DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #677662  autor: marcinkoleksl
 26 lis 2013, 07:50
zatrudnij się ciekawy w jakiejś sieci i stwórz najlepsza i najtańszą ofertę w kraju. dostaniesz tysiąc nagród i będą wszyscy happy. sam zapewne korzystasz z sieci, która ma wiele za uszami, dlaczego wiec krytykujesz konkurencję? ;) jak ktoś jest w miarę normalny, to ta wymienność 70:30 jest całkowicie do zrobienia i nie trzeba tego pilnować. nie każdy tez potrzebuje stacjonarek i stąd niektórym ta oferta podpasi. nie jest to oferta dla nabijaczy play i to jest określone w Regulaminie. a krytykujesz coś, czego nie znasz, nie masz się do czego przywalić, to już nazwa tobie nie pasuje nawet. podkabluj ich do UKE jakim to prawem żądają takiej wymienności. a tą piramidę zgłoś do prokuratury ;)

 #677677  autor: KA
 26 lis 2013, 09:55
@up OK, na wszystko będą chętni zapewne, ale JAKIM PRAWEM NAZYWAJĄ TO NO-LIMIT???
Po pierwsze: wymienność - opisana powyżej, szkoda już nawet komentować. Po drugie: brak stacjonarnych dyskwalifikuje każdą ofertę jako no-limit. To, że Ty i niektórzy nie dzwonią nigdy do stacjonarnych (choć trudno w to uwierzyć) nie jest żadnym argumentem, bo jest cała masa ludzi, którzy dzwonią dużo na te numery. Nawet w moim otoczeniu mam klika osób w różnym wieku - ze mną włącznie - dzwoniących bardzo dużo na numery stacjonarne, np. do starszych osób w rodzinie. Tak więc nigdy nie odważyłbym się polecić komukolwiek oferty tzw. bezlimitowej bez stacjonarnych, a promowanie takich ofert pod tą nazwą uważam także - jak niektórzy powyżej - za skandal!

 #677681  autor: Sig
 26 lis 2013, 10:15
Dramatyzujecie tak, że się tego czytać nie da... Mi akurat podoba się to, że operator gra w otwarte karty i jasno stawia warunki kiedy może, ale nie musi uznać profil używania karty za nadużycia. Przecież to bat na "cfaniakuff" co to sobie chcą niskim kosztem call center do reklamowego spamu robić... Chyba lepiej wiedzieć co mniej więcej od nas jako użytkownika jest oczekiwane, niż poegać na ogólnikowych zapisach regulaminów usług, które operator może dowolnie interpretować i karać przy dowolnym profilu użycia? No tak, ale tutaj potrzeba trochę wyboraźni, lepiej stękać i narzekać.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #678180  autor: marcinkoleksl
 28 lis 2013, 07:22
oferta nie jest dla ludzi, którzy dzwonią na numery stacjonarne - stary, ty wiesz co piszesz? to nie prl, mamy konkurencje. dalej nie kumasz oferty i narzekasz. nie bronie tej oferty, ale już przeniosłem numer z p4 do nich, starsza osoba będzie im nabijała minuty ;) a w jakiej ustawie masz pojęcie NO-Limit? skandalem jest, iż masz w rodzinie osoby starsze i nie potrafisz im przetłumaczyć, iż komórki są tańsze. proste!
telestrada nie jest idealna firmą, m.in. dzwoniąc z numeru stacjonarnego na 22... do ich BOKu informuje, iż masz sobie zadzwonić na numer premium 801... płatny 36gr/min i rozłącza połączenie. kwiatków po dostarczeniu karty sim zapewne będzie parę, ale po to są UKE i internet aby napiętnować takie zachowania i nieczyste zagrania.
 #678345  autor: ciekawy
 28 lis 2013, 20:45
marcinkoleksl pisze:zatrudnij się ciekawy w jakiejś sieci i stwórz najlepsza i najtańszą ofertę w kraju. dostaniesz tysiąc nagród i będą wszyscy happy. sam zapewne korzystasz z sieci, która ma wiele za uszami, dlaczego wiec krytykujesz konkurencję? ;) jak ktoś jest w miarę normalny, to ta wymienność 70:30 jest całkowicie do zrobienia i nie trzeba tego pilnować. nie każdy tez potrzebuje stacjonarek i stąd niektórym ta oferta podpasi. nie jest to oferta dla nabijaczy play i to jest określone w Regulaminie. a krytykujesz coś, czego nie znasz, nie masz się do czego przywalić, to już nazwa tobie nie pasuje nawet. podkabluj ich do UKE jakim to prawem żądają takiej wymienności. a tą piramidę zgłoś do prokuratury ;)
nie żartuj, jak płacisz za no limit to jakim prawem wymagają jeszcze 70% odebranych połączeń, to nie jest poważne, to się powinno nazywać wymiennoscią minut,a nie żadnym no limitem,
a co do tworzenia ofert to się dowiedz kto tworzy te oferty i czy pozwolą stworzyć ofertę idealną

[ Dodano: 2013-11-28, 20:50 ]
Sig pisze:Dramatyzujecie tak, że się tego czytać nie da... Mi akurat podoba się to, że operator gra w otwarte karty i jasno stawia warunki kiedy może, ale nie musi uznać profil używania karty za nadużycia. Przecież to bat na "cfaniakuff" co to sobie chcą niskim kosztem call center do reklamowego spamu robić... Chyba lepiej wiedzieć co mniej więcej od nas jako użytkownika jest oczekiwane, niż poegać na ogólnikowych zapisach regulaminów usług, które operator może dowolnie interpretować i karać przy dowolnym profilu użycia? No tak, ale tutaj potrzeba trochę wyboraźni, lepiej stękać i narzekać.
nie wiem jak jest z cwaniakamk,ja mam normalny no limit,korzystam normalnie i na szczęście nie muszę się zastanawiać ile % odebrałem i tak powinno być, dzwonienie i odbieranie powinno być naturalne,a nie jakieś połączenia przychodzące 70%, bo jak nie to nie skorzystasz z wymienności minut błędnie nazwanego przez White no limitem

 #680222  autor: Ruben
 05 gru 2013, 10:42
ciekawy pisze:nie żartuj, jak płacisz za no limit to jakim prawem wymagają jeszcze 70% odebranych połączeń, to nie jest poważne, to się powinno nazywać wymiennoscią minut,a nie żadnym no limitem,
Ruch wychodzący nie powinien być większy od ruchu przychodzącego więcej niż około 70%. To chyba nie jest równoznaczne z tym, co Ty napisałeś.
Nie zmienia to jednak faktu, że ograniczenie psuje ofertę. Poza tym oferta bez połączeń na stacjonarne nie jest dla mnie ale innym może pasować. Zaletą jest napewno umowa na czas nieokreślony.
ciekawy pisze:nie wiem jak jest z cwaniakamk,ja mam normalny no limit,korzystam normalnie i na szczęście nie muszę się zastanawiać ile % odebrałem i tak powinno być,
Zapytam z ciekawości. Masz normalny no limit czyli oczywiście z połączeniami na numery stacjonarne?
Dla mnie no limitem nie jest oferta bez takich połączeń. Każda inna stanowi nadużycie nazwy "no limit".
Równie dobrze można zrobić ofertę np. no limit bez połączeń do Plusa albo no limit bez połączeń do Play.

 #680309  autor: ciekawy
 05 gru 2013, 16:14
w MiniMax jest karta i żadnej umowy nie trzeba,w RBM,Heyah,nju jest umowa na czas nieokreślony i nie ma warunków że musi być ileś tam % połączeń przychodzących żeby skorzystać z no limit,a różnica w cenie nie jest duża,a w przedłużeniu umowy koło 5 zł więcej i można korzystać z n limit bez warunków,

ja mam no limit tylko na komórki,oferta ze smartfonem, tak mało dzwonie na stacjonarne że to nie jest problem, jasne że dobrze byłoby mieć no limit na wszystko ale no limit na wszystkie sieci komórkowe dla mnie jest w porządku, nie chciało mi się bawić w przechodzenie do innej sieci dla no limitu stacjonarnego, wygodniej było przedłużyć umowe w tej sieci w której mam tel

 #680312  autor: KA
 05 gru 2013, 16:21
@ciekawy: OK, dla Ciebie jest to wystarczające, jak dla kogoś innego wystarczające może być 50 min i 10 sms. To rozumiem, ale to NIE JEST NO-LIMIT!
Niektóre oferty spełniają to pojęcie i mają: bez limitu minuty do wszystkich kom i stacjonarnych, bez limitu smsy i mmsy oraz net z lejkiem - tylko tak rozumiem tzw. no-limit i nikt mnie nie przekona, że "czarne jest czarne, a..." (jak powiedział Pewien Guru).

 #680316  autor: Ruben
 05 gru 2013, 16:26
ciekawy, oferty konkurencji znam i wiem, że ograniczeń nie ma. Oczywiście, że każde ograniczenie czyni ofertę gorszą. W swojej wypowiedzi chciałem jedynie zwrócić uwagę, że nie jest prawdą wymóg 70% połączeń przychodzących, które wielokrotnie przywołujesz nie tylko w tym temacie. Wg moich szybkich wyliczeń to jest około 40%. Chyba, że ja popełniam jakiś błąd logiczny.

Co do no limitu z i bez stacjonarnych, to uważam też, że lepiej je mieć niż nie mieć. Tym bardziej, że są dostępne w tej samej cenie. Ale to już sprawa indywidualna każdego, jednemu pasuje innemu nie.
Jednak mamy obecnie wysyp no limitów i dobrze byłoby gdybyśmy posługiwali się poprawnym nazewnictwem, bo robi się zamieszanie.
Szczególnie w tematach o przedłużeniu umów, jak ktoś pisze, że za xx pln dostał no limit ale nie zaznacza, że bez połączeń na numery stacjonarne.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2013, 16:30 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.

 #680318  autor: ciekawy
 05 gru 2013, 16:29
KA,
Jarosław powiedział "żadne krzyki i płacze nas nie przekonają że białe jest białe,a czarne jest czarne", cytuj dokładnie :),

zgoda że lepiej byłoby mieć no limit na stacjonarne ale taki White to już jeszcze bardziej nadużywa określenia no limit skoro oferuje wymienność minut skoro warunkiem jest wieksza liczba połączeń przychodzących,

Ruben,
sama sieć White gdzieś napisała że musi być 70% połączeń przychodzących żeby mieć w tej sieci no limit
Ostatnio zmieniony 05 gru 2013, 16:38 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.

 #680319  autor: marcinkoleksl
 05 gru 2013, 16:37
1/0,7=1,43 czyli 43%. to prawie polowa, co nie świadczy o tym, ze jak wygadasz 500 minut i nie spełnisz warunku, ponieważ odbierzesz 35 minut to operator od razu wyśle wypowiedzenie.

 #680323  autor: Ruben
 05 gru 2013, 16:46
Trochę inną metodologie przyjąłem ;)
100 min. odebrane więc wykonać możemy połączeń 100x1,7=170min.
Łączny ruch wych+przych. = 270min. ==> 170/270=63% tyle stanowić mogą połączenia wychodzące.
Tak czy inaczej nie jest to ruch w jedną stronę. Też myślę, że ten zapis zabezpiecza operatora przed jakimś sztucznym ruchem czy nabijaczami ale oczywiście zapis nieco straszy :)

wyciąg z regulaminu:
Kod: Zaznacz cały
Operator zastrzega sobie możliwość zerwania umowy gdy ruch wychodzący (dzwonisz do kogoś) liczony w minutach jest większy od ruchu przychodzącego (odbierasz) o około 70%.

 #680333  autor: ciekawy
 05 gru 2013, 17:07
Ruben,

co mnie interesują nabijacze,fakt,że sieci powinny ich jakoś tępić ale nie kosztem tych którzy płacą i rozmawiają w no limicie bo przez to ci uczcwi tracą,a sieć zawsze może sobie zerwać umowe jeśli się więcej dzwoni niż odbiera,a chyba nie o to tu chodzi

 #680338  autor: Ruben
 05 gru 2013, 17:18
ciekawy, a co operatora interesuje, co ciebie interesuje bądź nie? ;) To on sprzedaje usługę i on ustala warunki. Klient, jeżeli odpowiada, to ją kupi a jak nie odpowiada, to nie kupi.
Mamy podobną sytuację z no limitami. Tobie pasuje i nawet nazywasz ofertę no limitem pomimo, że nie zawiera stacjonarnych a ja taka ofertę wykluczam na wstępie. Podobnie będzie z White Mobile. Jeden kupi, drugi nie, bo mu nie pasują warunki.

Jak napisałem wcześniej, taki zapis też mi nie podoba się ale akurat chyba mieściłbym się w wymogach.
Temat odkopałem tylko dlatego żeby sprostować błędnie podawane przez Ciebie w innych tematach informacje dotyczące tej oferty odnośnie wymogu 70% ruchu przychodzącego.

 #680345  autor: ciekawy
 05 gru 2013, 17:34
Ruben,

sieć proponuje warunki i to jest połowa,teraz klient albo się zgadza albo nie i jest sukces dla sieci albo go nie ma, ja tam bym nie wziął ofery wymagającej 70% połączeń przychodzących, jak ludzie z tego nie będą korzystać to sieć może nawet wycofać oferte,

inormacje dotyczące 70% ruchu przychodzącego nie są błędne skoro sieć zrobiła taki zapis

 #680346  autor: Ruben
 05 gru 2013, 17:40
ciekawy, miałem już nie odpisywać ale nie mogę się powstrzymać :)

Czy nadal uważasz, nawet po zacytowaniu regulaminu i po tych wyliczeniach, że White Mobile w tej ofercie wymaga 70% połączeń przychodzących?
Jeżeli jest taki zapis, to proszę go przywołać/zacytować i podaj źródło. Ja zacytowałem regulamin oferty a Ty póki co piszesz, że gdzieś widziałeś, słyszałeś a może Ci się wydawało ale nie potrafisz wskazać źródła informacji. Dyskutujmy o faktach.
Dla abonenta wiążący jest regulamin i tego się trzymajmy. Jak posiadasz wiarygodne informacje na temat wymogu 70% ruchy przychodzącego, to chętnie sam to wyjaśnię z operatorem.

 #680351  autor: ciekawy
 05 gru 2013, 17:51
Ruben,

uważam że z takim zapisem sieci White nikt nie może być pewien czy sieć nie rozwiąże z nim umowy,

może się okazać że ktoś kto mało dzwoni zostanie w sieci,a kto więcej dzwoni ten może mieć rozwiązaną umowe bo sieci to się może nie opłacać i nie piszę tu o nadużyciach tylko o kalkulacji jaką sieć może zastosować

 #680354  autor: Liquid
 05 gru 2013, 17:56
Ruben pisze:ciekawy, miałem już nie odpisywać ale nie mogę się powstrzymać :)

Czy nadal uważasz, nawet po zacytowaniu regulaminu i po tych wyliczeniach, że White Mobile w tej ofercie wymaga 70% połączeń przychodzących?
Jeżeli jest taki zapis, to proszę go przywołać/zacytować i podaj źródło. Ja zacytowałem regulamin oferty a Ty póki co piszesz, że gdzieś widziałeś, słyszałeś a może Ci się wydawało ale nie potrafisz wskazać źródła informacji. Dyskutujmy o faktach.
Dla abonenta wiążący jest regulamin i tego się trzymajmy. Jak posiadasz wiarygodne informacje na temat wymogu 70% ruchy przychodzącego, to chętnie sam to wyjaśnię z operatorem.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/ofer ... 29372.html

"Operator zastrzega, że usługa powinna być wykorzystywana w sposób standardowy, co oznacza, że abonent wykonuje połączenia, wysyła SMS-y i korzysta z Internetu, ale nie wykorzystuje usługi do telemarketingu, spamowania itp. White Mobile będzie weryfikował czy z karty nie są wykonywane automatyczne połączenia oraz czy abonent użytkuje telefon w sposób mniej więcej symetryczny - operator zostawia sobie możliwość zerwania umowy, gdy ruch wychodzący (dzwonisz do kogoś) liczony w minutach jest większy od ruchu przychodzącego (odbierasz) o około 70%"

 #680356  autor: ciekawy
 05 gru 2013, 18:00
Wiślak pisze:
Ruben pisze:ciekawy, miałem już nie odpisywać ale nie mogę się powstrzymać :)

Czy nadal uważasz, nawet po zacytowaniu regulaminu i po tych wyliczeniach, że White Mobile w tej ofercie wymaga 70% połączeń przychodzących?
Jeżeli jest taki zapis, to proszę go przywołać/zacytować i podaj źródło. Ja zacytowałem regulamin oferty a Ty póki co piszesz, że gdzieś widziałeś, słyszałeś a może Ci się wydawało ale nie potrafisz wskazać źródła informacji. Dyskutujmy o faktach.
Dla abonenta wiążący jest regulamin i tego się trzymajmy. Jak posiadasz wiarygodne informacje na temat wymogu 70% ruchy przychodzącego, to chętnie sam to wyjaśnię z operatorem.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/ofer ... 29372.html

"Operator zastrzega, że usługa powinna być wykorzystywana w sposób standardowy, co oznacza, że abonent wykonuje połączenia, wysyła SMS-y i korzysta z Internetu, ale nie wykorzystuje usługi do telemarketingu, spamowania itp. White Mobile będzie weryfikował czy z karty nie są wykonywane automatyczne połączenia oraz czy abonent użytkuje telefon w sposób mniej więcej symetryczny - operator zostawia sobie możliwość zerwania umowy, gdy ruch wychodzący (dzwonisz do kogoś) liczony w minutach jest większy od ruchu przychodzącego (odbierasz) o około 70%"
czyli po ludzku mówiąc będziemy cię kontrolować gdzie,ile,po co dzwonisz,a jak się okaże że za dużo korzystasz i więcej dzwonisz do innych niż namawiasz ich do dzwonienia do siebie żeby dzięki odebranym połączeniom White zarobiło to ci rozwiążemy umowe

 #680360  autor: Ruben
 05 gru 2013, 18:17
Wiślak, czy Ty także uważasz, że taki zapis jest równoznaczny z tym, że ruch przychodzący ma stanowić 70%? Przeczytaj uważnie jeszcze raz.
ciekawy pisze:inormacje dotyczące 70% ruchu przychodzącego nie są błędne skoro sieć zrobiła taki zapis
operator zostawia sobie możliwość zerwania umowy, gdy ruch wychodzący jest większy od ruchu przychodzącego o około 70%
Gdzie Ty widzisz tutaj wymóg 70% poł. przychodzących?

Ja z tej oferty nie skorzystam i nie podoba mi się taki zapis. Jednak nie pisz, że jest wymóg 70% poł. przychodzących, bo to nie jest prawdą, co zostało udowodnione na poprzedniej stronie.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2013, 18:19 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.