DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 37 z 72
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 72

 #690819  autor: Ludek
 16 sty 2014, 19:17
Okres rozliczeniowy kończy mi się 08 każdego miesiąca, czyli numer mogę przenieść 09.03. Składając dziś zamówienie będę musiała płacić 2 abonamenty, jeden w T-mobile (do 08.03), a drugi w Orange od momentu podpisania umowy.
Ma ktoś pomysł na obejście?
I czy jak złożę dziś zamówienie, to od razu wyłączą mi mój numer i będę musiała korzystać z zastępczego?
Z którego abonamentu będę korzystać po podpisaniu umowy z Orange, a będąc w okresie wypowiedzenia z T-mobile? Z T-mobile, czy z Orange.

 #693069  autor: kotziriomote
 24 sty 2014, 12:20
W ogóle nie wyłączą ci nr z t-mobile, nawet jak złożysz zamówienie w orange. Będzie aktywny w sieci t-mobile, dopóki nie nastąpi rozwiązanie umowy, dodatkowo w orange zostanie ci przyznany inny nr, z którego będziesz mogła korzystać. Czyli w okresie wypowiedzenia będziesz miała 2 nr telefonu, swój i nowy, zastępczy, aktywny zazwyczaj od dnia, w którym podpiszesz umowę od kuriera. Skoro płacisz 2 abonamenty, to żaden z operatorów nie może cię pozbawić możliwości ich wykorzystania.
Nie znam metody obejścia, sama będę musiała płacić 2, bo kupon z groupona miał ważność do końca stycznia, więc musiałam aktywować go już teraz. Promocja jest na tyle korzystna, że nawet płacąc przez 2 mies. 2 abonamenty, nadal wychodzi taniej niż to, co zaoferowało mi t-mobile :D

Tylko raz jeden, aż do końca świata!

 #693811  autor: ewelina70
 27 sty 2014, 20:20
Teraz juz nie jest tak pięknie jeżeli nie wypowiesz umowy to doliczą ci kare za rozwiązanie przedterminowe umowy, oraz za aktywacje numeru. Ja miałam tak po przejściu z Playa do T-mobile w sumie kara 150 zł netto

Zobacz [url=https://coolcut.pl]https://coolcut.pl/[/url]

 #693837  autor: BUCKS
 27 sty 2014, 21:54
Tak czytam te kilka ostatnich postów dot. przeniesienia numeru i nie rozumiem w czym problem.

Jeśli chcemy pożegnać dotychczasowego operatora to składamy wypowiedzenie umowy i zgodnie z okresem wypowiedzenia umowa ulega rozwiązaniu.
Ewentualnie zamiast tego możemy zlecić przeniesienie numeru do innego opa i nowy op w naszym imieniu załatwi sprawę wypowiedzenia.

Jeśli mamy aktywny cyrograf to przeniesienie numeru musi nastąpić z końcem okresu promocyjnego i wtedy nie będziemy płacić żadnej kary, bo nie będzie przedterminowego zerwania umowy.
Jeśli ktoś chce zrywać umowę przed terminem jej końca to musi się liczyć, że będzie płacił ekstra ale to raczej nie powinno budzić żadnych wątpliwości.

[ Dodano: 2014-01-27, 22:09 ]
Ludek pisze:Okres rozliczeniowy kończy mi się 08 każdego miesiąca, czyli numer mogę przenieść 09.03. Składając dziś zamówienie będę musiała płacić 2 abonamenty, jeden w T-mobile (do 08.03), a drugi w Orange od momentu podpisania umowy.
Ma ktoś pomysł na obejście?
I czy jak złożę dziś zamówienie, to od razu wyłączą mi mój numer i będę musiała korzystać z zastępczego?
Z którego abonamentu będę korzystać po podpisaniu umowy z Orange, a będąc w okresie wypowiedzenia z T-mobile? Z T-mobile, czy z Orange.
Jeśli nie masz już cyrografu to musisz zobaczyć w umowie jaki masz okres wypowiedzenia, jeśli standardowo 30 dni ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego to składając wniosek o przeniesienie numeru w okresie od 09-01 do 08-02 to umowa ulegnie rozwiązaniu 08-03 i od 09-03 będziesz wolna.
Od tego dnia nowy operator może świadczyć usługę.

Podpisując nową umowę np. 28-01-2013 zazwyczaj dostajesz kartę sim z numerem tymczasowym od nowego operatora, a właściwe świadczenie usługi przez nowego operatora nastąpi z dniem 8-9 marca, w zależności od tego jaką datę oddania numeru poda dotychczasowy operator, czyli po zakończeniu umowy z dotychczasowym operatorem i po przeniesieniu numeru do nowego opa.
Także nie ma konieczności płaceniu dwóch abonamentów w okresie przejściowym.
Powyższa zasada obowiązuje jeśli od daty zawarcia umowy z nowym opem do dnia faktycznego przeniesieniu numeru nie upłynie więcej niż 6 miesięcy.
Chyba że komuś zależy, aby płacić podwójny abonament to na jego życzenie tak może być ;)

Ogólnie jeśli mamy cyrograf to wybieramy przeniesienie na koniec okresu promocyjnego, jeśli cyrograf już nie obowiązuje (umowa abonamentowa na czas nieokreślony) to przenosimy numer zgodnie z okresem wypowiedzenia przewidzianym umową.

 #694252  autor: kotziriomote
 29 sty 2014, 00:01
BUCKS pisze: Podpisując nową umowę np. 28-01-2013 zazwyczaj dostajesz kartę sim z numerem tymczasowym od nowego operatora, a właściwe świadczenie usługi przez nowego operatora nastąpi z dniem 8-9 marca, w zależności od tego jaką datę oddania numeru poda dotychczasowy operator, czyli po zakończeniu umowy z dotychczasowym operatorem i po przeniesieniu numeru do nowego opa.
Także nie ma konieczności płaceniu dwóch abonamentów w okresie przejściowym.
Powyższa zasada obowiązuje jeśli od daty zawarcia umowy z nowym opem do dnia faktycznego przeniesieniu numeru nie upłynie więcej niż 6 miesięcy.
Chyba że komuś zależy, aby płacić podwójny abonament to na jego życzenie tak może być.
A nowy operator na tymczasowym numerze świadczy usługi bezpłatnie? Jeśli nie ma promocji, że pierwsze 1, 2 czy 3 mies. za darmo, to nie. Od razu naliczany jest abonament, bo w końcu nowy operator udostępnia nam usługę, z tym, że na nr tymczasowym. Stary operator też ją udostępnia do końca okresu promocyjnego na nr, który użytkujemy u niego.
Na jakiej podstawie wobec tego płaci się tylko 1 abonament? Chciałabym, żeby tak było, bo sama jestem w okresie przejściowym, ale nie wydaje mi się, że nowy operator da nam nr na kartę, a po przeniesieniu dopiero włączy limity z abonamentu.
Co to za zasada z tymi 6 mies.? Z czego ona wynika, jest jakiś prawny zapis na ten temat?

Tylko raz jeden, aż do końca świata!

 #694452  autor: kotlet95
 29 sty 2014, 18:11
Przeszedłem do Play i dostałem przy podpisaniu umowy kartę SIM. Jeśli Play będzie mi świadczył usługi od 1 lutego to będzie to na karcie dotychczasowej (Orange) czy na tej którą dostałem przy podpisaniu umowy (Play)?

 #694454  autor: Morvius
 29 sty 2014, 18:17
play dało ci tzw numer tymczasowy i można z niego korzystać na odpowiednich stawkach ale mało się to opłaca więc zaleca się przełożenie tej karty otrzymanej od play nie wcześniej jak w dniu na kiedy operator dotychczasowy wyznaczył oddanie numeru, dopiero wtedy w tym dniu dostajemy smsa że "numer został przeniesiony pomyślnie prosimy o przełożenie karty sim na kartę z logo play" wtedy przekładamy karty i starą kartę chowamy albo wyrzucamy

Klasyczny obserwator wątku.

 #694504  autor: BUCKS
 29 sty 2014, 20:18
kotziriomote pisze:A nowy operator na tymczasowym numerze świadczy usługi bezpłatnie? Jeśli nie ma promocji, że pierwsze 1, 2 czy 3 mies. za darmo, to nie. Od razu naliczany jest abonament, bo w końcu nowy operator udostępnia nam usługę, z tym, że na nr tymczasowym. Stary operator też ją udostępnia do końca okresu promocyjnego na nr, który użytkujemy u niego.
Na jakiej podstawie wobec tego płaci się tylko 1 abonament? Chciałabym, żeby tak było, bo sama jestem w okresie przejściowym, ale nie wydaje mi się, że nowy operator da nam nr na kartę, a po przeniesieniu dopiero włączy limity z abonamentu.
Co to za zasada z tymi 6 mies.? Z czego ona wynika, jest jakiś prawny zapis na ten temat?
Piszesz, że jesteś w trakcie przeniesienia numeru, nawet pytasz o podstawę prawną i na pierwszy rzut oka ktoś pomyśli, że masz wiedzę jak ta procedura funkcjonuje ale mam wrażenie, że znasz ją tylko z opowiadań i siejesz niepotrzebny zamęt.
Wydawało mi się, że przeniesienie numeru jest proste i nie powinno budzić wątpliwości ale widzę, że jest rzesza ludzi dla których proste sprawy są najtrudniejsze.

Przenosząc numer korzystam tylko ze swojego numeru, numer tymczasowy nie jest mi do szczęścia potrzebny, więc z niego nie korzystam i nie aktywuję nowej karty. Czekam aż nastąpi faktyczne przeniesienie i wtedy mój numer będzie działał na nowej karcie. W tym momencie stara umowa wygasa, a w życie wchodzi nowa oferta promocyjna na którą wcześniej podpisałem nową umowę, dlatego ponoszę tylko pojedynczy koszt, a nie podwójny.

Na życzenie klienta nowy operator może wcześniej aktywować nową kartę na warunkach jakie dotyczą numeru tymczasowego, zwykle zdecydowanie gorszych niż właściwa promocja na którą podpisaliśmy nową umowę. Dopiero jeśli aktywujemy nową kartę i będziemy korzystać z numeru tymczasowego to będziemy mieli podwójne opłaty ale robimy to na własne życzenie. Zakładam, że zdecydowana większość, która decyduje się na ten krok to robi go świadomie.
Jeśli ktoś robi to mniej świadomie to jest to tylko jego wina, ale pisanie o podwójnych opłatach przy przenoszeniu abonamentu jest bzdurą i mieszaniem w głowach tym, którzy może chcieliby przenieść numer ale nie znając tego tematu szukają informacji, potem rezygnują albo co gorsza powtarzają usłyszane wcześniej bzdury.

[ Dodano: 2014-01-29, 20:44 ]
Morvius pisze:[...] dopiero wtedy w tym dniu dostajemy smsa że "numer został przeniesiony pomyślnie prosimy o przełożenie karty sim na kartę z logo play" wtedy przekładamy karty i starą kartę chowamy albo wyrzucamy
Wygląda, że połączyłeś dwa SMSy w jeden ;) Fragment o pomyślnie przeniesionym numerze to raczej dotyczy SMSa już u nowego opa po przełożeniu kart i zakończonych przenosinach. Natomiast u starego opa dzień wcześniej dostajesz SMSa z informacją o planowanym przeniesieniu w godzinach nocnych dnia następnego i konieczności zamiany wówczas kart.

 #694835  autor: kotziriomote
 30 sty 2014, 22:55
BUCKS pisze: Piszesz, że jesteś w trakcie przeniesienia numeru, nawet pytasz o podstawę prawną i na pierwszy rzut oka ktoś pomyśli, że masz wiedzę jak ta procedura funkcjonuje ale mam wrażenie, że znasz ją tylko z opowiadań i siejesz niepotrzebny zamęt.
Wydawało mi się, że przeniesienie numeru jest proste i nie powinno budzić wątpliwości ale widzę, że jest rzesza ludzi dla których proste sprawy są najtrudniejsze.

Przenosząc numer korzystam tylko ze swojego numeru, numer tymczasowy nie jest mi do szczęścia potrzebny, więc z niego nie korzystam i nie aktywuję nowej karty. Czekam aż nastąpi faktyczne przeniesienie i wtedy mój numer będzie działał na nowej karcie. W tym momencie stara umowa wygasa, a w życie wchodzi nowa oferta promocyjna na którą wcześniej podpisałem nową umowę, dlatego ponoszę tylko pojedynczy koszt, a nie podwójny.

Na życzenie klienta nowy operator może wcześniej aktywować nową kartę na warunkach jakie dotyczą numeru tymczasowego, zwykle zdecydowanie gorszych niż właściwa promocja na którą podpisaliśmy nową umowę. Dopiero jeśli aktywujemy nową kartę i będziemy korzystać z numeru tymczasowego to będziemy mieli podwójne opłaty ale robimy to na własne życzenie. Zakładam, że zdecydowana większość, która decyduje się na ten krok to robi go świadomie.
Jeśli ktoś robi to mniej świadomie to jest to tylko jego wina, ale pisanie o podwójnych opłatach przy przenoszeniu abonamentu jest bzdurą i mieszaniem w głowach tym, którzy może chcieliby przenieść numer ale nie znając tego tematu szukają informacji, potem rezygnują albo co gorsza powtarzają usłyszane wcześniej bzdury.
Napisałeś cały elaborat, a zero konkretów. "Nie korzystam z nr tymczasowego", "na życzenie klienta"... W praktyce wygląda to tak, że klient po odebraniu przesyłki od kuriera, w krótkim czasie (ok 2-3 h) otrzymuje maila z informacją:
Twoje zamówienie XXXX zostało zamknięte co oznacza, że Twój tymczasowy numer Orange własnie został właczony.
Bez prośby o włączenie, bez włożenia karty sim do telefonu. Po prostu operator po dostarczeniu przesyłki sam aktywuje kartę. A przynajmniej tak było u mnie.
Ile razy przenosiłeś numer? I czy choć raz było to z abonamentu na abonament np. na 2-3 mies. przed końcem umowy z pierwszym operatorem?
Na razie nie dałeś żadnych wskazówek jak ominąć automatyczną aktywację karty przez sieć. Też sobie mogę napisać, nie korzystam, to nie płacę. A jednak orange rachunek mi wyśle, bo nr mi aktywowali, więc skoro nie wydzwoniłam przydzielonych mi minut, to moja sprawa.
Przenoszę nr o 2 mies. wcześniej, bo skorzystałam z kuponu na grouponie, musiałam aktywować kupon zanim straci ważność. I tak na tym skorzystam, więc byłam świadoma, że mogę być obciążona podwójnym abonamentem. Ciekawi mnie natomiast twoje rozwiązanie sytuacji.
Jak więc wg ciebie powinien postąpić użytkownik, który ma umowę np. do końca 04/2014, okres rozliczeniowy powiedzmy do 3/05, który wypełni formularz przeniesienia nr przez stronę www np. 20/02? (przypuśćmy, że chodzi o jakąś dodatkową promocję z zakupów grupowych, bo normalnie użytkownik zaczekałby do końca umowy i przeniósł nr z zachowaniem okresu wypowiedzenia, nie płacąc 2 abonamentów). W formularzu nie ma opcji " nie chcę nr tymczasowego", "nie chcę aktywacji nr tymczasowego", NIC. Operator włącza go po dostarczeniu przesyłki kuriera, kiedy zamówienie się zakończy. Tak wiec w jaki sposób wg ciebie można uniknąć płacenia 2 abonamentów w tym czasie? Jeśli masz jakieś praktyczne rady dla użytkowników, to napisz je tu proszę, odnosząc się do ww przykładu.
Mnie już się nie przydadzą, będę płacić 2 abonamenty, bo uważam, że nie da się w tym przypadku tego obejść.
Mam nadzieję, że wtedy część osób z tego forum otrzyma wreszcie rzetelną wiedzę na ten temat, jeśli tak dobrze znasz tę procedurę.

I jeszcze jedno pytanie: z czego wynika wcześniej wspomniana przez ciebie zasada, że nie płacimy 2 abonamentów, jeśli do momentu przeniesienia jest mniej niż pół roku? Nie udzieliłeś odpowiedzi, a chętnie się dowiem. Może powołam się na nią i mi anulują opłaty? :smt007 Nie mogę przecież napisać, że tak mówi BUCKS, więc na pewno tak jest.

Tylko raz jeden, aż do końca świata!

 #695028  autor: angelica
 31 sty 2014, 19:03
Skończyła mi się umowa Heyah Mix jakiś czas temu, ale zmieniła mi się na czas nieokreślony. Czy mogę od razu przenieść numer do innej sieci np. Plus?

 #695046  autor: buba1234
 31 sty 2014, 19:51
Chyba w salonie skladasz dyspozycje do przeniesienia numeru do taryfy na kartę [heyah dniówka]

Napisz
ile potrzebujesz minut/sms/MB namiesaic
do jakiej sieci dzwonisz najczesciej
jakkorzytsasz z enta na martfonie?
jaki masz zasieg wszsytkich sieci?

Plus ma teraz najgorsza oferte

________________________________

 #695092  autor: angelica
 31 sty 2014, 21:48
Czyli to oznacza, że nie muszę składać żadnego wypowiedzenia z Heyah Mix, a w salonie z przenoszeniem numeru zajmą się wszystkim? Ogólnie chcę się przenieść do Plusa, mam najwięcej osób w tej sieci, nie korzystam z internetu w telefonie.

 #695102  autor: mati21
 31 sty 2014, 22:07
plus daje 6 miesięcy gratis za przeniesieniu do nich numeru - http://plusforum.pl/
jest ok?

 #695116  autor: buba1234
 31 sty 2014, 23:03
angelica pisze:Czyli to oznacza, że nie muszę składać żadnego wypowiedzenia z Heyah Mix, a w salonie z przenoszeniem numeru zajmą się wszystkim? Ogólnie chcę się przenieść do Plusa, mam najwięcej osób w tej sieci, nie korzystam z internetu w telefonie.

Chyba wypowiedzenie skladasz i potem dyspozycje przeniesienia numeru na karte, nie wiem czy nie jest konieczna ponowna rejestracji i wtedy idziesz do salonu plusa i bierzesz którąś z taryf.

________________________________

 #695118  autor: angelica
 31 sty 2014, 23:19
Przypadkowo znalazłam na forum Plusa: ""Wniosek o rozwiązanie umowy powoduje zamknięcie konta i dezaktywację numeru, którego nie będzie można już przenieść do innej sieci." Więc już wszystko jasne :)

 #695276  autor: BUCKS
 01 lut 2014, 17:57
kotziriomote pisze:Jak więc wg ciebie powinien postąpić użytkownik, który ma umowę np. do końca 04/2014, okres rozliczeniowy powiedzmy do 3/05, który wypełni formularz przeniesienia nr przez stronę www np. 20/02? (przypuśćmy, że chodzi o jakąś dodatkową promocję z zakupów grupowych, bo normalnie użytkownik zaczekałby do końca umowy i przeniósł nr z zachowaniem okresu wypowiedzenia, nie płacąc 2 abonamentów). W formularzu nie ma opcji " nie chcę nr tymczasowego", "nie chcę aktywacji nr tymczasowego", NIC. Operator włącza go po dostarczeniu przesyłki kuriera, kiedy zamówienie się zakończy. Tak wiec w jaki sposób wg ciebie można uniknąć płacenia 2 abonamentów w tym czasie? Jeśli masz jakieś praktyczne rady dla użytkowników, to napisz je tu proszę, odnosząc się do ww przykładu.
Zaskakuje mnie jak wielkie masz przeświadczenie o tym, że będziesz płacić ten podwójny abonament. Skąd to się wzięło u Ciebie, czytałaś w ogóle umowę, którą zawarłaś, pytałaś operatora w celu rozwiania swoich wątpliwości? Czy po prostu uwielbiasz siać dezinformację i panikować z powodu czegoś, czego nie ma ;)

Użytkownik powinien podpisać umowę o przeniesienie, jak otrzyma kartę SIM z numerem tymczasowym to wkłada ją do szuflady i czeka na ustalony dzień przeniesienia numeru. Karta SIM z numerem tymczasowym i tymczasową taryfą może być domyślnie aktywna lub ręcznie aktywowana na życzenie klienta ale to nie ma znaczenia, bo jeśli nie korzystamy z karty to nic nie płacimy. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy użytkownik wyrazi zgodę na to, aby operator wcześniej, jeszcze na numerze tymczasowym aktywował docelowy plan taryfowy i wtedy faktycznie będzie podwójny abonament.

Mnie już się nie przydadzą, będę płacić 2 abonamenty, bo uważam, że nie da się w tym przypadku tego obejść.
Mam nadzieję, że wtedy część osób z tego forum otrzyma wreszcie rzetelną wiedzę na ten temat, jeśli tak dobrze znasz tę procedurę.
Znowu wiesz lepiej za co będziesz płacić, uparta jesteś ;) Jeśli masz kartę z numerem tymczasowym i z niej nie korzystasz to nic nie płacisz. Natomiast jeśli dzwoniłaś z karty, z numerem tymczasowym i taryfą tymczasową to operator wystawi Tobie stosowny rachunek zgodnie z warunkami taryfy tymczasowej ale o te warunki powinnać pytać operatora, a nie siac zamęt na forum.
I jeszcze jedno pytanie: z czego wynika wcześniej wspomniana przez ciebie zasada, że nie płacimy 2 abonamentów, jeśli do momentu przeniesienia jest mniej niż pół roku? Nie udzieliłeś odpowiedzi, a chętnie się dowiem. Może powołam się na nią i mi anulują opłaty? :smt007 Nie mogę przecież napisać, że tak mówi BUCKS, więc na pewno tak jest.
Wynika to z faktu, że tak mówi BUCKS mądrala ;) Po prostu wiem jak wygląda procedura, a podstawa prawna nie jest mi do szczęścia potrzebna, bo nikomu nie muszę podawać Dziennika Ustaw, Artykułów itp. Jeszcze ani razu ja ani znajomi, którym doradzam nie płacili podwójnego abonamentu, za wyjątkiem sytuacji, gdy to ja, świadomie poprosiłem o wcześniejsze aktywowanie docelowej taryfy.

Standardowo taryfa docelowa jest aktywowana dopiero z chwilą faktycznego przeniesienia numeru. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy faktyczna data przeniesienia będzie przypadała w terminie 6-12 miesięcy wówczas po upływie 6 miesięcy do dnia podpisania umowy operator może aktywować docelowy (płatny) plan taryfowy automatycznie, bez dodatkowej zgody Klienta.
Z kolei jeśli przeniesienie numeru będzie miało miejsce w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy to Klient musi wyrazić zgodę na wcześniejsze aktywowanie planu docelowego, bez tego nie ma mowy o płaceniu podwójnego abonamentu.

[ Dodano: 2014-02-01, 18:06 ]
angelica pisze:Przypadkowo znalazłam na forum Plusa: ""Wniosek o rozwiązanie umowy powoduje zamknięcie konta i dezaktywację numeru, którego nie będzie można już przenieść do innej sieci." Więc już wszystko jasne :)
Zawierając umowę o przeniesienie numeru u nowego operatora jednocześnie podpisujemy upoważnienie dla nowego opa do rozwiązania w naszym imieniu umowy ze starym opem. W tym wypadku u starego opa nie musimy podejmować żadnych działań.

Jeśli nie chcemy przenosić numeru, a tylko zmienić abonamanet/MIXa na pre-paida u tego samego operatora to wtedy piszemy rezygnację z jednoczesną prośbą o przeniesienie numeru do pre-paida.

Wysłanie samej rezygnacji jak zacytowałaś oznacza wyłączenie naszego numeru i rezygnację z niego bez możliwości późniejszego odzyskania.

 #696476  autor: kotziriomote
 06 lut 2014, 21:12
Nie miałam wyboru przy aktywacji umowy czy chcę, żeby docelowy plan był aktywowany od teraz czy później. Także oczywiście aktywowano mi ofertę promocyjną od razu i dostałam fakturę - niepełny styczeń + przedpłata za luty + aktywacja. Płatna do 17/02 + oczywiście rachunek nr 2 z t-mobile.

Nie muszę płacić w orange, tylko dlatego, że przeczytałam temat:
Orange - rabat na nową aktywację / promocje Groupon - i za radą użytkowników złożyłam reklamację na brak promocji 3 mies. 100 % gratis. Wszystkie inne promocje zostały aktywowane, tylko tych 3 mies. brak, mimo, że teoretycznie promocje się nie łączą, to jednak większość się połączyła. Dziś otrzymałam odpowiedź - pozytywna ;)
Także mój zamęt wcale nie był taki bezpodstawny, bo gdyby nie ta reklamacja, to płaciłabym 2 abonamenty do czasu przeniesienia numeru.
"Wyjątkiem jest..." - moja umowa :P

Tylko raz jeden, aż do końca świata!

 #696489  autor: ukefake
 06 lut 2014, 21:57
kotziriomote, rabat 30% łączy się z innymi promocjami orange (np dodatkowe minuty za zamówienie on-line) ale akurat z promocja 3 mies darmo za przeniesienie numeru się teoretycznie wyklucza. albo w orange mają duży bałagan i się nie połapali (z korzyścią dla ciebie) albo wyłączyli ci promocję z 30% zniżką - uważam, że warto to sprawdzić.

 #696492  autor: BUCKS
 06 lut 2014, 22:12
Nie znam Twojej umowy i warunków promocji ale ja nigdy nie płaciłem podwójnie, może dlatego, że czytałem umowę i zadawałem masę trudnych pytań zanim podpisałem papier lub kogoś innego namówiłem na podpis.

Po prostu z góry wiedziałem czego mam się spodziewać i ile zapłacę. Nie było mowy, aby pojawiły się nagłe opłaty nie wiadomo skąd i dlaczego. Być może ma znaczenie, czy bierzemy ofertę z telefonem czy bez i dodatkowo każda sieć może mieć swoje specyficzne warunki.

Z mojego doświadczenia raczej to były ucieczki z Orange do Play nigdy powrót, czy w ogóle przejście do Orange, nie licząc np. przejścia z Play do Nju, bo jak wiadomo Nju należy do Orange. Ale nigdy nie było opcji podwójnego abonamentu bez zgody właściciela i jeśli przenosiny były wyznaczone w terminie powyżej pół roku to do 6 miesięcy, czy to na osobę fizyczną, czy firmę zawsze było bez podwójnego abonamentu.
Na podstawie swojego doświadczenia wyciągnąłem wnioski, że tak pewnie jest wszędzie, co Twój przypadek koryguje, bo wygląda, że może być inaczej ale cała prawda i tak jest "ukryta" w podpisanej umowie :)

Ważne, że masz gratis i jesteś zadowolona :)
A na przyszłość lepiej pytać i czytać zanim podpisze się umowę, bez pośpiechu, bo czasem można wtopić, a umowa zawarta w salonie nie podlega wypowiedzeniu w ciągu 10 dni.

 #696494  autor: ukefake
 06 lut 2014, 22:22
kotziriomote, i jeszcze jedno: masz regulamin promocji 3 mies gratis przy mnp? bo szukam i szukam i nie moge znalezc na pomaranczowych stronach :(
  • Strona 37 z 72
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 72
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 72