DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 40 z 71
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 71
 #811970  autor: mattin
 15 lip 2015, 09:44
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie. Chcę przenieść numer z Nju (mam tam na abonament, taryfa 19zł do komórkowych) do innego operatora z tym, że na żonę aby był tam ten numer na kartę. Z tego co wiem, to w Nju nie ma cesji dla abonamentów ( proszę o potwierdzenie czy tak jest na pewno albowiem takie dostałem zapewnienie, że nie da się zcesjować numeru abonamentowego) U nowego zaś cesja nie wchodzi grę, nie to jest istotne. Pytanie jakie mam to:
1: czy obecnie mając abonament wystarczy że przejdę na "Nju na kartę" i po tym zabiegu przepiszę ten numer na żonę a dopiero po tym przeniosę do nowej sieci ?

2: wszędzie w wątkach znaleźć można info nt. tego że aby przenieść numer z danej sieci do innej ( chodzi o NIE abonamentowe) wpierw należy zarejestrować ten numer - ok to jest logiczne, ale myk w tym że najczęściej osoby którym się to doradza mają ten numer kupiony w kiosku, czy coś w tym stylu, więc wcześniej ten numer był "nieprzypisany" do nikogo i dopiero będzie pierwsza rejestracja. Tutaj ja chcę zrobić niejako przerejestrowanie z siebie na żonę więc jak to wygląda w Nju ? Wpierw trzeba im dać dyspozycje wymazania tego że ta karta z moim numerem jest "przypisana" do mnie, potem jest sobie ten numer chwilkę nieprzypisany i dopiero rejestruje go na dane żony ? Ile taka procedura trwa ? Tak to ma być ?
 #813963  autor: Leo
 25 lip 2015, 11:50
mattin pisze:Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie. Chcę przenieść numer z Nju (mam tam na abonament, taryfa 19zł do komórkowych) do innego operatora z tym, że na żonę aby był tam ten numer na kartę. Z tego co wiem, to w Nju nie ma cesji dla abonamentów ( proszę o potwierdzenie czy tak jest na pewno albowiem takie dostałem zapewnienie, że nie da się zcesjować numeru abonamentowego) U nowego zaś cesja nie wchodzi grę, nie to jest istotne. Pytanie jakie mam to:
1: czy obecnie mając abonament wystarczy że przejdę na "Nju na kartę" i po tym zabiegu przepiszę ten numer na żonę a dopiero po tym przeniosę do nowej sieci ?

2: wszędzie w wątkach znaleźć można info nt. tego że aby przenieść numer z danej sieci do innej ( chodzi o NIE abonamentowe) wpierw należy zarejestrować ten numer - ok to jest logiczne, ale myk w tym że najczęściej osoby którym się to doradza mają ten numer kupiony w kiosku, czy coś w tym stylu, więc wcześniej ten numer był "nieprzypisany" do nikogo i dopiero będzie pierwsza rejestracja. Tutaj ja chcę zrobić niejako przerejestrowanie z siebie na żonę więc jak to wygląda w Nju ? Wpierw trzeba im dać dyspozycje wymazania tego że ta karta z moim numerem jest "przypisana" do mnie, potem jest sobie ten numer chwilkę nieprzypisany i dopiero rejestruje go na dane żony ? Ile taka procedura trwa ? Tak to ma być ?
1. Rozwiąż umowę na siebie w Nju z przeniesieniem na kartę.

2. Przejdź SMS-em z Nju na kartę do Orange na kartę. Numer już nie będzie zarejestrowany.

3. Zarejestruj kartę w Orange na żonę - tylko osobiście w salonie.

4. "Zrób co chcesz" z tym numerem już zarejestrowanym na żonę.
 #814021  autor: Gregrin
 25 lip 2015, 18:48
Szybciej będzie jak przeniesie sobie numer w salonie orange (nie jestem pewien czy się da bo to prawie ta sama siec, jeśli nie to np do play i w salonie od razu można robić cesje) z okresem wypowiedzenia na następny dzień (jeśli uda się w orange to przeniesienie do nju można zrealizować kodem). Nie zapłaci się żadnej kary tylko to co jest do dnia przeniesienia wydzwonione.
 #814331  autor: Micho
 27 lip 2015, 19:57
Dzisiaj złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Nju dodatkowy i coś im się pochrzaniło we wniosku bo wszedł zły numer budynku. Zamiast 9/11 m.28 to weszło 9 m.11. Oczywiście wniosku nie da się cofnąć. Przy takim błędzie to już będzie niezgodność danych i odrzucenie wniosku o przeniesienie. Ile czeka się na takie odrzucenie i po jakim czasie można nowy wniosek składać? I jeszcze czy różnica w kodzie pocztowym może też być podstawą do niezgodności? Bo w T mam standardowy kod dla Radomia 26-600 a w Nju jest 26-610 (przypisany do ulicy).
 #814432  autor: Leo
 28 lip 2015, 12:03
Najważniejszy jest raczej numer PESEL abonenta a nie jego adres czy numer dowodu osobistego. PESEL jednoznacznie indentyfikuje osobę a adres czy dokumenty można wielokrotnie zmieniać w tracie umowy.
 #814441  autor: bolek2004
 28 lip 2015, 12:53
Ja przy składaniu zamówienia pomyliłem się w adresie email. Znalazłem na stronie nju numer do sklepu internetowego, zadzwoniłem i od ręki anulowali mi zamówienie. Po anulowaniu zamówienia trzeba odczekać ze 2-3 dni żeby można było złożyć ponowne na te same dane. Nawet proponują poinformowanie telefonicznie kiedy będzie możliwość ponownego złożenia wniosku.
 #814543  autor: Micho
 28 lip 2015, 22:28
Ja od razu po stwierdzeniu błędu pisałem, dzwoniłem do BOA, do sklepu i powiedziano mi, że nie da się anulować i mam odesłać kuriera.
 #815229  autor: Mel
 01 sie 2015, 13:27
Tak sobie czytam regulamin usługi „Wszystko komórkowe za 29zł”.

2.
Za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, za SMSy i MMSy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie z transferu danych w Polsce, w każdym cyklu rozliczeniowym naliczane są opłaty zgodnie z Cennikiem do wysokości 29 zł. Po przekroczeniu kwoty 29zł (Limit wydatków na wszystko komórkowe) opłaty za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, SMSy i MMSy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz transfer danych w Polsce nie będą naliczane końca danego cyklu rozliczeniowego.
3.
Po wykorzystaniu 2GB w danym okresie rozliczeniowym prędkość transferu danych zostaje ograniczona do 64kb/s.


Tak po polsku - jest lejek, prawda?
 #815261  autor: Spiite
 01 sie 2015, 20:47
Witam. Chciałbym się upewnić czy dobrze zrozumiałem warunki i zapytać użytkowników usługi 'jak w kraju'. Czy przy włączonej usłudze miesio19,włączonym roamingu na 14dni i korzystanie tylko i wyłącznie z smsów, zapłacę 15zł za roaming + 9zł za nielimitowane smsy czyli 24zł za dwa tygodnie? To bardzo ważne i pilne bo będę niedługo wyjeżdżał za granicę do Włoch i potrzebuję mieć stały kontakt smsowy. Pomożecie? :wink:

Telefonom dotykowym i abonamentom mówię stanowcze NIE
 #815263  autor: user_delete27
 01 sie 2015, 20:59
Na moje oko zapłacisz 15 zł + 9 gr za każdego smsa. Tutaj nie obowiązuje 9 zł za no limit, a pojęcie "jak w kraju" dotyczy ceny za smsa wysłanego w roamingu.
 #815512  autor: Spiite
 03 sie 2015, 10:47
Ok. Ale skoro "jak w kraju" to pakiety powinny obowiązywać..
Niestety po telefonie na infolinię nie ma no-limit:-( tylko pojedyńczy sms 9gr.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2015, 10:58 przez Spiite, łącznie zmieniany 1 raz.

Telefonom dotykowym i abonamentom mówię stanowcze NIE
 #815513  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2015, 10:51
To roaming międzynarodowy w UE. Opłaty w ramach usługi (promocyjnie OBNIŻONE do podstawowych stawek krajowych), są doliczane do faktury. Zgodnie z zasadami opcji nielimitowanych w nju (brak ekstra opłat), dotyczą one tylko terenu Polski.

Nie wyczuwasz w nazwie promocji marketingu? :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #817803  autor: bolek2004
 18 sie 2015, 09:15
Jak w praktyce wygląda wymiana karty sim w nju z rachunkiem? Wczoraj zgubiona została karta. Napisałem zgłoszenie na stronie zgodnie ze wzorem. Ile trwa czasu dostarczenie karty sim od napisania zgłoszenia? Być może zgłaszając przez bok byłoby szybciej? Kiedyś napisałem im jakieś zgłoszenie to czekałem z 10 dni, mam nadzieje że wymiana karty sim będzie trwała szybciej.
Jak to jest z tą opłatą bo 25zł za wymianę karty sim to trochę przesada. W powodzie wymiany napisałem że karta nie loguje się do sieci, nie ma zasięgu, zobaczymy czy doliczą tą opłatę.
Jeszcze jeden problem to taki że jutro zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy, a tam wyczytałem że kartę wyślą jak nie ma zaległości na koncie, więc pewnie będę musiał czekać kilka dni aż się faktura pojawi w systemie i dopiero procedura się zacznie co trochę jest śmieszne bo bez telefonu będę długo przez takie coś, chyba że się mylę.
  • Strona 40 z 71
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 71
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 71