@biala1991, potwierdzenie kodem zmiany taryfy wprowadzono w Play dopiero jakieś 10-15 dni temu i sam byłem zaskoczony, bo od zawsze była to jedyna operacja w Play24, która nigdy nie wymagała autoryzacji kodem z SMSa.
Pozostałe operacje wymagały kodu, ale tylko jednego na całą sesję, czyli jeśli planowałaś więcej rzeczy zmieniać i to na różnych numerach - kod podawało się tylko za pierwszym razem.
A numer do kodów SMS mogłaś przed tymi modyfikacjami taryfy zmienić na numer dla Ciebie wygodny, np. swój prywatny który masz już w telefonie.
Pozostałe operacje wymagały kodu, ale tylko jednego na całą sesję, czyli jeśli planowałaś więcej rzeczy zmieniać i to na różnych numerach - kod podawało się tylko za pierwszym razem.
A numer do kodów SMS mogłaś przed tymi modyfikacjami taryfy zmienić na numer dla Ciebie wygodny, np. swój prywatny który masz już w telefonie.