DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 #1175298  autor: PiotrG-dz
 19 lip 2024, 20:41
Sorry miałem na myśli Microsoft Edge.Spróbowałem też zalogować się z Chrome przez Fakt Mobile tak jak robiłem to od 1,5 roku i też nic z tego.A loguję się przez komputer stacjonarny.
 #1177116  autor: PiotrG-dz
 13 sie 2024, 16:33
Właśnie zainstalowałem P24 na Andka no i powiem wam ,że w tej na smartfona z Fresha jest opcja by zmienić ją na PnK 3.0 a z tej na desktopa nie bo jest ten słynny komunikat.
Za to na NR w FM w jednej i drugiej aplikacji nic nie można zrobić. :D
 #1177737  autor: nowlasnie
 22 sie 2024, 15:30
Natomiast w aplik. wyświetla mi się taryfa Play na kartę ale wchodzą SMS-y na minuty i owe minuty się wyświetlają.
Mam nadzieję, że po doładowaniu ważność konta wydłuży się o rok.
 #1177739  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2024, 15:43
Drodzy, apka, a szczególnie stronka www Play24 (trzeba się ponownie zalogować, aby zobaczyć zmiany na koncie) aktualizują się z opóźnieniem. Aby apka szybko uaktualniła dane inne, niż zmiana taryfy (to przetwarza się najdłużej), polecam wywalić apkę z RAMu, włączyć na kilka sekund tryb samolotowy i ponownie ją uruchomić i się zalogować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177746  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2024, 16:24
nowlasnie: jeśli kod *111*49*1# pokazuje właściwą taryfę, to wszystko jest w porządku.
Jeśli aplikacja ma jakiś błąd, wyloguj się z niej i zaloguj ponownie, bo normalnie logowanie trwa z automatu. Ewentualnie ją zaktualizuj.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177753  autor: nowlasnie
 22 sie 2024, 17:06
Aktualizacja i relogowanie nic nie zmieniło. Wolę widzieć wszystko prawidłowo w aplik. a nie robić dochodzenie w jakiej taryfie mam numer. Wszystko sknocili!
 #1177998  autor: kszaq
 26 sie 2024, 10:56
Odpowiem sam sobie, ale może też innym pomoże: jeśli mamy numer w Fakt Mobile, a w aplikacji Play24 wyświetla się nieprawidłowa taryfa, wystarczy na tym numerze wpisać kod *163*12# - dostałem potwierdzenie "zmiany" taryfy na Fakt Mobile (USSD i SMS), a po jakimś czasie poprawiło się wyświetlanie taryfy w aplikacji. Ważność konta pozostała bez zmian - rok od ostatniego doładowania, czyli w moim przypadku około 11 miesięcy.
 #1178900  autor: KC-KARLOS
 08 wrz 2024, 14:00
Adip: w wątku o Fakt Mobile pojawiła się informacja, że nie zrealizują migracji do FM, ze względu na prowadzone prace serwisowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 13 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14