KC-KARLOS pisze: ↑26 sie 2024, 10:46
Burito - niektóre sieci, szczególnie MVNO nie ma swojego panelu klienta i ludzie jakoś żyją, choć korzystają na własne ryzyko.
Miałem numery w A2Mobile i NJU Mobile i dało się z ich serwisów nimi zarządzać. Było to uproszczone ale podstawowe rzeczy dało się zrobić.
A co do Pana Wojtka - rzecznika prasowego Orange to już wysłałem do niego wiadomość z prośbą o interwencję.
Zainteresowanie redakcji Telepolis tym tematem też było by pomocne. Zatem Panowie Moderatorzy możecie w tym zakresie zadziałać ?
Edit: Trzecia odpowiedź z UKE:
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na przesłane do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezesa UKE)
pismo z 23 sierpnia 2024 roku, wyjaśniam jak poniżej.
Aktywacja usług dodatkowych, pakietów internetowych/na rozmowy/SMS może być
przeprowadzona nie tylko poprzez funkcje w aplikacji Mój Orange, ale także z
wykorzystaniem krótkich kodów USSD, wiadomości SMS wysyłanych na określony
numer, czy też w kontakcie telefonicznym z konsultantem.
W sprawie wskazanej przez Pana usługi 5G Pass, zgodnie z pkt 8 Regulaminu usługi 5G
pass w Orange na kartę, „usługę można włączyć poprzez: a. wysłanie SMS-a o treści 5G pod
numer 595 (koszt SMS-a do Orange wg taryfy Abonenta), b. zalogowanie się do Mój Orange”.
Na uwagę zasługuje fakt, że korzystanie z aplikacji Mój Orange nie jest dla abonentów
obowiązkowe i z tego względu w naturalny sposób dostawca usług zapewnia inne formy
aktywacji swoich ofert/promocji.
Pana odmienna ocena przedstawionych przez Urząd wyjaśnień, jak również Pana własna
interpretacja obowiązujących przepisów prawa, nie mogą być i nie są podstawą do zmiany
przez Urząd przedstawionego Panu stanowiska w sprawie.
Przedstawiając powyższe Urząd zawiadamia, że Pana dalsza korespondencja w tej samej
sprawie, niewnosząca nowych, istotnych okoliczności w sprawie, zostanie pozostawiona
bez odpowiedzi.