE" lub gdy występuje problem w sieci. Zmień tryb sieci na AUTO lub spróbuj ponownie za chwilę" - sieć była ustawiona na AUTO.
Po aktywacji przez play24 po przesłaniu hasła jednorazowego internet przestał działać.
Zaczął działać po około 3 godzinach gdy Darmowy Internet LTE został włączony.
Nie wiem dlaczego przez ten okres karta RBM nie pokazywała zasięgu. Na karcie Fakt wszystko było OK.
 #872148  autor: perdos1
 17 cze 2016, 14:10
Mi również udało się dzisiaj aktywować DIL w RBM na kartę 7 MNP. Bez problemów, przez play24.
 #872165  autor: artsky
 17 cze 2016, 17:20
Dziś uruchomili mi pakiet 100 zł, 10 GB, RWK w taryfie RBM na kartę 7 MNP. Czyli teraz mogę zasilić konto kwotą 30 zł i uruchomić DIL?
Ostatnio zmieniony 17 cze 2016, 21:33 przez artsky, łącznie zmieniany 1 raz.
 #872194  autor: pavesi
 17 cze 2016, 21:59
Witajcie
Dlaczego w mojej taryfie ( 7 ) zamiast 100 zł otrzymałem 100 giga.... ? jakiś błąd ?
Widzę u kolegi wyżej było normalnie w tej samej taryfie
Reklamować ?
 #872202  autor: goldenmen
 17 cze 2016, 23:05
pavesi pisze:Witajcie
Dlaczego w mojej taryfie ( 7 ) zamiast 100 zł otrzymałem 100 giga.... ? jakiś błąd ?
Widzę u kolegi wyżej było normalnie w tej samej taryfie
Reklamować ?

bardziej korzystene jest dosstać 100GB niz 100zł 100GB łatwo sobie przedłużysz pakietem za 3-5zł
 #872373  autor: Luks
 19 cze 2016, 09:34
U mnie darmowe LTE skończyło się dziś rano. Włączyłem kodem bez problemu i po kilku minutach zaczął działać.
Taryfa RBM 7 MNP ;)
  • Strona 23 z 193
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 193
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 193