matek451 pisze:Jaka zaczepka? Naprodukowałeś się z tą teorią o wielu tysiącach użytkowników DIL, zaliczyłeś przy tym RBM 5 do taryf data, RBM uznałeś za MVNO więc ktoś musiał to wreszcie sprostować.
Nieszczęśliwy człowieku, jak nie jest napisane tak jak po twojej myśli to sobie sam dopowiadasz, nigdzie nie napisałem że RBM 5 to taryfa data, a RBM jest operatorem wirtualnym a nie instytucjonalnym, właścicielem marki jest Play, ani nikt nie sprzedaje na Allegro starterów z taryfą RBM 5 za 150zł, można je można kupić 3x taniej lub za kilka złoty przenieść nr , za 150zł są dostępne startery z taryfą RBM 7 i 5 miesiącami ważności konta przy doładowaniu za 50zł.
matek451 pisze:DIL trzyma się dobrze a jego użytkownicy są zadowoleni. a to jest najważniejszym wyznacznikiem u każdego operatora z punktu widzenia klienta.
To że ma się dobrze- dokładnie w 100% się spełniło, to co pisałem 2-3 lata temu, iż nie wyłączą DIL-gdzyż się boją stracić wówczas kilkaset tys. aktywnych kart (a pisałem to na podstawie danych z aukcji Allegro-statystyki sprzedaży, ty oczywiście bez namysłu straszyłeś że to usługa promocyjna i mogą ją wyłączyć, czas mija poczułeś się pewnie i pyskujesz).
darekka pisze:
Cieszmy się, że jest wybór-wygodni wezmą abonament w markach głównych, bardziej świadomi(ale średnio znający oferty) poszukają tańszej oferty(np.prepaida, abo w submarce), a wyjadacze(dusigrosze i wygi telekomunikacyjne) pokopią za"ukrytym" ofertami dla centusiów. Tym samym rynek oferuje coś dla każdego-kwestia motywacji do odnalezienia optymalnej oferty, a operatorzy z tego mocno wypełnionego rynku wyciskają ile się da(nawet te 5zł. za miesiąc DILa to lepiej niż nic).
Nie ma sieci/oferty idealnej i nigdy nie będzie,bo zawsze gdzieś, ktoś, coś będzie miał lepiej/gorzej,taniej/drożej, szybciej/wolniej itp.
W przypadku voice się zgadzam, w przypadku data niestety nie- dlatego piszę tutaj i wielu innych miejscach aby klienci abonamentu data P4 mieli tą wiedzę dlaczego sieć tak działa (efekty już są wymierne w 2017 roku ubyło ich ponad 60 tys.).