DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 72
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 72

 #631456  autor: Lukasz88
 07 maja 2013, 10:57
Witam, mam pytanie. Postanowilem przeniesc swoj numer z orange do play ale jak sie okazalo umowa jest jeszcze na ponad rok i w zwiazku z tym czy zostanie mi rozwiazana ta z orange i naliczą kare ? Dodam tylko, ze w umowie mam napisane iz nastapi to: "z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umowa z dotychczasowym operatorem dawcą". Wie ktos jak to bedzie wygladalo ?

 #631575  autor: bartas19
 07 maja 2013, 19:09
okres wypowiedzenia to 30 dni

czyli prawdopodobnie będzie kara chyba że numer tymczasowy jest wtedy płacisz dwa abo
ale to 6mc przed końcem umowy co mi się kojaży

trzeba wybrać opcje przeniesienia z końcem umowy,

wtedy numer zostanie przeniesiony w dniu zakończenia umowy u obecnego operatora

 #632021  autor: damian....
 09 maja 2013, 19:16
Mam pytanko?Przeniosłem numer z taktak do nju przez stronkę internetową nju.Dostałem jakiś tymczasowy numer telefonu,nie wiem za bardzo po co?Natomiast data przeniesienia numeru oraz dostawy(nowej karty z tym samym numerem?) to dopiero 21.05.Czy to standardowa sytuacja w nju?

 #632037  autor: Edmund
 09 maja 2013, 21:26
damian...., tak - w systemach PTK Centertel jest to standard że dają Ci tymczasowy numer tel, nawet jeżeli przenosisz numer do oferty na kartę.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #632144  autor: damian....
 10 maja 2013, 13:30
Po co mi tymczasowy numer skoro ten przenoszony cały czas działa?

 #632164  autor: Edmund
 10 maja 2013, 15:17
damian...., systemy PTK Centertel (operatora Orange i Nju) są tak skonstruowane, że przy przeniesieniu dostajesz kartę SIM z przypisanym numerem tymczasowym (z puli numerów Centertela). W dniu przenosin na tej karcie SIM deaktywuje się numer tymczasowy i włączany jest docelowy numer, który przenosisz.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #632174  autor: damian....
 10 maja 2013, 15:54
Czy ten tymczasowy numer jest aktywny?

 #632186  autor: Edmund
 10 maja 2013, 18:14
damian...., tak - jest aktywny do momentu przeniesienia. W przypadku gdyby przeniesienie nie doszło do skutku (np. z powodu niezgodności danych, braku zarejestrowanego numeru, cofnięcia zgody na przeniesienie) to numer tymczasowy zostanie numerem przypisanym na stałe do tej karty.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #632244  autor: damian....
 11 maja 2013, 06:37
Co wtedy jak moje dane zostaną zinterpretowane jako błędne?(podałem chyba nowy adres a umowa była na stary-czy to może być problem)Tymczasowy numer zostanie przypisane na stałe ale gdzie?Do mojej karty z taktaka ?Nie bardzo rozumiem.

 #632245  autor: pakierhakierxd
 11 maja 2013, 07:00
Nie do twojej karty,będziesz miał po prostu nowy numer tylko że z prefiksem sieci Orange ;-)(Nju).

Pozdrawiam :)

 #632276  autor: Edmund
 11 maja 2013, 11:51
damian...., w gruncie rzeczy ważne żeby zgadzał się numer PESEL oraz imię i nazwisko. Z autopsji wiem, że brak albo inny adres nie robi problemu przy przeniesieniu.

Ok - wyłożę to w miarę prosto od początku.
Chcesz przenieść numer z TT do Nju więc dostajesz nową kartę SIM z Nju. Do nowej karty z Nju jest przypisany numer tymczasowy (z puli numerów Centertela) i jest ona aktywna. W dniu przenosin (przeważnie w nocy) na karcie SIM z TT deaktywowany jest Twój obecny numer. Po czymś takim na nowej karcie SIM (tej z Nju) deaktywuje się numer tymczasowy i włączany na niej jest docelowy numer, który przenosisz. Od tego momentu numeru tymczasowego nie zobaczysz więcej na oczy, a tel. z kartą sim TT będzie pokazywał że karta TT jest nieaktywna.
Jednakże gdyby przeniesienie nie doszło do skutku (np. z powodu niezgodności danych, braku zarejestrowanego numeru, cofnięcia zgody na przeniesienie) to numer tymczasowy zostanie na stałe przypisany do karty z Nju i będziesz miał dwie karty SIM - starą TT ze swoim starym numerem oraz nową Nju z numerem tymczasowym.

Dokładnie taka sama sytuacja ma miejsce gdy przenosisz numer od dowolnego operatora do Nju albo do Orange.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #632298  autor: damian....
 11 maja 2013, 14:14
Czyli jakby z jakichś powodów nie udało się poprawnie zweryfikować moich danych wtedy karta z TakTaka zostanie tak jak była,natomiast kartę z tymczasowym numerem Nju i tak dostane i będzie aktywna, przez co będę zobowiązany płacić za nią tyle ile wymaga Nju?

 #632309  autor: Edmund
 11 maja 2013, 15:24
damian...., tak - dokładnie będzie tak jak piszesz. Jednakże pamiętaj, że w Nju możesz wymówić umowę w każdym momencie (pamiętając o 30-dniowym okresie wypowiedzenia) jakby coś poszło nie tak. Na wszelki wypadek zapytaj się jeszcze BOK Nju czy można złożyć jeszcze raz wniosek o przeniesienie numeru jakby nie udało się poprawnie zweryfikować danych.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #632311  autor: damian....
 11 maja 2013, 15:31
Dzięki ,teraz wszystko już kumam.
 #632458  autor: hubertchylik
 12 maja 2013, 14:01
Witam. Mam telefon w Play na Abonament. Chciałbym przejść do RBM. Byłem w salonie i dowiedziałem się, że nie da się migrować bezpośrednio z Play do RBM (bo to ten sam operator), tylko trzeba wcześniej przenieść numer do innej sieci (np. do T-mobile) i wtedy dokonać przeniesienia. Ile będzie to trwało? Umowa w Play już mi się skończyła. Kiedy najlepiej pójść do salonu i złożyć wniosek o przeniesienie aby trwało to jak najkrócej? Okres rozliczeniowy mam 20tego każdego miesiąca.

Z góry dziękuje za pomoc.

 #633405  autor: gerth
 16 maja 2013, 19:53
UWAGA na ofertę nju - ku przestrodze

1. BARDZO zainteresowany oferta nju postanowiłem przejsc z taka-taka na nju abonament
2. Umowa i karta dotarły dość szybko od złożenia wniosku (4dni)
3. I tu zaczynają się schody
4. Chciałem żeby numer został przeniesiony ale podałem nju nowy nr dowodu osobistego (a Tmobile mial stary - mój błąd, zdarza się)
"uprzejmie informujemy o negatywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru 6...... z powodu niezgodności danych rejestracyjnych pomiędzy danymi we wniosku nju mobile a danymi u obecnego operatora. Prosimy o aktualizacje danych u obecnego operatora a nastepnie przeslanie informacji na przechodzedo@"
5. OK, zaktualizowalem dane w Tmobile, na drugi dzień jeszcze się upewniłem czy mają poprawne dane
6. Wysłalem info do przechodzedo@nju zgodnie z pismem z pkt 4.
7. Dostałem info z przechodzedo@nju. Dodam że zgłosiłem numer do przeniesienia z osoby fizycznej w tmobile na osobe fizyczna w nju, zapytalem tylko jak jest gdybym chcial na firmę.
"Uprzejmie informuję, iż nie ma możliwości przeniesienia numeru do nju mobile, ponieważ oferta nju mobile przeznaczona jest jedynie dla Klientów indywidualnych.
Jeżeli ma Pan numer zarejestrowany w T-mobile na dane osoby indywidualnej to należałoby złożyć zamówienie ponownie podając w formularzu dane osoby fizycznej.


8. OK, mimo że to bez sensu chciałem złożyc kolejny wniosek o przeniesienie numeru (zeby biedaOrange nie przysłał mi kolejnego kuriera z kartą sim w adresie do korespondecji podalem info ze to poprawka). Niestety formularza nie da sie wysłac ponownie (prawdopodobnie dlatego ze numer do przeniesienia jest juz zarejestrowany)
9. Efekt końcowy? Numeru przeniesc nie moge za to mam jakiś numer tymczasowy 512 coś tam za który bede płacił a i tak nie bede korzystał - bo korzystam i musze korzystać ze starego numeru

 #633473  autor: Loka
 16 maja 2013, 23:26
gerth pisze:9. Efekt końcowy? Numeru przenieść nie mogę za to mam jakiś numer tymczasowy 512 coś tam za który będę płacił a i tak nie będę korzystał - bo korzystam i muszę korzystać ze starego numeru
przecież możesz wypowiedzieć umowę z 30 dniowy okresie wypowiedzenia :)

 #633586  autor: nju mobile
 17 maja 2013, 15:02
gerth pisze:UWAGA na ofertę nju - ku przestrodze

1. BARDZO zainteresowany oferta nju postanowiłem przejsc z taka-taka na nju abonament
2. Umowa i karta dotarły dość szybko od złożenia wniosku (4dni)
3. I tu zaczynają się schody
4. Chciałem żeby numer został przeniesiony ale podałem nju nowy nr dowodu osobistego (a Tmobile mial stary - mój błąd, zdarza się)
"uprzejmie informujemy o negatywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru 6...... z powodu niezgodności danych rejestracyjnych pomiędzy danymi we wniosku nju mobile a danymi u obecnego operatora. Prosimy o aktualizacje danych u obecnego operatora a nastepnie przeslanie informacji na przechodzedo@"
5. OK, zaktualizowalem dane w Tmobile, na drugi dzień jeszcze się upewniłem czy mają poprawne dane
6. Wysłalem info do przechodzedo@nju zgodnie z pismem z pkt 4.
7. Dostałem info z przechodzedo@nju. Dodam że zgłosiłem numer do przeniesienia z osoby fizycznej w tmobile na osobe fizyczna w nju, zapytalem tylko jak jest gdybym chcial na firmę.
"Uprzejmie informuję, iż nie ma możliwości przeniesienia numeru do nju mobile, ponieważ oferta nju mobile przeznaczona jest jedynie dla Klientów indywidualnych.
Jeżeli ma Pan numer zarejestrowany w T-mobile na dane osoby indywidualnej to należałoby złożyć zamówienie ponownie podając w formularzu dane osoby fizycznej.


8. OK, mimo że to bez sensu chciałem złożyc kolejny wniosek o przeniesienie numeru (zeby biedaOrange nie przysłał mi kolejnego kuriera z kartą sim w adresie do korespondecji podalem info ze to poprawka). Niestety formularza nie da sie wysłac ponownie (prawdopodobnie dlatego ze numer do przeniesienia jest juz zarejestrowany)
9. Efekt końcowy? Numeru przeniesc nie moge za to mam jakiś numer tymczasowy 512 coś tam za który bede płacił a i tak nie bede korzystał - bo korzystam i musze korzystać ze starego numeru
W przypadku przeniesienia numeru muszą się zgadzać dane oraz typ klienta (biznesowy lub indywidualny). Aby przenieść numer do nju należy posiadać numer w ofercie indywidualnej. Przy składaniu zamówienia ważny jest również rodzaj oferty, który wybieramy. Ważne: jeśli w T-mobile posiadasz ofertę Era Fun lub Tak Tak Fon przy przenoszeniu numeru należy wybrać typ oferty: postpaid. Jeśli numer w T-mobile jest zarejestrowany i wszystkie dane sprawdziłeś to zachęcam do kontaktu telefonicznego 690 610 610 lub mailowego [email protected]. Tam uzyskasz dodatkowe wskazówki. Możesz również skorzystać z naszego formularza dostępnego na nju mobile na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Sprawdzimy to.


Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #634046  autor: gerth
 19 maja 2013, 21:27
nju mobile pisze:
W przypadku przeniesienia numeru muszą się zgadzać dane oraz typ klienta (biznesowy lub indywidualny). Aby przenieść numer do nju należy posiadać numer w ofercie indywidualnej. Przy składaniu zamówienia ważny jest również rodzaj oferty, który wybieramy. Ważne: jeśli w T-mobile posiadasz ofertę Era Fun lub Tak Tak Fon przy przenoszeniu numeru należy wybrać typ oferty: postpaid. Jeśli numer w T-mobile jest zarejestrowany i wszystkie dane sprawdziłeś to zachęcam do kontaktu telefonicznego 690 610 610 lub mailowego [email protected]. Tam uzyskasz dodatkowe wskazówki. Możesz również skorzystać z naszego formularza dostępnego na nju mobile na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Sprawdzimy to.


Pozdrawiam
Tomek
nju mobile
No tak, tylko że ja właściwie co półtora dnia pisze do przechodzedo@nju i dostaje odpowiedzi których nie można nazwać inaczej niż spychologią, zacytuję ostatni:
"W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że przeniesienie
numeru należy zlecić na stronie internetowej www.njumobile.pl lub u
swojego operatora udzielając mu pełnomocnictwa. Na podstawie takiego
zgłoszenia które Pan do nas przesłał nie dokonujemy przeniesienia
numeru. mam nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne."

Gładkie odpowiedzi które niczego nie wnoszą. Ale mozńa odfajkować "zlecenie/zapytanie/mail zamknięte", Bo chyba NIKT z przechodzedo@ nie próbował zastosowac ich rad w praktyce. Ja próbowałem - m.in drugi raz wypełnić formularz: NIE DA SIE bo dany numer jest już "zabukowany" pod poprzednie zlecenie - a poprzedniego nei mozna wykonac bo są błedne dane. Błedne koło. Naprawdę próbowałem i to kilkakrotnie. I dlatego jak ktoś nie musi to SZCZERZE ODRADZAM przechodzenie do njumobile - ogromna strata czasu, na dodatek i tak zakończona kupą. ;;-(
Pozdrawiam
ps. Infolinia 690... nie działa (przynajmniej w piątek nie działała) o czym zresztą wiedza pracownicy nju (z którymi udało mi sie porozmawiac na czacie - spora częśc tych ludzi jest naprawdę w porządku i próbuje pomóc ale też utyka w procedurze - bo jedyne co moga to wyslać "maila ponaglającego" do przechodzedo a tam znowu spychologia i na abarot, naprawde BEZ SENSU. STRATA CZASU (i w sumie pieniedzy))

[ Dodano: 2013-05-21, 08:39 ]
Epilog - dziś nju mobile udało sie przenieśc mój numer. W czwartek chciałem jechac do T-mobile żeby to oni dokonali przeniesienia (podobno tak też można)
Reasumując: przeniesienie numeru to ciężka czasochłonna operacja, udaje się TYLKO i WYŁACZNIE w przypadku 200% zgodności danych, jeśli natomiast się pomylisz (np stary operator ma stary nr dowodu osobistego a Ty masz już nowy) to operacja przeniesienia zostaje wstrzymana (i OK) i niestety nie można jej ruszyć (kilka maili z przechodzedo@ z niemożłiwymi do wykonania "radami", i to już jest nie OK), dopiero po dobrych kilku mailach, przepychaniu się i tłumaczeniu jak krowie na rowie się udaje. I właściwie nie wiadomo dlaczego w końcu się udało - może dotarło to co do nich pisałem a może przypadek, albo jak to mówią w nju "system", w każdym razie ludzikowi który w końcu odpalił czerwony guzik - dziękuje.
ps. Jeszcze kilka dat:
03.05 złożenie zamówienia
07.05 - kurier
14.05 faktura: "początek okresu rozliczeniowego"
15.05 - planowane przeniesienie numeru
21.05 faktyczne udostępnienie usług
Długo, mam nadzieję że warto było czekać.
ps2. Teraz będę próbował uzyskać fakturę z moim numerem NIP, więc być może to nie koniec epopei ;-/
ps3. Na plus nju można zaliczyć że numer wczoraj działał w Erze, a dziś już działa w nju: gdy dwa lata temu "przechodziłem" z TakTak Fona na Taktaka okazało się że to "migracja" numeru i przerwa trwała ponad 24h i to akurat w b.niekorzystnym dla mnie terminie (gdybym wiedział że TTFon a TT to "inna sieć" i wiąże się z wyłączeniem numeru na póltora dnia na pewno bym tego wtedy nie robił)
 #634543  autor: StormChaser
 22 maja 2013, 01:08
hubertchylik pisze:Witam. Mam telefon w Play na Abonament. Chciałbym przejść do RBM. Byłem w salonie i dowiedziałem się, że nie da się migrować bezpośrednio z Play do RBM (bo to ten sam operator), tylko trzeba wcześniej przenieść numer do innej sieci (np. do T-mobile) i wtedy dokonać przeniesienia. Ile będzie to trwało? Umowa w Play już mi się skończyła. Kiedy najlepiej pójść do salonu i złożyć wniosek o przeniesienie aby trwało to jak najkrócej? Okres rozliczeniowy mam 20tego każdego miesiąca.

Z góry dziękuje za pomoc.
Zacznij od wypowiedzenia w Play przeważnie okres wypowiedzenia to 30 dni, lub skorzystaj z przeniesienia numeru z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Potem do jakiejkolwiek innej sieci jedne 24h, jak już cię przeniosą lecisz do RBM, teoretycznie powinno ci to zająć 48 godzin max + ten czas w nocy pomiędzy przeniesieniem faktycznym, a przeniesieniem po raz drugi więc powiedzmy razem 60h. Ciekawe, że jak na razie tylko Orange pozwala na przejście od siebie do submarki, tylko w ofertach na kartę
  • Strona 22 z 72
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 72
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 72