DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 184 z 241
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 241

 #565669  autor: ukefake
 05 lip 2012, 19:37
prosze poprawic kod migracji między profilami. np TU jest jeszcze stary. czas start :)

 #565995  autor: Robaas
 06 lip 2012, 21:45
Dawno mnie tu nie było, już myślałem, że to dobry znak, niestety wróciłem. Mam wrażenie, że Play celowo oszukuje klientów i to opcji biznesowych. Dzisiaj przyszedł taki sms:
"Okres promocyjny na pakiet 25MB konczy się 10-07-12. Od tego dnia naliczana bedzie oplata zgodnie z regulaminem oferty dostepnym na www.play.pl"
mój błąd, że najpierw kliknąłem wyłączenie, a później coś mi nie pasowało i zabrałem się za regulamin i co się okazało, że w podpisanej opcji jest to usługa bezpłatna.

edit: sprawa nieaktualne, zgłoszenie bardzo szybko zostało rozwiązane i pakiet został przywrócony.

 #566713  autor: dagusia_d
 10 lip 2012, 19:37
drogi Play4You - 2 miesiące!!!!! rozwiązujecie zgłoszenie 43797972. uda Wam się w tym roku?

 #566918  autor: potargany
 11 lip 2012, 14:10
dagusia_d pisze:drogi Play4You - 2 miesiące!!!!! rozwiązujecie zgłoszenie 43797972. uda Wam się w tym roku?
“Jeśli ktoś używa więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników, to jest to osoba z zaburzeniami własnej wartości”

Zgłoszenie mogą rozpatrywać nawet 365 dni
Jak by to była reklamacja to 30 dni , po tym czasie w przypadku braku odpowiedzi by byla uznana za zasadna

Pieniądze to nie wszystko ...

 #568517  autor: play4you2
 18 lip 2012, 09:41
To zgłoszenie zostało rozpatrzone.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #568521  autor: PalonyLolek
 18 lip 2012, 09:54
dagusia_d pisze:drogi Play4You - 2 miesiące!!!!! rozwiązujecie zgłoszenie 43797972. uda Wam się w tym roku?
Zauważyłem, że to zawsze panie tak emocjonalnie reagują na tym forum :wink:

Skoro to już temat o pomocy w Play, orientujecie się jak to wygląda jeśli mam starter za 5zł, chociaż dostałem go za darmo, ale w momencie kiedy włożyłem go do telefonu, nie mogę wykonywać połączeń ani wysyłać smsów, należy go jakąś kwotą doładować, coś tam aktywować? Prepaidy miałem do tej pory wszędzie poza Play, więc tutaj się nie orientuję za bardzo.

 #568532  autor: play4you2
 18 lip 2012, 10:54
Masz możliwość wykonywania aktywności od razu. Telefon jest bez sim-locka? Jeśli tak to skontaktuj się z Obsługą Klienta, sprawdzimy co się dzieje, bo tak to trudno mi powiedzieć co moze być przyczyną.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #568533  autor: PalonyLolek
 18 lip 2012, 10:57
play4you2 pisze:Masz możliwość wykonywania aktywności od razu. Telefon jest bez sim-locka?
Telefon jest bez sim locka, w prawym górnym rogu ekranu, czy tam lewym widnieje napis Play, jakieś odrazu konfigurację mi pobrało, ale ani smsów wysyłać nie mogę ani nie ma mowy o rozmowach. W takim razie zadzwonię i się dowiem.

 #568567  autor: KC-KARLOS
 18 lip 2012, 13:05
PalonyLolek, darmowy starter za 5 zł, ma:
> 1 zł na wszystko (konto główne)
> 4 zł na koncie promocyjnym na wyłącznie rozmowy/SMS/MMS do każdej sieci (bez premium, międzynarodówek czy infolinii)
> 25 MB na neta - na trzech zasięgach.
Starter posiada blokadę antyfraudową - oznacza to, że nie ma możliwości korzystania z usług premium, do momentu pierwszego doładowania konta za minimum 5 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #568880  autor: uwazny
 19 lip 2012, 19:46
play4you2 pisze:eśli tak to skontaktuj się z Obsługą Klienta, sprawdzimy co się dzieje, bo tak to trudno mi powiedzieć co moze być przyczyną.
nieprawda. Najpierw zgłoś się osobiście do salonu i zarejestruj numer, bo inaczej wogóle Ci nie pomożemy, a tylko wydasz pieniądze na telefon do BOK, prawda? :wink:

 #568951  autor: Pajuch
 20 lip 2012, 04:01
uwazny pisze:nieprawda. Najpierw zgłoś się osobiście do salonu i zarejestruj numer, bo inaczej wogóle Ci nie pomożemy, a tylko wydasz pieniądze na telefon do BOK, prawda?
Potwierdzam totalne bzdety... i to żeby pracownik play nie wiedział/a, ze nie są wstanie pomoc nikomu kto nie ma zarejstrowanego numeru? ;d to nie plus t-mobile czy Orange gdzie jeszcze można coś załatwić bez rejestracji ;d

Idz do salonu weź nowa startówke i przy okazji ja zarejestruj bo być może będziesz musiał ponownie kiedyś kontaktować sie z obsługa klienta ;) :-D

 #569857  autor: play4you1
 24 lip 2012, 09:37
Dokładnie rejestracja musi być dokonana.
 #569915  autor: phone
 24 lip 2012, 14:50
Kochani... za 12 dni konczy mi się umowa w Play. NIkt nie odzywał sie z Play, na stronie widnieje nieciekawa propozycja. Obecnie posiadam taryfę LongPlay 69 płacąc 59 zł (kuoowałem dwa lata temu z telefonem).
Jestem zainteresowany:
- abonament na rok bez telefonu
- ok 500 minut do wszystkich
- od 500 MB do 1 Gm internet
- oraz 500 smsów do wszystkich.
NIe ukrywam że chcialbym zejść z tej ceny co teraz mam czyli 59 zł.
Jeżeli czyto to jakiś "doradca Play" lub "play4you" proszę o kontakt na priv z konkretną propozycja.
Z góry dziękuje

 #569983  autor: aster
 24 lip 2012, 20:57
Rozumiem, że różnica między nowym "zbieraj minuty" a starym ogranicza się do tego, że nowy trzeba aktywować co 90 dni za 3zł? Czyli tylko drobny koszt oraz zawracania głowy z tym odnawianiem?

 #569985  autor: KC-KARLOS
 24 lip 2012, 21:03
aster pisze:Rozumiem, że różnica między nowym "zbieraj minuty" a starym ogranicza się do tego, że nowy trzeba aktywować co 90 dni za 3zł?
Tak, zgadza się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #570153  autor: baszka
 25 lip 2012, 21:53
Play layca mobile

Szanowne Panstwo mam problema, nie wiem czy to tu czy gdzie indziej mam pisac. Spróbuje tu, najwyzej mnie pogonicie ze wskazówkami gdziez ja biedna mam sie podziać. Otóż:
Nie dochodza do mnie czyli na playa wiadomości tekstowe z sieci Layca mobil - dochodziły, połaczenia mam, a czasem nie. naocznie stwierdziłam, ze wiadomosci były wysyłane do mnie a nie dotarły. Poszłam do salony Playa- wymieniłam karte sim , ale dalej nie działa. I cóz ja biedna blondynka mam uczynić ? Pomocy, hilfe au secóur etc ;)
Zgłosiłam tez problem techniczny w salonie.
Dziekuje za pomoc.

 #570411  autor: play4you2
 26 lip 2012, 18:36
Jeżeli zostało przyjęte zgłoszenie w Salonie to Twój problem zweryfikuje dział techniczny, musisz poczekać na odpowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #570882  autor: Quetzal
 28 lip 2012, 21:35
Chyba mamy większa awarię w Play.
Internet (abonament w modemie) w ogóle nie działa, telefony działają tylko w roamingu.
(dotyczy to dwóch różnych lokalizacji )

 #570885  autor: Orfi
 28 lip 2012, 22:06
W lubelskim żadnych problemów nie zauważyłem. Połączenia głosowe i transfer danych działają prawidłowo. Z ciekawosci spawdzałem na dwóch numerach. Z tym, że warunki atmosferyczne są bardzo dobre. Ciekawe co będzie jak nadciągną burze.

Orfi

 #570891  autor: Quetzal
 28 lip 2012, 22:33
U mnie już w porządku. Zasięg Playa powrócił (nie było go jakieś... 1,30 - 2 godziny).
  • Strona 184 z 241
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 241
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 241