DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 72
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 72

 #673383  autor: wtd
 08 lis 2013, 18:41
Hanek pisze:czy rozwiązanie umowy na czas nieokreślony jest trudne albo ma jakiś haczyk. Czy ktokolwiek ma jakieś doświadczenie z takimi umowami?
Haczyki mogą być dwa:
-z karty możesz przejść/zrezygnować w każdej chwili, w abo z umową na czas nieokreślony prawie na pewno wypowiedzenie musi być z miesięcznym wyprzedzeniem (ale możesz sprawdzić w twojej umowie co jest napisane).
-podpisując umowę na abo dostawałeś jakieś bonusy/zniżki które były ważne przez 24m-ce, po skończeniu umowy je tracisz (tutaj już musisz sam się wczytać w swoją umowę ew. jakieś regulaminy promocji żeby zobaczyć czy to ma zastosowanie w twoim przypadku).
 #673651  autor: trus1991
 10 lis 2013, 13:12
Witam serdecznie,

mam kod z Citeam, dzięki któremu mogę mieć przy przeniesieniu numeru do Orange rabat 30% na abonament na 24 miesiące.

Chciałbym przenieść numer z PLAY do Orange. Umowa kończy się mi dnia 08.12.2013, natomiast cykl rozliczeniowy mam do 9 dni każdego miesiąca.

Złożyłem już do PLAY rezygnację z ich usług, z zachowaniem numeru (w liście od nich, napisali że po umowie numer przejdzie na kartę).

Czy podczas zamówienia na Orange.pl mam wpisać przeniesienie z konkretną datą ? I wtedy wpisać 9.12 czy 10.12 ? Podobno to Orange ma załatwić przeniesienie, i jak ja już to zrobiłem to mogę spotkać się z odmową. Każdy mówi co innego, dowiedziałem się że mam wycofać wypowiedzenie i wtedy złożyć wniosek, aby Orange mogło za mnie złożyć ponowne wypowiedzenie, tylko wtedy numer by przeszedł z następnym cyklem.
A co w przypadku, gdybym wycofał rezygnacje i wtedy dał przeniesienie z konkretną datą. Zapłaciłbym karę, ale czy PLAY puści numer ?
Piszę tutaj, gdyż na infolinii każdy mówi co innego.

Będę wdzięczny za pomoc ;)

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #673675  autor: klimasz
 10 lis 2013, 15:16
Dokładnie - brak jest takiego wyjaśnienia na przykładach, bo suchy opis, może być różnie interpretowany. Ja wybrałem przeniesienie z zachowaniem okresu wypowiedzenia, ponieważ chciałem przenieść numer z zerwaniem umowy u obecnego operatora. Chciałem początkowo wybrać przeniesienie z konkretną datą, ale nie wiedziałem, czy wybiorę dobrą, aby Play nie odmówił przeniesienia. I z tego względu najbezpieczniejszą dla mnie wydała mi się opcja z okresem wypowiedzenia.... Zobaczymy jak wyjdzie w praniu, mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. :)

 #673681  autor: marcin1980
 10 lis 2013, 15:43
klimasz pisze: z zachowaniem okresu wypowiedzenia Chciałem początkowo wybrać przeniesienie z konkretną datą, ale nie wiedziałem, czy wybiorę dobrą, aby Play nie odmówił przeniesienia. I z tego względu najbezpieczniejszą dla mnie wydała mi się opcja z okresem wypowiedzenia.... Zobaczymy jak wyjdzie w praniu, mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. :)
A w praniu wyjdzie tak jak napisałeś i to najbezpieczniejsza droga d przeniesienia numeru, jeszcze polecam kontak z BOK w celu sprawdzenia czy numer który jest przenoszony jest zarejestrowany bo to jedna z wielu przyczyn odmowy.

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #673687  autor: klimasz
 10 lis 2013, 16:08
marcin1980 pisze: jeszcze polecam kontak z BOK w celu sprawdzenia czy numer który jest przenoszony jest zarejestrowany bo to jedna z wielu przyczyn odmowy.
Co masz tutaj na myśli?

 #673716  autor: greenladen
 10 lis 2013, 18:56
Też jestem w podobnej sytuacji (może trochę lepszej). Umowa w PLAY kończy mi się 30 listopada. Rezygnację złożyłem już pod koniec września z zaznaczeniem że chcę aby numer przeszedł na kartę (dostałem potwierdzenie). Dwa dni temu złożyłem na orange.pl zamówienie na przeniesienie numeru w opcji "z zachowaniem okresu wypowiedzenia" i logiczne jest dla mnie że w takim wypadku 30 listopada (okresy rozliczeniowe w play mam do ostatniego dnia miesiąca i właśnie 30 listopada kończy mi się lojalka) moja umowa z play przestanie istnieć i zostanę przeniesiony do ORANGE.

Wiem że to że coś jest logiczne wcale nie oznacza że tak jest no ale ... :)

 #673737  autor: ja.michal
 10 lis 2013, 20:56
Jestem w trakcie przenosin właśnie z Play do Orange. Wiadomość dostałem, że z 1 grudnia numer zostanie przeniesiony.
Papiery do Playa dotarły pewnie jakoś 5 lub 6 listopada, a okres rozliczeniowy mam każdego 1 miesiąca w Play, ale to nie miało znaczenia bo zaznaczyłem opcję w Orange, że numer ma zostać przeniesiony z końcem okresu promocyjnego u poprzedniego operatora. W tym wypadku wychodzi bez zachowania okresu wypowiedzenia po złożyli dokumenty po 1 listopada.

 #673742  autor: marcin1980
 10 lis 2013, 21:07
klimasz pisze:
marcin1980 pisze: jeszcze polecam kontak z BOK w celu sprawdzenia czy numer który jest przenoszony jest zarejestrowany bo to jedna z wielu przyczyn odmowy.
Co masz tutaj na myśli?
Nie wiem jak teraz jest bo już od 2 lat abonamentu nie biore, było tak że nawet jak podpisało się umowe to numer w abonamencie nie był zarejestrowany trzeba było iść do salonu i pisać dodatkowy dokument z danymi typu adres,pesel itp., bez tych danych nie było możliwe przeniesienie numeru. Dlatego polecam kontakt z BOK lub iść do salonu w celu eliminacji niepożądanych problemów w trakcie przenoszenia numeru.
W prepaidzie dalej to jest bo w kiosku kupujesz i korzystasz :-)

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #674499  autor: massiwo
 14 lis 2013, 07:47
a czy moge napotkac jakies problemy przy przeniesienieniu nr z abo (play) koniec umowy 18 stycznia do nju mobile buzz, z zalozeniem, ze wypowiedzialbym umowe z playem o jeden pelny okres rozliczeniowy wczesniej (+ pare zl kary), czyli nr zwolnilby sie 20go grudnia o godzinie 00:00 powinienen wejść do nju, beda z tym jakies problemy!?
 #675146  autor: marcinkoleksl
 16 lis 2013, 19:04
Słuchajcie mam pytanko. mam abo w play - umowa terminowa do 30-11-2013. nie zostalo wyslane jeszcze zadne wypowiedzenie. numer ten chce przeniesc do innego operatora. na stronie uke znalazlem cos takiego:
UWAGA! Na wyraźne żądanie abonenta zawarte w oświadczeniu, załączonym do wniosku, przeniesienie numeru następuje w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru, tj. bez zachowania okresu wypowiedzenia u dotychczasowego dostawcy usług. W takim wypadku abonent będzie zobowiązany do zapłaty odszkodowania dotychczasowemu operatorowi w wysokości nie przekraczającej opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie większej jednak niż opłata abonamentowa za jednej okres rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy.
w moim przypadku po 30-11-2013 wszelkie ulgi w play wygasają, pomimo, iż cena abonamentu się nie zmienia. jeżeli nowy operator wyśle do play wniosek o oddanie numeru natychmiast, to będę musiał zapłacić play jeszcze jednokrotność abonamentu?
 #675545  autor: marcinkoleksl
 18 lis 2013, 10:48
mam problem:
umowa kończy się 30-11-2013 w play, na raize nie została wypowiedziana. teraz chce skorzystać z oferty konkurencji, ale zanim wyślą mi umowę, ja odeślę, to będzie coś kolo 25-11-2013. nowy operator zapewne nie zdąży wysłać do play oświadczeń o przeniesieniu numeru i wypowiedzeniu umowy do 30-11-2013.
czy mogę zrobić tak, iż sam wypowiem umowę play (mogę to zrobić listem lub skanem z własnoręcznym podpisem), a nowy operator wyśle swoje dokumenty do nich już na spokojnie po 30-11-2013 wraz z żądaniem zwolnienia numeru po upływie okresu wypowiedzenia. wówczas numer będę mógł przenieść 1-01-2014, a nie 1-02-2014?
wypowiadając umowę z play nie będę określał, co ma się stać z numerem, bo u nowego opa już określiłem, iż numer będzie przeniesiony z abonamentu, a nie z karty.
 #676872  autor: tiban
 22 lis 2013, 16:47
Witam,

Obecnie jeszcze jestem abonentem sieci RBM. Ogólnie czas spędzony u nich zaliczam na plus. Zero problemów. Wraz z końcem umowy zacząłem zabiegać o jej przedłużenie. Niestety okazało się to niemożliwe. Zależało mi na opcji bez telefonu gdyż niedawno sprawiłem sobie nową słuchawkę. Rozwiązania bez telefonu jednak nie oferowali. Przeniosłem nr do T-mobile - mają ciekawą opcję z nolimits rozmów oraz smsów oraz paczkę danych 2GB za 49.99zl. Wczoraj dostałem telefon z RBM że... już można przedłużać umowy bez telefonu. Finalnie za to wszystko co oferuje T- mobile zapłacę 8 zł więcej jednak umowa na czas nieokreślony. I to mnie przekonuje, gdyż sądzę że pojawienie się takich opcji jak RBM oraz Nju spowoduje spadek cen i w każdej chwili będę mógł zmienić operatora.

Wiem że jest możliwość migracji do innej sieci na kartę i potem powrót do RBM ale za dużo zachodu jak dla mnie.

Reasumując - czy mogę się wycofać z T-mobile? Przeniesienie numeru zostało wyznaczone na 1.01.14. Czy nie poniosę żadnych konsekwencji?

 #676899  autor: ciekawy
 22 lis 2013, 18:04
a jakie dawali oferty na przedłużenie umowy w RBM ?
lepsze warunki od standardowych ze strony netowej ?

jak już masz umowę to nie wiem czy się możesz wycofać

 #676901  autor: tiban
 22 lis 2013, 18:12
Jeśli chodzi o ofertę to jest identyczna jak dla nowych abonentów: 29 zł rozmowy, 9 zł paczka smsów oraz internet odpowiednio 6 zł za 300Mb oraz 20 za 2Gb.

[ Dodano: 2013-11-22, 18:14 ]
Aktualizacja:

Infolinia RBM - "Tak, oczywiście że może Pan skorzystać z naszej oferty. Byleby Pan to zrobił do czasu jak nr jest w naszej sieci ( w moim przypadku 31.12.13)"

Infolinia T-mobile - "Niestety ale jest to niemożliwe. Podpisał Pan już umowę."

W sumie można było się spodziewać takich odpowiedzi. Pytanie po czyjej stronie jest racja...

 #676909  autor: Zenon Mocarny
 22 lis 2013, 18:27
tiban pisze:Jeśli chodzi o ofertę to jest identyczna jak dla nowych abonentów: 29 zł rozmowy, 9 zł paczka smsów oraz internet odpowiednio 6 zł za 300Mb oraz 20 za 2Gb.

[ Dodano: 2013-11-22, 18:14 ]
Aktualizacja:

Infolinia RBM - "Tak, oczywiście że może Pan skorzystać z naszej oferty. Byleby Pan to zrobił do czasu jak nr jest w naszej sieci ( w moim przypadku 31.12.13)"

Infolinia T-mobile - "Niestety ale jest to niemożliwe. Podpisał Pan już umowę."

W sumie można było się spodziewać takich odpowiedzi. Pytanie po czyjej stronie jest racja...
Możesz skorzystać z oferty RBM i wycofać przeniesienie, nie ma z tym problemu. Jednak jeżeli konsultant wiedział, że masz podpisaną umowę w T, to próbował najzwyczajniej w świecie Ciebie naciągnąć. Naraziłbyś się na podwójne opłaty abonamentowe. Przeniesienie numeru jest to usługa, którą można anulować, ale wtedy T dalej świadczyłoby Tobie usługę na przyznanym numerze tymczasowym.

Pozdrawiam.

 #676912  autor: ciekawy
 22 lis 2013, 18:30
Zenon Mocarny pisze:
tiban pisze:Jeśli chodzi o ofertę to jest identyczna jak dla nowych abonentów: 29 zł rozmowy, 9 zł paczka smsów oraz internet odpowiednio 6 zł za 300Mb oraz 20 za 2Gb.

[ Dodano: 2013-11-22, 18:14 ]
Aktualizacja:

Infolinia RBM - "Tak, oczywiście że może Pan skorzystać z naszej oferty. Byleby Pan to zrobił do czasu jak nr jest w naszej sieci ( w moim przypadku 31.12.13)"

Infolinia T-mobile - "Niestety ale jest to niemożliwe. Podpisał Pan już umowę."

W sumie można było się spodziewać takich odpowiedzi. Pytanie po czyjej stronie jest racja...
Możesz skorzystać z oferty RBM i wycofać przeniesienie, nie ma z tym problemu. Jednak jeżeli konsultant wiedział, że masz podpisaną umowę w T, to próbował najzwyczajniej w świecie Ciebie naciągnąć. Naraziłbyś się na podwójne opłaty abonamentowe. Przeniesienie numeru jest to usługa, którą można anulować, ale wtedy T dalej świadczyłoby Tobie usługę na przyznanym numerze tymczasowym.

Pozdrawiam.
czyli i tak w T musi płacić, a jak chce być w RBM to drugi abonament,chyba nie o takie wycofanie się chodziło

 #676918  autor: tiban
 22 lis 2013, 18:35
Zależy mi na definitywnym pożegnaniu opcji T ( mimo wyznaczenia terminu przeniesienia nr ) i pozostaniu w RBM na zaproponowanych przez nich warunkach...

 #676920  autor: Zenon Mocarny
 22 lis 2013, 18:40
Masz wybór:

1) Wycofać przeniesienie do T i zerwać umowę z karą, podpisać aneks w RBM;

2) Przenieść numer i korzystać z T.

Pozdrawiam

 #676921  autor: ciekawy
 22 lis 2013, 18:50
Zenon Mocarny pisze:Masz wybór:

1) Wycofać przeniesienie do T i zerwać umowę z karą, podpisać aneks w RBM;

2) Przenieść numer i korzystać z T.

Pozdrawiam
czyli nie ma wyboru, musi płacić T skoro się zdecydował na umowe

 #676925  autor: Zenon Mocarny
 22 lis 2013, 19:03
ciekawy pisze:
Zenon Mocarny pisze:Masz wybór:

1) Wycofać przeniesienie do T i zerwać umowę z karą, podpisać aneks w RBM;

2) Przenieść numer i korzystać z T.

Pozdrawiam
czyli nie ma wyboru, musi płacić T skoro się zdecydował na umowe
Niestety, taki wybór to żaden wybór.

Natomiast, chciałbym jeszcze nawiązać do mojego pierwszego posta w tym temacie. Dwie infolinie, dwie sprzeczne odpowiedzi, z czego jedna z nich to popis niewiedzy, tudzież próba naciągnięcia. DRAMAT !
  • Strona 30 z 72
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 72
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 72