Gdy ktoś nie odbiera po 9,10 sygnałach, dzwonkach powinno być pyknięcie i automatyczne rozłączenie tego połączenia.
Abonent płaci za czas połączenia, a nie dodatkowe mówienie!
Jak jest w Orange, nju, Plus, a2mobile, LycaMobile tam nic nie mówi!
Tylko w T-Mobile, heyah, PLAY, Virgin Mobie, Mobile Vikings takie cuda są i to mówi w kółko, gdy połączenie już powinno zakończyć!
Wiadomo, przecież, że jak ktoś nie odebrał połączenia, nie może czy coś to jest niedostępny.
A w te sieci komórkowe na dole co wymieniłem w kółko to powtarza, mówi po 3 razy po polsku, po angielsku i wydłuża nie potrzebnie te połączenie dla osób dzwoniących do tych sieci T-Mobile, heyah, PLAY, Virgin Mobie, Mobile Vikings. Do tego tym kosztem telefon w te sieci dzwoni krócej,(tylko na 4,5 dzwonki) nie dobiega do telefonu i jest porobione tam bezprawnie nie wiadomo co.
Nie licząc te notki SMS, które załączają bez zgody abonenta. Bo takowe usługi jak ktoś chce mieć powinien sam do operatora dzwonić, żeby mu włączyli, a nie ktoś ma potem dzwonić to wyłączać i jeszcze nie da tego wyłączyć, ani wydłużyć te dzwonki, bo motywują to jak koledzy powyżej i że jest w porządku z tym ich zdaniem. A wcale nie jest, bo to powtarza po 3 razy i mówi zamiast rozłączyć połączenie.