DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 72
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 72

 #643971  autor: Arletta
 02 lip 2013, 09:52
Przenoszenie numeru z Heyah do Play - dzień siódmy...
Po wcześniejszym zarejestrowaniu karty Heyah złożono wniosek o przeniesienie numeru w salonie Play. Następnego dnia numer miał być przeniesiony, a nowy użytkownik szczęśliwy, ale nic takiego nie miało miejsca... Zmartwiony kolejnym dniem oczekiwania podjął próby kontaktu z salonem Play o powód przedłużającego się oczekiwania. Tam nic nie wiadomo. Próba kontaktu z Heyah... gdzie nie można otrzymać swoich danych dla potwierdzenia. Po kilku dniach udało się ustalić, że na karcie rejestracyjnej Heyah brakuje numeru pesel.
No ale jak to brakuje, skoro między rubryką "numer i seria dokumentu" a "pesel" wyraźnie stoi słowo "lub"?!
W związku z powyższym należy ponownie wypełnić i przesłać kartę do Heyah, odczekać kolejnych 7 dni na rejestrację poprawnych danych, następnie ponownie udać się do salonu Play i (miejmy nadzieję) tym razem cieszyć się nowym operatorem...

Nie, żeby nowy użytkownik był człowiekiem niecierpliwym, ale ... jeżeli z tak błahego powodu trzeba tracić 2-3 tygodnie i 3 zł/ msc w Heyah za utrzymanie konta, to chyba każdego mogłoby, lekko mówiąc, wyprowadzić z równowagi...

Taki detal dla przenoszących numer, ku przestrodze :|

 #643972  autor: Marjo
 02 lip 2013, 09:53
Deffener pisze:Hej mam ogólne pytanie, jak wygląda przeniesienie numeru z plusa do t-mobile (chodzi o tę ofertę 6-miesięcy przed zakończeniem umowy) i na czym polega usługa numeru przejściowego?
Twój docelowy numer nie będzie działał w nowej sieci aż do dnia planowanego przeniesienia. Jeśli chcesz już korzystać z usług nowego operatora daje Ci on numer tymczasowy z którego normalnie korzystasz i za to co wydzwonisz+sms+mms+internet dostaniesz fakturę.

 #643980  autor: artix
 02 lip 2013, 10:08
@Arletta
karta rejestracyjna w Heyah i gdzie tu jest "lub" między dokumentem a PESELEM?
A co do 3zł/msc to wystarczyło wyłączyć promocję Rok Ważności Konta i tak to nie zmienia ważności konta.

 #643981  autor: Arletta
 02 lip 2013, 10:15
artix pisze:@Arletta... i gdzie tu jest "lub" między dokumentem a PESELEM?
Poniżej obraz naszego dokumentu:
Obrazek

Swoją drogą, żaden z operatorów nie dał znać, żeby coś było źle... Dopiero interwencja własna ruszyła sprawę, bo czekałby w nieskończoność. Naprawdę jest to tak trudne do zrobienia podczas weryfikacji danych ustalić co jest źle i dać info swojemu przyszłemu klientowi?

 #643986  autor: artix
 02 lip 2013, 10:29
Miałem taką sytuację, że w Heyah zarejestrowali mi kartę oprócz wpisania peselu. Podczas próby przeniesienia numeru otrzymałem od Virgin wiadomość, że dane są niezgodne. Zadzwoniłem do Heyah, sprawdzili moją kartę rejestracyjną i od ręki naprawili błąd.
Więc dziwię się, że Play nie poinformował smsem o problemie.

 #643989  autor: Arletta
 02 lip 2013, 10:35
Heh, chętnie byśmy zadzwonili, tylko że koszt połączenia to zdaje się 1 zł, a na koncie od tygodnia jest właśnie te awaryjne około 1 zł... Brak porozumienia i odrobiny chęci u operatorów jest... smutny :|

 #643991  autor: artix
 02 lip 2013, 10:42
Dlatego do BOK zwykle się dzwoni z numeru w innej sieci :)

 #645758  autor: piotrsnt
 09 lip 2013, 10:54
Arletta pisze: No ale jak to brakuje, skoro między rubryką "numer i seria dokumentu" a "pesel" wyraźnie stoi słowo "lub"?!
W związku z powyższym należy ponownie wypełnić i przesłać kartę do Heyah, odczekać kolejnych 7 dni na rejestrację poprawnych danych, następnie ponownie udać się do salonu Play i (miejmy nadzieję) tym razem cieszyć się nowym operatorem...
Mam dokładnie to samo, tylko że z NIP-em i Regonem (telefon jest zarejestrowany na firmę). Podczas rejestracji cztery lata temu pracownik salonu (jeszcze wtedy) Ery wpisał sam Regon. Ponad tydzień temu, po złożeniu wniosku w Plusie (operator do którego chcę przenieść numer) czekałem cztery dni, a potem zadzwoniłem do T-Mobile dowiedzieć się co tak długo zajmuje. Nikt nie poinformował mnie niemożliwości zweryfikowania numeru z powodu braku NIP-u.

W BOA kazano mi wysłać emailem ponownie kartę rejestracyjną, tym razem z wpisanymi zarówno NIP-em i Regonem, wbrew słowu "lub" w formularzu. Obiecano mi rozpatrzyć ten wniosek w ciągu dwóch dni. Po trzech dniach (to dziś) zadzwoniłem do T-Mobile i okazało się, że muszę dosłać jeszcze wpis do działalności jako potwierdzenie danych, mimo że dwa inne numery abonamentowe są zarejestrowane na dane tej samej firmy w tej sieci. Tym razem obiecano mi, że zostanie to wykonane jutro.

Jak myślicie, czy można to zgłosić do UOKiK-u lub UKE jako utrudnienie w przenoszeniu numeru?

 #648297  autor: ukefake
 18 lip 2013, 16:57
Arletta, jeśli jesteś w warszawie to heyah ma swój punkt na saskiej kepie - sądzę, że szybko wyjaśnią kwestię właściwych danych.
edit 20/07: okazało się, że heyah przeniosła swój punkt z saskiej kępy na marynarską pod ten sam adres co całe tmobile.

piotrsnt, uokik się tym nie zajmie bo to jednostkowy przypadek, a do UKE możesz napisać: tobie nie zaszkodzi a przy okazji dowiesz się jak to działa. Czy brak pełnych danych u operatora jest "utrudnianiem"? osobiscię wątpię. Dam też inny przykład. Otóż jeden z operatorów nie potrafił przenieść numeru z innej sieci z powodu ... "braku w systemie na liście". Dzięki UKE po ponad dwóch miesiącach to się poprawiło ale urząd nic więcej nie zrobił. wyciągnięcie wniosków pozostawiam tobie.
 #650046  autor: bartoszc
 25 lip 2013, 21:36
Mam pytanie do osób zorientowanych. Czy jest zapis w regulaminach operatorów czy tez ogólny który mowi o maksymalnym czasie jaki ma operator na przeniesienie numeru. Pisze o konkretnej mojej sytuacji w której to przechodze z T-mobile do nju mobile.Zaznaczam ze mam numer na karte bez żadnych zobowiązan.W nju mobile złozyłem wniosek 24.07 i podaja termin na 05.08 to prawie 2 tygodnie!!!!!!! A to numer bezabonamentowy bez żadnych zobowiazan?
I jeszcze jedno pytanko, czy istnieje nr telefonu STACJONARNY do BOK w Orange???
 #650059  autor: ciekawy
 25 lip 2013, 22:28
bartoszc pisze:Mam pytanie do osób zorientowanych. Czy jest zapis w regulaminach operatorów czy tez ogólny który mowi o maksymalnym czasie jaki ma operator na przeniesienie numeru. Pisze o konkretnej mojej sytuacji w której to przechodze z T-mobile do nju mobile.Zaznaczam ze mam numer na karte bez żadnych zobowiązan.W nju mobile złozyłem wniosek 24.07 i podaja termin na 05.08 to prawie 2 tygodnie!!!!!!! A to numer bezabonamentowy bez żadnych zobowiazan?
I jeszcze jedno pytanko, czy istnieje nr telefonu STACJONARNY do BOK w Orange???
przechodzisz na nju z rachunkiem ? jak tak to może to trwać tak długo bo tyle czasu może zająć to od złożenia zamówienia aż do przyjazdu kuriera z umową ?
numer stacjonarny do Orange nie mam pojęcia, kiedyś jakiś był stacjonarny do Idei, ale jak nie ma to możesz to obejść kupując starter Orange i możesz ze startera Orange zadzwonić na BOK i niewiele zapłacisz za rozmowe

 #651256  autor: ukefake
 30 lip 2013, 20:25
bartoszc, jeśli chcesz załatwić z orange sprawe przeniesienia numeru do nju to tam ci nie powiedzą - może warto kupić starter jakiejś sieci ze stawką 19gr (virgin, klucz) i zadzwonić? a jeśli rozmowa zapowiada się dłuższa, to starter orange będzie najlepszym rozwiązaniem.

 #652507  autor: Letki
 05 sie 2013, 09:24
siema, mam pytanie, czy jeżeli miałem w Mixplusie i już skończyły mi się doładowania, to czy mogę przenieść numer do np Orange?

 #652512  autor: user_delete34
 05 sie 2013, 09:38
Letki, tutaj masz informację, jak zmienić taryfę na Plus na kartę. Z niej możesz już na pewno przejść np właśnie do Orange.
 #652629  autor: bartoszc
 05 sie 2013, 15:46
mam pytanie odnosnie niedotrzymania terminu przeniesienia mojego numeru od mojego dotychczasowego operatora prze NJU MOBILE. Tryb przeniesienia z konkretną datą okreslił NJU MOBILE na dzień - 05.08.2013. Zostało to mi podane( data przeniesienia numeru) juz w dniu składania u nich zlecenia tj. w lipcu.Do dnia dzisiejszego wszystko przebiegało wg planu ( przybycie kuriera, podpisanie wszelkich dokumentów, właczenie tymczasowego numeru)Niestety dzis kontaktowałem sie telef. z dotychczasowym operatorem - nic im nie wiadomo o przejeciu nr przez NJU MOBILE nie wplyneło żadne pismo z ich strony.Nadmieniam ze z mojej strony wszystko jesy OK dane osobowe itp. wprowadzone poprawnie u obydwu operatorów ( telefon był dotychczas na kartę) Ponawiam więc pytanie co mogę zrobić, czego mogę oczekiwać domagać sie od NJU MOBILE w zwiazku z niedotrzymaniem terminu przeniesienia mojego numeru????

 #652636  autor: bartoszc
 05 sie 2013, 16:09
divhashmorex pisze:Przyszłość jest jasna, przyszłość to Orange ;)
Swego czasu pomogłes nawet chyba zachęcałes do Orange a dziś ta odpowiedź? Ironia, nie kumam?

 #652647  autor: Blank
 05 sie 2013, 17:02
bartoszc,
Początkowe problemy nju uznawałem za związane z właśnie początkiem działalności. W przeciwieństwie do wielu użytkowników, staram się być obiektywny i nawet jeśli osobiście nigdy nie skorzystałbym z nju (z uwagi na gorzej niż mierną jakość orange w moich miejscach przebywania), to nie widziałem powodu, by oferty innym nie polecać (gdyż była dobra).
Jednakże, większość problemów, które występowały na początku nadal występują, a dodatkowo cały czas słyszy się o kolejnych osobach, które mają coraz to nowsze problemy. Mnie to po prostu przeraża i mam coraz gorszą opinię o całym Centertelu.

Skontaktuj się z tymi idiotami z nju mobile, bo może o tobie "zapomnieli". Może im gdzieś się "zawieruszyły" dokumenty, albo przylecieli kosmici i je zjedli. W każdym razie, powiedz im, że martwisz się, że zlecenie może nie być zrealizowane w terminie. Nie jesteś pierwszą osobą, która w ostatnim czasie, tutaj, czy na facebooku zgłasza problemy z przeniesieniem numeru i to naprawdę przestaje być zabawne.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #652650  autor: bartoszc
 05 sie 2013, 17:25
divhashmorex
dokładnie tak jak piszesz powyzej PRZERAŻAJĄCA niekompetencja i brak poszanowania klienta od szarego wspólpracownika ( patrz chat) po kier. zmiany w BOK. Kilkukrotny kontakt poprze chat oczywiscie żadnego konkretu z ich strony a dziś nawet rozłaczenie się zapewne z braku mozliwosci konkretnej odpowiedzi. Reklamacja poprze formularz na stronie do dzis zero odzewu. Natomiast kontakt telefoniczny z BOK to pierwszy raz zapewnienie konsultantki w piątek że skontaktuje sie ze mna w poniedziałek czyli dzis miedzy 10.00 a 12.00( az mnie korci podac dane osobowe) oczywiscie zero kontaktu.Dzis drugi telefon i po ostrej rozmowie połaczenie z kierowniczka zmiany oraz jej zapewnienie co do wyjasnienia sprawy i powiadomnienie mnie do 16.00 o wynikach dochodzenia ze sie tak wyraże co do braku przeniesienia numeru z ich strony. Oczywiscie zero kontaktu - aktualna godz.17.20 Jestem strasznie przerażony takim postępowaniem operatora - ORANGE. Brak profesjonalizmu straszna obsługa. Zastanawiam się nad podobnym ich potraktowaniem bo to sie w głowie nie mieści jak traktuja NOWEGO klienta???
Co robić bo juz wszystkie możliwości kontaktowe wykorzystałem. Do jasnej cho...y chcę tylko swój numer jak obiecano mi!!!!!

 #652669  autor: manyaky
 05 sie 2013, 18:53
Może po kolei. Numer jest aktywny, więc nie ma powodu do takich nerwów. Postawa roszczeniowa w stylu - "nie przenieśli mi numeru, to teraz zażądam milionowego odszkodowania i dwukrotnie większej kary od UKE" na nikim w BOKu wrażenia nie zrobi, bo mają to na co dzień.

Oczywiście przysługuje Ci skarga do UKE i odszkodowanie może jakieś od nju (nie znam szczegółów sprawy), ale wyniesie ono tyle co nic, z 5zł - nie ma co tracić czasu. Możesz oczywiście napisać reklamację do nju z większą kwotą, może rzucą po dobroci 20zł i to sugeruję.
bartoszc pisze:a dziś nawet rozłaczenie się zapewne z braku mozliwosci konkretnej odpowiedzi
Pewnie ze zbyt dużej ilości słów ku@#$wa, ch@#42j i kut^$#s.
bartoszc pisze:az mnie korci podac dane osobowe
To podaj. Imię i nazwisko bez żadnych dodatkowych danych nie podlega ochronie. Poza tym to oficjalna korespondencja.
bartoszc pisze:i po ostrej rozmowie połaczenie z kierowniczka zmiany oraz jej zapewnienie co do wyjasnienia sprawy i powiadomnienie mnie do 16.00 o wynikach dochodzenia
Nie oddzwoniła? Zdziwienie. 'Po ostrej rozmowie' kierowniczka sobie poszła na kawę się odstresować. Zapomnij że krzykiem coś w Orange załatwisz. Żeby szybciej zakończyć połączenie powiedziała zapewne, że 'zrobi dochodzenie i oddzwoni'.
  • Strona 26 z 72
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 72
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 72