DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 181 z 241
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 241

 #561136  autor: pakierhakierxd
 16 cze 2012, 18:15
Dzięki :)

Pozdrawiam :)

 #561376  autor: lunatik
 17 cze 2012, 22:23
Mam takie pytanie.

niedawno przełożyłem kartę SIM z modemu (play Online) do telefonu (Nokia c6) i po ok. 3 dniach telefon z tą kartą zaczął tracić sygnał, na innych aparatach to samo, szczególnie zdziwiło mnie gdy włożyłem ją do służbowej Nokii X1 z DualSim - druga karta z Play'a również traciła zasięg.

Wyjaśni mi ktoś o co chodzi?
Czemu w miejscu gdzie Play odbiera znakomicie nie mam zasięgu zasięgu?
W umowie nie przypominam sobie żadnego zakazu korzystania z PO w telefonie, a skoro taka sytuacja pojawiła się z opóźnieniem wskazywałoby to właśnie na reakcję zewnętrzną.

 #561387  autor: pakierhakierxd
 17 cze 2012, 22:51
Play Online działa tylko na zasięgu 3g więc jeśli go nie ma w telefonie to net nie będzie działać i wtedy nie będzie zasięgu ,wiem że x1 nie ma 3g to normalne że zasięgu nie było a jeśli chodzi o c6 ta raczej ma 3g ale może przestawiłeś na tylko gsm i temu tak.

Pozdrawiam :)

 #561390  autor: playonline
 17 cze 2012, 22:54
qper pisze:Ale jaja w życiu czegoś takiego nie widziałem. Na innych telefonach jest podobnie?
Tez cos takiego widzialem. Parenascie miesiecy temu - u siebie. W sumie nie przeszkadzalo mi to bo wybieralem polaczenia z ksiazki telefonicznej lub z ostatnio wybieranych (nie odbieranych) polaczen. Dlatego nawet tego nie zglosilem. :)

 #561673  autor: djfafa
 19 cze 2012, 07:14
Panowie mam następujący problem.
Musiałem usunąć wszystkie ustawienia inernetowe w telefonie (internet, WAP, MMS), wysłałem je sobie ponownie poprzez stronę Play, ale przychodzą tylko WAP i MMS mimo że zaznaczam że Internet też ma przyjść. Ponawiałem chyba 10 razy i ustawienia Internetowe nie przychodzą. Dostaje smsa że za chwilę przyjdą ustawienia ale nic nie przychodzi. Ustawienie ręczne jest możliwe wyłącznie profili mmsowych, interentowych nie.
Jakieś rady co robić? Telefon Samsung Wave (533).

 #561674  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2012, 07:40
Widocznie jest jakiś problem techniczny u mnie zawsze działało.

Pozdrawiam :)

 #561717  autor: djfafa
 19 cze 2012, 11:10
Dzięki ale jak chcę tworzyć nowy profil w ustawieniach to dane są wyłącznie jak przy nowych ustawieniach MMS i WAP a nie Internetu. Bardziej mnie ciekawi dlaczego z tej strony mimo 10 prób nie dochodzą ustawienia Inernetowe.

 #561814  autor: Golarz Filip
 19 cze 2012, 17:03
Warto chyba dodać,że od dziś ruszyło oficjalne forum Play,miejmy nadzieję,że jeszcze szybciej i przede wszystkim skutecznie będzie tam można uzyskać pomoc od P4

 #561815  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2012, 17:12
Golarz Filip pisze:Warto chyba dodać,że od dziś ruszyło oficjalne forum Play,miejmy nadzieję,że jeszcze szybciej i przede wszystkim skutecznie będzie tam można uzyskać pomoc od P4
Zobaczymy... A Play4You będą urzędować na forum Play, w dni robocze od 9 do 17.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #561873  autor: Spioszek
 19 cze 2012, 21:11
Możecie się zalogować do Play24??

 #561875  autor: Edmund
 19 cze 2012, 21:20
Ja potrafię się zalogować do Play24.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #561882  autor: djfafa
 19 cze 2012, 21:40
U mnie problem rozwiązany więc już nie aktualne. Wystarczyło wysłać smsa na 9999 i przyszły wszystkie ustawienia.

 #562886  autor: tyger
 23 cze 2012, 16:22
Witam prosze o pomoc przeniosłem 3 dni temu nr.tel z plusa do play i nie moge się zarejestrować do play24 pokazuje się komunikat o podanie prawidłowego nr. tel

 #563007  autor: potargany
 24 cze 2012, 11:38
Duży + dla BOK :)

Zgłoszenie napisane , a za 15 minut telefon
Mam nr w tej sieci 4 lata , chce przeniesc nr z abo na karte ( a tu komunikat - nie jesteś klientem )
Moim zdaniem powdem może być ze mam zablokowane wychodzace , przychodzące OK
Sama dziewuszka podsunela pomysł - zebym napisał REKLAMACJE
Powiedziala tez , ze mam konto zablokowane z powodu " naduzyc " co mnie zaskoczyło , poinformowałem ja że mam włączone z tego nr przekierowanie na nr 790 ... Przyznala mi racje że blokada nałożona niesłusznie...

Więc mam zablokowane wychodzące z powodu ( waznosc konta )
2 ga blokada z powodu " naduzyc "


Sama dziewuszka co do mnie dzwoniła była naprawdę kumata w temacie

PLAYu - może taka propozycja , po zakonczonej rozmowie moglby przychodzic sms z imieniem i nazwiskiem konsultanta - w przypadku HARDCOROWYCH pomyłek warto wiedziec na kogo skladac skarge

Pieniądze to nie wszystko ...

 #563204  autor: qper
 25 cze 2012, 10:44

PLAYu - może taka propozycja , po zakonczonej rozmowie moglby przychodzic sms z imieniem i nazwiskiem konsultanta - w przypadku HARDCOROWYCH pomyłek warto wiedziec na kogo skladac skarge
Ale po co? Po rozmowie przychodzi sms z prośbą o ocenę - więc może się wypowiedzieć odnośnie tej osoby. Dodatkowo w play24 przy zamykaniu zgłoszenia masz widoczne dane konsultanta imię i nazwisko. Spokojnie możesz wtedy pisać skargę na konkretnego konsultanta.

 #563560  autor: play4you1
 26 cze 2012, 17:45
tyger pisze:Witam prosze o pomoc przeniosłem 3 dni temu nr.tel z plusa do play i nie moge się zarejestrować do play24 pokazuje się komunikat o podanie prawidłowego nr. tel
tyger, czy dalej masz problemy z zarejestrowaniem się do PLay24 ? Tworzyłeś już zgłoszenie ?

 #563565  autor: Andrzej24
 26 cze 2012, 18:15
Kiedy wprowadzicie powiadomienie SMS o końcu pakietu? To co jest teraz to koszmar. Czy aż tak trudno to zrobić? Powtarzam. Powiadomienie SMS-sem. Nie push tylko zwykły SMS. Zróbcie to do wszystkich pakietów jakie można włączyć a będzie super i krok w kierunku klienta. Chodzi mi o oferty na kartę.

 #563568  autor: KC-KARLOS
 26 cze 2012, 18:28
Andrzej24, nie wystarczy Tobie taki komunikat w SMSie klasy 0? Niestety, to taka właściwość platformy billingowej i tego sam nie zmienisz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #563583  autor: tyger
 26 cze 2012, 19:58
hej play4you1 zarejestrować to się zarejestrowałem z tym że od 2 dni czekam na @ potwierdzenie rejestracje :evil:
  • Strona 181 z 241
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 241
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 241