DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 198 z 241
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 241

 #592414  autor: bolek2004
 01 lis 2012, 12:35
KrP Może to nie ma związku, a może ma. Od kilku dni zauważyłem że coś play działa z opóźnieniem, bilingi nie są na bieżąco uaktualniane. Więc mogą się doliczyć:)

 #592438  autor: darkangel
 01 lis 2012, 15:30
Kolega ma w Playu abo i muzyke na czekanie, jaka jest ta domyślna ustawiana przez Play? bo nie zmieniał.
Ma konto gdzieś z rok czasu niecałe.

 #592444  autor: KC-KARLOS
 01 lis 2012, 16:25
darkangel, Play ustawia darmowy utwór własny, aby po przedłużeniu usługi pobierać te 2 zł miesięcznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #592453  autor: darkangel
 01 lis 2012, 16:42
Wiem że nawet jeśli utwór jest darmowy to miesięcznie się płaci za usługe Muzyka na czekanie 2zł, mi chodzi raczej o nazwe tego utworu bo chciałem go znaleźć i sobie ustawić, ale nie moge go znaleźć.

 #592476  autor: KrP
 01 lis 2012, 17:50
bolek2004 pisze:KrP Może to nie ma związku, a może ma. Od kilku dni zauważyłem że coś play działa z opóźnieniem, bilingi nie są na bieżąco uaktualniane. Więc mogą się doliczyć:)
A teraz mam: Promocyjne MB -21 MB (ważne do 07.11.2012)

XD

Kasy na koncie cały czas tyle samo. ;p

 #592521  autor: Edmund
 01 lis 2012, 23:12
Ja się zastanawiam jak w tym momencie będzie im działać wspólne saldo MB dla paru kart SIM w Play Online?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #592548  autor: darkangel
 02 lis 2012, 02:00
Czy w prepaidzie Playa po blokadzie na połączenia wychodzące, przez okres ważności konta, konto główne jest zerowane? czy dalej sprawdzając kodem ta kwota jest wyświetlana? bo umnie po zmianie taryfy zrobiło się 0 złotych :(

 #592617  autor: KC-KARLOS
 02 lis 2012, 13:18
darkangel, po blokadzie ważności konta na połączenia wychodzące w PLAY, saldo główne NIE jest zerowane. Niezużyte środki są "zamrażane" i będą czekać na kolejne doładowanie, lecz nie dłużej, niż 90 dni od zawieszenia konta.
W przeciwnym wypadku numer przepadnie, a wraz z nim, kasa na koncie.
darkangel pisze:bo umnie po zmianie taryfy zrobiło się 0 złotych
Jeśli zmiana taryfy została dokonana w czasie aktywnych wychodzących, saldo główne nie powinno być ruszone. Jeśli jest inaczej - REKLAMUJ.
Przy blokadzie wychodzących zmiana taryfy nie powinna dojść do skutku.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #592619  autor: darkangel
 02 lis 2012, 13:29
Zmiane taryfy zrobiłem po 23godzinie, konto było aktywne do 1.11.2012, dlatego przy zleceniu zmiany taryfy było jeszcze aktywne, a że taryfe zmienili mi fizycznie 2 listopada stąd pewnie ten nie miły błąd :(.

Już zgłosiłem, ale nie uśmiecha mi się czekać tydzień na reakcje, co mi się normalnie należy.

 #592621  autor: KC-KARLOS
 02 lis 2012, 13:39
darkangel, ja miałem podobny problem, kilka godzin minęło od blokady wychodzących, a udało mi się zmienić taryfę, z tym że wszystko działało przez 1 dzień, a potem pomimo, że fizycznie konto jest aktywne na 14 dni, ponownie karta została zablokowana na wychodzące. To raczej problem z platformą billingową - nie odświeżyła informacji o statusie konta i stąd taki zonk...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #592623  autor: darkangel
 02 lis 2012, 13:50
Też miałeś wyzerowane konto po takiej operacji?

Nie moja wina że system zmienił mi taryfe już po zablokowanych wychodzących.
W każdym regulaminie zmiany taryfy jest napisane że środki na koncie głównym przechodzą.

 #592672  autor: KC-KARLOS
 02 lis 2012, 16:07
darkangel pisze:Też miałeś wyzerowane konto po takiej operacji?
Konto było zerowe zarówno przed jak i po zmianie taryfy.
Aktualnie na numerze mam komunikat o błędzie "Przepraszamy, serwis jest chwilowo niedostępny, spróbuj później". Wbijałem kod *101#.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #592735  autor: KrP
 02 lis 2012, 22:56
Platformę bilingową to chyba mają totalnie zwaloną. Najpierw kilka dni miałem na koncie pozostałych 2.1MB i nic mi nie schodziło mimo ściągania ponad to. Potem zrobiło się z tego -21MB, net dalej działał, z kasy też nic nie schodziło.

A teraz mam 9MB i znów nic z tego nie schodzi. --''

Oczywiście wszystko na jednym pakiecie ważnym do 7.11.

 #592818  autor: pawcio1978
 03 lis 2012, 12:19
Czy Play poprawial cos ostatnio z predkoscia neta?

 #594489  autor: lee
 10 lis 2012, 23:20
Szybkie pytanko

Główny nr warunkowo przekierowany
jak w takim przypadku zachowa się aktywny xtra numer?

 #594980  autor: Edmund
 13 lis 2012, 00:29
Również szybkie pytanie - znalazłem u siebie starter promocyjny "Nowy Play na Kartę 3zł" z Bonusem 120zł (link). Powiedzcie mi czy orientujecie się do kiedy należy go aktywować (chodzi o datę jego ważności)?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #595029  autor: Xoyv
 13 lis 2012, 11:24
Kilka dni temu zmieniłem taryfę z "Play Fresh 5", na "Play na Kartę".
Obecnie posiadam środki na głównym koncie oraz środki promocyjne.
Jeżeli zmienię z powrotem z "Play na Kartę" na "Play Fresh", czy któreś środki przepadną? Nie mam włączonych żadnych pakietów.

 #595031  autor: zygikuleczka
 13 lis 2012, 11:38
Edmund, to chyba to: http://biuroprasowe.netpr.pl/pr/101659/ ... terze-play
W sumie ciekawe czy jeszcze zadziała. Pozostaje tylko go włączyć i sprawdzić. Obstawiam jednak, że termin już minął:P

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #595042  autor: darkangel
 13 lis 2012, 12:30
Xoyv, Nie przepadną, chyba że będziesz miał taki błąd jak ja to przepadną, ale reklamacja i środki spowrotem wróciły na konto :)

 #595141  autor: playonline
 13 lis 2012, 22:17
@ Edmund - gdybyś miał zarejestrowany number to na BOK pewnie by ci powiedzieli do kiedy karta jest ważna. ;) Najprostszy sposób (jeżeli nigdzie na opakowaniu/tym plastiku nie ma daty) to udanie się do POS i próba zarejestrowania karty. Jak nie da rady to oznacza, że już jest nieważna karta. ;) Trochę łopatologicznie ale takie sposoby są najlepsze (jeżeli nie masz np zarejestrowanej karty).
  • Strona 198 z 241
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 241
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 241