Witam serdecznie. Niedawno przedłużyłem umowę o abonament dla numeru 790 897 xxx
w ramach oferty RePlay Extra Stan darmowy GU" II 99zł GU bez telefonu. Co miesiąc przez pierwsze pół roku dostanę dodatkowo 100 minut do wszystkich sieci oraz Stan darmowy i rabat 50 % na zawsze. Jednak jak się okazało ten plan Taryfowy mi nie wystarcza. Potrzebuję wyższego planu, czyli Longplay 129 ze Stanem Darmowym i rabatem 50% na zawsze oraz z 1000 minut w ramach abonamentu. I tu zaczynają się schody ponieważ w BOK uzyskałem 2 sprzeczne odpowiedzi. Zależy mi na pozostaniu w sieci, dlatego też proszę o pomoc,
ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne. Poniżej załączam opisy sprawy wraz ze sprzecznymi informacjami:
Szczegóły zgłoszenia nr 1
Numer zgłoszenia:
31448069
Status:
Zakończone
Kanał:
WWW
Data:
31.05.2011
Kategoria:
Zmiany na Twoim koncie
Dotyczy numeru:
48790897xxx
Opis problemu
Status zamknięcia:
01.06.2011
Data zamknięcia:
01.06.2011
Opis:
Czego dotyczyły zmiany: Taryfa.
Szczegółowy opis sprawy: Mam pytanie odnośnie taryfy. Korzystam obecnie z Longplay99 Stan darmowy GU na 12 miesięcy z 50% rabatem. Czy zmiana taryfy w przyszłości na plan Longplay129 Stan darmowy GU też jest objęty tym 50% rabatem, czy też nie ma dla niego rabatu?
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana pytanie informuję, że zgodnie z regulaminem oferty promocyjnej: "13. Zmiana wysokości Abonamentu na wyższy w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu Zastrzeżonego) nie powoduje utraty prawa do korzystania z promocyjnego Pakietu Złotówek oraz rabatu na Abonament." W przypadku zmiany abonamentu na LongPlay II 129 przepadnie wyłącznie pakiet 100 minut, który otrzymuje Pan bezpłatnie przez pierwszych 6 miesięcy korzystania z nowego abonamentu.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem
Anna P.
konsultant back office ds. obsługi klienta
Szczegóły zgłoszenia nr 2
Numer zgłoszenia:
31725157
Status:
Zakończone
Kanał:
WWW
Data:
09.06.2011
Kategoria:
Zmiany na Twoim koncie
Dotyczy numeru:
48790897xxx
Opis problemu
Status zamknięcia:
10.06.2011
Data zamknięcia:
10.06.2011
Opis:
Czego dotyczyły zmiany: Zmiana taryfy
Szczegółowy opis sprawy: Obecnie korzystam z oferty promocyjnej ,,RePlay Extra Stan darmowy GU" i posiadam taryfę LongPlay II 99 ze Stanem darmowym. Do tego mam rabat na abonament 50%. Czy w przypadku zmiany na wyższy abonament rabat pozostanie aktywny w trakcie umowy oraz po jej przejściu na czas nieokreślony? Jeśli rabat pozostanie na czas nieokreślony to proszę jednocześnie o zmianę taryfy na LongPlay II 129 z rabatem 50% oraz z zawartym w niej Stanem Darmowym.
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie,
uprzejmie informuję, że w każdym momencie trwania umowy abonent ma możliwość zmiany taryfy na wyższą. Niestety podczas migracji utraciłby Pan wszystkie zniżki i pakiety przysługujące Panu z racji posiadanej taryfy. W związku z tym nie dokonałem zmiany. Jeżeli zdecyduje się Pan na migrację proszę o ponowny kontakt.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta
I teraz nie wiadomo komu wierzyć, A KTO WPROWADZA W BŁĄD???
z POWAŻANIEM: PAWEŁ B.
Dobry humor podstawą dnia.