Iphoneski
skoro sprawa nie jest warta uwagi to po co zaprzątasz sobie głowę wyimaginowanymi problemami innych ludzi? Nie wiem komu tu bardziej współczuć
Remington
naprawdę uważasz, że ręczne zakładanie konta (rękami konsultanta) to normalna praktyka w dzisiejszych czasach? Moim zdaniem to obciach, żeby wiodący operator
stosował takie siermiężne metody, to chyba nie najlepiej świadczy o nowoczesności systemu, do którego chce mnie przenosić
Rudymax
pewnie jednym się udaje a innym nie, wątpię żeby Orange pracował nad rozwiązaniem problemu, naprawił go i czat stał się zbędny. Jeśli czyjeś numery trafiły na czarną listę to ani dzisiaj, ani za miesiąc, ani za rok nie uda się ich zarejestrować w nowym systemie w sposób automatyczny. Zwłaszcza jeśli pracują tam fachowcy, którzy prezentują postawę jak koledzy wyżej i uważają, że stworzony przez nich system działa bez zarzutu