DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 39 z 193
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 193
 #888721  autor: 3G
 26 wrz 2016, 12:33
Jeśli tak to racja po Twojej stronie.
Ale czy przypadkiem nie zapomniałeś DIL włączyć?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #888725  autor: 3G
 26 wrz 2016, 12:57
3G pisze:Jak jest taryfikowane połączenie, które trwa dlugo - powiedzmy przynajmniej z tydzień? Np. karta w routerze. Nie chodzi mi o to ile naliczy, ale kiedy. Gdy połączenie zostanie zakończone?
garfield- pisze:Co dobę, albo jak rozłączysz. Jesli na bieżąco sprawdzasz jest małe opóźnienie. Na dobowe podsumowanie jednak musisz zaczekać do następnego dnia.
Wrócę jeszcze do tego... U mnie jakoś dziwnie to działa. Na jednym z numerów mam ostatnie zliczone dane 23 września, a na 100% codziennie numer jest używany, wczoraj też
Rozumiem, że nie ma dzisiejszych danych, ale wczorajsze, a zwłaszcza z 24 września powinny być.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #888726  autor: bolek2004
 26 wrz 2016, 13:01
maniek357 pisze:DIL-a już nie ma w RBM7 MNP od dobrych kilku miesięcy :)
Dokładnie, dlatego ten post wcześniejszy:
3G pisze:Najkorzystniej to przenieść numer z innej sieci - wtedy uzyskasz RWK i DIL, ale bywa trudno znaleźć odpowiedni salon do tego.
Nie jest zbyt precyzyjny. Rwk tak przy włączeniu bonusu za rejestrację ale Dil już nie, choć jest na to sposób jeśli jeszcze działa oczywiście.
 #888730  autor: 3G
 26 wrz 2016, 13:11
Oj tam... Przenosisz do RBM7 MNP, włączasz bonus i zmieniasz taryfę na RBM5.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #888754  autor: brsp17
 26 wrz 2016, 15:57
Mam problem ze zmianą taryfy RBM7 MNP na RBM5. Zmiana przez Play24 nie działa, wyskakuje jakiś błąd, a przy użyciu kodu dostaję komunikat:
"Na Twoim koncie sa inne oczekujace zlecenia. Zmiana oferty bedzie mozliwa po ich realizacji.", chociaż nie włączałem żadnych usług poza bonusami za rejestrację (które są już aktywne). Myślicie, że przejdzie zmiana taryfy jeśli zadzwonię na infolinię?
 #888770  autor: bolek2004
 26 wrz 2016, 17:37
Jeśli karta była aktywowana dzisiaj to jest to normalne, trzeba poczekać, po północy system wszystko "mieli" więc później będzie już możliwa zmiana taryfy.
Jeśli aktywowana była wcześniej to może tak być że mimo błędów nastąpiła zmiana taryfy i jeszcze się nie zakończyła.
 #888775  autor: 3G
 26 wrz 2016, 18:13
Potwierdzam, też tak miałem. Musisz poczekać do jutra przynajmniej.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #888783  autor: TomekO
 26 wrz 2016, 19:12
Ja przeszedłem Play-Fakt-RBM na kartę. Zamiast dane przedłużać pakietem cyklicznym doładowałem za 50 zł na 150 dni. Jaką mam taryfę bo się gubię ? RBM na kartę wersja 1 ? Mam DILa.
 #888784  autor: bolek2004
 26 wrz 2016, 19:18
Przez fakt tylko migracja do Energy a tam Dila nie ma.
Chyba że migrowałeś przez *163# z faktu to masz rbm5 czyli rbm na kartę II. 50zł daje 100 dni na wychodzące. Jest Dil, chyba że konsultant się machnął i zmigrował do Rbm7 czyli rbm na kartę I i tam masz 50zł=150 dni i Dil.
Zresztą sprawdź sobie kodem: *111*49*1#
 #889078  autor: Majek7
 28 wrz 2016, 13:58
Cześć, byłem dziś w pierwszym lepszym salonie play w galerii u mnie w mieście i mieli dostępny tylko taki starter RB bez energy, powiedziałem żeby dali mi najstarszy jaki mają na próbę, dostałem taki - http://imgur.com/uabvt17
Kupiłem, zarejestrowałem w salonie zgodnie z wymogami, w domu dodałem do konta play24 i zaskoczyłem się sympatycznie, jak starter automatycznie dodany zostal do taryfy RBM5, a w zakładce pakiety i usługi mam opcje odpalenia DILa i aktywacji bonusów za rejestracje, który to bonus w postaci RWK jest niezbędbny do korzystania bez dodatkowych kosztów utrzymania ważności konta jak wiadomo. Aktywowałem sobie więc bonusy za rejestrację i jak dobrze rozumuję, nie muszę już po przyznaniu RWK niczego nigdzie przenosić, bo po prostu ten numer jest z automatu w taryfie RBM5 i mogę na nim spokojnie w połowie listopada, gdy skończy się RWK na aktualnie używanym do DIL numerze, aktywować po doładowaniu za 25zł konta (aktualnie na koncie głownym jest 5zł) usługę? Jak to jest właśnie w przypadku przyznanego przez sieć bonusu za rejestracje w postaci pakietu danych 10gb? Mogę sobie go przedłużać w jakiś sposób bez konieczności co 30dni kupowania najtańszego pakietu danych, koniecznego do odpalenia DIL? Pozdrawiam,
 #889082  autor: jarekt
 28 wrz 2016, 14:05
W RBM5 i Energy nie ma RWK za rejestrację.

RWK jest tylko w RBM/RBM1 (niektórzy tę taryfę nazywają "gołe/czyste RBM7") i RBM7MNP.

Z kolei 150 dni za 50zł jest tylko w RBM/RBM1 i RBM7MNP.

A DIL jest tylko w RBM/RBM1 i RBM5.
 #889083  autor: Majek7
 28 wrz 2016, 14:10
Ok czyli jednak trzeba złudnie poszukiwać startera za 7zł tak?

zadzwoniłem teraz na infolinię rb i dostałem informację, że zmiana oferty z RBM7MNP na RBM5 skasuje bonusy za rejestrację jak i również ważnośc konta zostanie skrócona do 14 dni. A w przypadku zakupu starteru tego za 7zł i aktywacji bonusów a potem przejściu do RMB5 jednak się RWK nie skasuje? Na infolinii mówią, że w tym przypadku również ważność ulega skróceniu bo to wynika z regulaminu oferty na którą się przechodzi. Mógłby ktoś to potwierdzić?
 #889094  autor: bolek2004
 28 wrz 2016, 14:47
Jak się nic nie zmieniło to działa nadal. Tylko musiałbyś przenieść numer do rbm z innej sieci, jeśli znajdziesz gdzieś salon gdzie będą chcieli to zrobić i będą mieli startery do mnp rbm.
Migrujesz na rbm7mnp, włączasz bonus za rejestrację co wiąże się z rwk i migrujesz do rbm5. Ważność konta powinna pozostać bez zmian. Innej opcji nie ma.
Nowe startery RBm7/rbm1 gdzie działa dil są praktycznie nie do dostania nigdzie także ta opcja odpada.
 #889098  autor: Majek7
 28 wrz 2016, 14:54
Ok czyli musze szukać salonu, który ma jeszcze specjalny starter, nie wystarczy przenieść nru z innej sieci i poinformować ich na miejscu, by przenieśli ten nr do oferty RBM7MNP? Całkiem ciężka misja chyba, ktoś wie czy w radomiu bądź okolicy da się ogarnąć ten zabieg?
 #889101  autor: brsp17
 28 wrz 2016, 15:13
Ok, tak jak radziliście poczekałem do następnego dnia i zmiana taryfy z RBM 7 MNP na RBM 5 się udała. Rok ważności konta został.
 #889307  autor: Majek7
 29 wrz 2016, 14:23
brsp17 pisze:Ok, tak jak radziliście poczekałem do następnego dnia i zmiana taryfy z RBM 7 MNP na RBM 5 się udała. Rok ważności konta został.
Mogłbyś sprawdzić priv i odpisać? z góry dzięki!
 #889320  autor: pablo82
 29 wrz 2016, 15:02
Majek7 pisze:Ok czyli musze szukać salonu, który ma jeszcze specjalny starter, nie wystarczy przenieść nru z innej sieci i poinformować ich na miejscu, by przenieśli ten nr do oferty RBM7MNP? Całkiem ciężka misja chyba, ktoś wie czy w radomiu bądź okolicy da się ogarnąć ten zabieg?
@Majek7 jeśli chce ci się zrobić wycieczkę z Radomia do Skarżyska, to w moim mieście w C.H. Hermes przy ul. Krasińskiego18 spokojnie w salonie Play zrobisz migrację numeru z innej sieci na taryfę RBM 7 MNP. Tam są ogarnięci pracownicy Play i co najważniejsze mają odpowiednie sim-ki do przenosin numeru na kartę do RBM 7 MNP.
 #889334  autor: pawo24
 29 wrz 2016, 15:55
Witam wszystkich.mam kilka pytań i będę wdzięczny za odpowiedzi.Kartę mam jeszcze niezarejestrowaną.Obecna moja taryfa to RBM na kartę i doładowuje sobie po 50 zł na 150 dni aby miec nielimitowane LTE.Pora zarejestrować karte i mam kilka pytań.Wyczytałem,że RWK nie ma w tej taryfie.Jest tylko w taryfach Red Bull MOBILE Energy na kartę i Red Bull MOBILE 7 MNP.czy ja musze zmienic taryfę na jedną z tych dwóch i dopiero zarejestrować??Czy po rejestracji mogę powrócić do mojej obecnej taryfy.Generalnie chodzi mi o to,żeby ktoś mi doradził,jak to najkorzystniej zrobić,żeby zyskać jak najwięcej i miec nadal nielimitowane lte po rejestracji.Proszę o pomoc
  • Strona 39 z 193
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 193
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 193