DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 241
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 241

 #484112  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2011, 14:49
Robaas pisze:witam,
mam kolejne pytanie, po przeniesieniu numeru dostałem 60zł ważny 3 miesiące, czy to normalne, że po doładowaniu i otrzymaniu dodatkowych złotówek na konto promocyjne ten czas ulega skróceniu? wydawało się, że data się nie zmieniła, a dzisiaj patrze i pakiet promocyjny mam ważny niecały miesiąc.

r.
Ważność promocyjnego Pakietu Złotówek bez powodu nie ulega skróceniu. Po prostu po doładowaniu konta głównego, nie wydłuża się ważność Złotówek uzyskanych m. in. za przeniesienie numeru. Dlatego warto ten pakiet przedłużyć usługami np. "10 za 5". Na drugi raz warto pilnować ważności Pakietu Złotówek.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #484117  autor: play4you2
 23 cze 2011, 15:05
Robaas pisze:play4you2: mogę prosić o wyjaśnienie odnośnie zgłoszenia 32162013
Przyznaję, że otrzymałeś nie do końca właściwą odpowiedź. Pwiedz mi jednak, czy dostałeś brakujące bonusy?
Pablo-1986 pisze:Witam serdecznie.
Wiesz, dzis nie dam rady ci odpowiedzzieć na to pytanie, ale przypomnij mi sie proszę w poniedziałek, to Ci dam info na ten temat. Z tego co ja kojarzę, to jednak powinieneś móc zachować ten upust, ale zanim Ci to potwierdzę, wolę zweryfikować odpowiedni regulamin.
mkowalski pisze:Nie ma na to żadnych ograniczeń. Możesz złożyć wniosek o MNP w Playu jak tylko numer zostanie aktywowany u innego operatora.
Potwierdzam. Dodatkowo, możesz też wybrać dowolny Abonament w dowolnej promocji, dostepnej na dany dzień.
Robaas pisze:witam,
mam kolejne pytanie, po przeniesieniu numeru dostałem 60zł ważny 3 miesiące, czy to normalne, że po doładowaniu i otrzymaniu dodatkowych złotówek na konto promocyjne ten czas ulega skróceniu?
Cos tu chyba jednak jest nie tak.. A nie dokonywałeś może przypadkiem zmiany taryfy? wiesz, że te środki są ważne tylko wtedy, jak masz "standardowego" Fresha, a nie np. Darmowe rozmowy i SMS - w Play dla Oferty Play Fresh. Jak zmieniałes taryfę to przykro mi, ale niestety, to by się zgadzało. Sugeruję zapoznać się z Regulaminem, zanim dokonasz jakiś zmian.
Karlos20 pisze:Ważność promocyjnego Pakietu Złotówek bez powodu nie ulega skróceniu.
Potwierdzam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484120  autor: Kamil_K
 23 cze 2011, 15:33
play4you2 pisze:
Kamil_K pisze:Czy możesz mi powiedzieć, co od strony technicznej zostało w mojej sprawie zrobione?
A coś było robione :wink:?
No nie mówi mi teraz, że nic :P.
Jedyne, co zauważyłem, to zestawianie większości połączeń w FR zamiast, jak dotychczas, zazwyczaj w HR.

 #484121  autor: Robaas
 23 cze 2011, 15:36
play4you2 pisze:
Robaas pisze:play4you2: mogę prosić o wyjaśnienie odnośnie zgłoszenia 32162013
Przyznaję, że otrzymałeś nie do końca właściwą odpowiedź. Pwiedz mi jednak, czy dostałeś brakujące bonusy?
jeszcze bonusu nie otrzymałem, ale dzisiaj po 9 otrzymałem smsa z informacją o poleceniu przez znajomego i kodem do potwierdzenia, czyli wygląda, że jest już ok.
play4you2 pisze:Cos tu chyba jednak jest nie tak.. A nie dokonywałeś może przypadkiem zmiany taryfy? wiesz, że te środki są ważne tylko wtedy, jak masz "standardowego" Fresha, a nie np. Darmowe rozmowy i SMS - w Play dla Oferty Play Fresh. Jak zmieniałes taryfę to przykro mi, ale niestety, to by się zgadzało. Sugeruję zapoznać się z Regulaminem, zanim dokonasz jakiś zmian.
tu nie do końca rozumiem, zrobiłem tak jak było napisane na stronie play i jak podawał pan Gruszka: przeniosłem numer, doładowałem minimalna kwotą, poczekałem na 60zł ważne 3 miesiące, dokonałem wyboru opcji play fresh smsy do wszystkich - do tego momentu było wszystko ok, bonus był cały czas widoczny i rozliczany. Aktywowałem usługi zbieraj minuty i program doładowań. 15.06.2011 dokonałem doładowania 30zł+10%. jeszcze chyba z 2 razy wpisałem kod z nakrętek. bonus jest cały czas widoczny na koncie promocyjnym ale ważność ma do 15.07.2011 czyli tak jakby doładowanie 3zł skróciło jego czas ważności, stąd moje pytanie czy to normalne, że ten okres się skraca? nic mi nie przepadło jeszcze. Dodatkowo wydaje mi się, że po samym doładowaniu konto promocyjne było prawidłowo ważne przez kila dni (3 miesiące), niestety nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć kiedy to się mogło zmienić, zauważyłem to dzisiaj.

 #484124  autor: play4you2
 23 cze 2011, 16:03
Kamil_K pisze:No nie mówi mi teraz, że nic .
Oj, najważniejsze, że działa :P...
Robaas pisze:czyli wygląda, że jest już ok.
No to w porządku. Czyli w najbliższym czasie powinieneś otrzymać brakujące bonusy.
Robaas pisze:tu nie do końca rozumiem
Wiesz, to trudno mi teraz coś powiedzieć więcej na ten temat. Zrób zgłoszenie i podaj mi tu jego numer, wówczas przekażę je do odpowiedniego działu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484130  autor: Robaas
 23 cze 2011, 16:41
play4you2 pisze: Wiesz, to trudno mi teraz coś powiedzieć więcej na ten temat. Zrób zgłoszenie i podaj mi tu jego numer, wówczas przekażę je do odpowiedniego działu.
zgłoszenie 32186199.
Chodzi mi o to czy prawidłowo zostało to zmienione, bo ja nigdzie nie widziałem informacji o możliwości skrócenia ważności.

pozdrawiam i dzięki za pomoc

 #484166  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2011, 19:10
Robaas pisze:
play4you2 pisze: Wiesz, to trudno mi teraz coś powiedzieć więcej na ten temat. Zrób zgłoszenie i podaj mi tu jego numer, wówczas przekażę je do odpowiedniego działu.
zgłoszenie 32186199.
Chodzi mi o to czy prawidłowo zostało to zmienione, bo ja nigdzie nie widziałem informacji o możliwości skrócenia ważności.

pozdrawiam i dzięki za pomoc
Robass, pamiętaj, że wykupienie pakietów kwotowych "10 za 5", "30 za 10" czy "15 za 10" trwa do 24 godzin i do tego czasu one są dodawane do konta Pakietu Złotówek.

Jeśli chodzi o kody z nakrętek 0,5 l Sprite i Fanty, zgodnie z regulaminem, realizacja doładowania trwa do max 3 dni. Otrzymuje się SMS zwrotnego o realizacji doładowania 2-złotowego.

Tak więc nie ma takiego czegoś jak skrócenie ważności Złotówek promocyjnych - zawsze są one ważne 30 dni, od momentu ich przyznania; za przeniesienie numeru do PLAY Fresh - są ważne jednorazowo 90 dni od pierwszego doładowania po MNP.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #484172  autor: Robaas
 23 cze 2011, 19:30
Karlos20: ok dzięki, właśnie o to mi chodziło, czyli z tego wychodzi, że system coś źle pozmieniał i nie powinien ustawić krótszej daty ważności jak ta 90 dni z promocji za przeniesienie. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź na przesłane zlecenie. I tak muszę przyznać, że w moim przypadku czas odpowiedzi i jakość jest dużo wyższa jak w orange.

Edit: już dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie i bardzo proszę play4you2 o interwencję bo znowu mam wrażenie, że ktoś nie zna regulaminu który cytuje:
Witam,
W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że Bonus w postaci 60 zł został odłączony 14 czerwca 2011 roku w chwili, gdy zmienił Pan taryfę na Play Fresh darmowe SMS-y do wszystkich sieci. Jest to zgodne z regulaminem- punkt 16.b-c Regulaminu Oferty Promocyjnej „Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich sieci”, który znajduje się na stronie internetowej: http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... _Fresh.pdf.

Z poważaniem
Dominika P
wspomniany regulamin mówi:
16. W wyniku aktywacji niniejszej Oferty Promocyjnej poprzez wykonanie jednej z czynności opisanych w pkt 4 lit b i c niniejszej Oferty Promocyjnej:
b. Przepadają wszelkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, bonusy za doładowanie inne niż
złotówkowe, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Użytkownika na podstawie
dotychczasowych Ofert Promocyjnych lub regulaminów usług
c. Przepadają wszystkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów oraz rabaty przyznane na drodze indywidualnych ustaleń z P4
wyraźnie jest mowa o wszelkich bonusach innych niż pakiety złotówkowe, a dodatkowo nie wiem czemu ktoś w odpowiedzi pomija "16.a" który mówi wyraźnie:
Użytkownik zachowuje kwotę wynikającą z Doładowania oraz promocyjne Pakiety Złotówek przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych
oraz cytując stronę play
Wybierz jedną z opcji w Play Fresh

Pamiętaj, Wybierz jedną z opcji dopiero po doładowaniu i naliczeniu bonusu, dzięki temu zachowasz swój bonus 60 zł.
zatem bonus nie mógł być odłączony jak to odpowiada mi konsultant. Dodatkowo nie zgłaszałem odłączenia pakietu tylko zmianę jego ważności. Chyba za wcześnie pochwaliłem jakość pracy i czas na skargę - 2 wprowadzenie w błąd w ciągu 24h jedna nie potrafi liczyć druga nie potrafi czytać ze zrozumieniem...

 #484179  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2011, 19:55
Robaas pisze:Karlos20: ok dzięki, właśnie o to mi chodziło, czyli z tego wychodzi, że system coś źle pozmieniał i nie powinien ustawić krótszej daty ważności jak ta 90 dni z promocji za przeniesienie. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź na przesłane zlecenie. I tak muszę przyznać, że w moim przypadku czas odpowiedzi i jakość jest dużo wyższa jak w orange.

Edit: już dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie i bardzo proszę play4you2 o interwencję bo znowu mam wrażenie, że ktoś nie zna regulaminu który cytuje:
Witam,
W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że Bonus w postaci 60 zł został odłączony 14 czerwca 2011 roku w chwili, gdy zmienił Pan taryfę na Play Fresh darmowe SMS-y do wszystkich sieci. Jest to zgodne z regulaminem- punkt 16.b-c Regulaminu Oferty Promocyjnej „Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich sieci”, który znajduje się na stronie internetowej: http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... _Fresh.pdf.

Z poważaniem
Dominika P
wspomniany regulamin mówi:
16. W wyniku aktywacji niniejszej Oferty Promocyjnej poprzez wykonanie jednej z czynności opisanych w pkt 4 lit b i c niniejszej Oferty Promocyjnej:
b. Przepadają wszelkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, bonusy za doładowanie inne niż
złotówkowe, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Użytkownika na podstawie
dotychczasowych Ofert Promocyjnych lub regulaminów usług
c. Przepadają wszystkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów oraz rabaty przyznane na drodze indywidualnych ustaleń z P4
wyraźnie jest mowa o wszelkich bonusach innych niż pakiety złotówkowe, a dodatkowo nie wiem czemu ktoś w odpowiedzi pomija "16.a" który mówi wyraźnie:
Użytkownik zachowuje kwotę wynikającą z Doładowania oraz promocyjne Pakiety Złotówek przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych
oraz cytując stronę play
Wybierz jedną z opcji w Play Fresh

Pamiętaj, Wybierz jedną z opcji dopiero po doładowaniu i naliczeniu bonusu, dzięki temu zachowasz swój bonus 60 zł.
zatem bonus nie mógł być odłączony jak to odpowiada mi konsultant. Dodatkowo nie zgłaszałem odłączenia pakietu tylko zmianę jego ważności. Chyba za wcześnie pochwaliłem jakość pracy i czas na skargę - 2 wprowadzenie w błąd w ciągu 24h jedna nie potrafi liczyć druga nie potrafi czytać ze zrozumieniem...
Współczuję Ci niedoinformowanych konsultantów Play.
Jeśli chodzi o zmianę profili we Freshu to zachowuje się ważność Pakietu Złotówek i środków z doładowań.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #484186  autor: ukefake
 23 cze 2011, 20:09
qper pisze:takich konsultantów co wprowadzają w błąd powinni albo szkolić albo zwalniać.
Jest jeszcze conajmniej jedna możliwość ... awans :twisted:

 #484189  autor: qper
 23 cze 2011, 20:22
P4Y kolejny zonk - zgłoszenie 31952216 - opisałem sprawę 3 maili których nie zarejestrowali w play24. Oczywiście konsultant twierdzi, że nie otrzymaliście takich maili. Ja mam je w postaci wiadomości wysłanych.

Dla udowodniania:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Robimy coś z tym? to chyba nie jest normalna sytuacja...

Swoją drogą to chyba nadal odpowiedz lecą z szablonów i chyba nawet ich nie czytacie ;)

Obrazek




PS:

Wysłałem jeszcze raz i maile zarejestrowali. Ewidentnie mieliście jakiś problem.
Zostawmy sprawę skoro już jest zakończona.

Jeszcze wtrącę na koniec, że w mailach potwierdzających rejestrację zgłoszenia dalej podajecie stary adres korespondencyjny, który już powoli wygaszacie. Na stronie www już dawno został zmieniony.

Obrazek

 #484285  autor: Ruben
 24 cze 2011, 08:21
Czy we Freshu są sumowane ważności usług? Dokładnie chodzi mi o taką sytuację: mam profil SD po doładowaniu i np. zasilam za 20zł i otrzymuję darmowe rozmowy w Play na 20dni i jeżeli od razu aktywuję NR, to czy okres ważności NR zsumuje się będzie liczony od daty zakończenia SD po doładowaniu, czy od daty aktywacji NR?
Mam nadzieję, że czytelnie to opisałem ;)

 #484298  autor: qper
 24 cze 2011, 09:38
Ruben pisze:Czy we Freshu są sumowane ważności usług? Dokładnie chodzi mi o taką sytuację: mam profil SD po doładowaniu i np. zasilam za 20zł i otrzymuję darmowe rozmowy w Play na 20dni i jeżeli od razu aktywuję NR, to czy okres ważności NR zsumuje się będzie liczony od daty zakończenia SD po doładowaniu, czy od daty aktywacji NR?
Mam nadzieję, że czytelnie to opisałem ;)
Nie sumują się, jak włączysz NR to od włączenia masz 30 dni.

Swoją drogą jak zasilasz za 20 zł to nie masz 20 dni a tylko 10.
Dopiero jak zasilisz za 30 zł to masz 30 dni.

Resumując gdy ci się pokryją te usługi to jedyny plus to fakt, że masz SMSy do Play gratis po doładowaniu.

 #484317  autor: playonline
 24 cze 2011, 11:48
Jest juz 24ty a eFV nadal brak na Play24. Nawet info, ze sie generuje nie ma... ;) Cykl rozliczeniowy od 20ego... :) A przeciez w ciagu 3 dni miala byc dostepna. :)

 #484319  autor: qper
 24 cze 2011, 11:51
playonline pisze:Jest juz 24ty a eFV nadal brak na Play24. Nawet info, ze sie generuje nie ma... ;) Cykl rozliczeniowy od 20ego... :) A przeciez w ciagu 3 dni miala byc dostepna. :)
Jasne działa jak wszystko ;)

Ja 3 miesiąc walczę o zwykły biling, gdzie obecnie po wielu zgłoszenia lider ds obsługi napisał, że wyślą mi na maila i nic...

żenada i tyle

 #484320  autor: Ricki1980
 24 cze 2011, 11:53
Dzisiaj muszę uzupełnić poprzedni opis problemu z połączeniem głosowym w Play. Przed chwilą dzwoniłem do osoby, która ma wybrany ręcznie zasięg sieci Plus z uwagi na to, że pracuje jakieś 500 metrów od stacji BTS Plusa, a mimo to telefon uparcie loguje się do oddalonej o ok 7-8 km stacji Play z NodeB 900MHz, co skutkuje ucinaniem słów z powodu słabego sygnału. Wybierałem numer tej osoby dwa razy i za każdym razem po pięciu sygnałach miałem dwujęzyczny komunikat w stylu "siec do której próbujesz się dodzwonić jest obecnie nieosiągalna" :shock: . Aby wykluczyć problem z telefonem moim lub osoby, z którą próbowałem się skontaktować, wysłałem do niej wiadomość sms, która do niej dotarła błyskawicznie. Po tym jak wysłałem wiadomość bez problemu mogłem już zadzwonić i połączenie doszło do skutku. Najlepsze jest to, że ta osoba nie miała wcześniej żadnych sygnałów, że próbuje się z nią skontaktować. Czy ktos miał podobny przypadek, bo nie wiem, czy to tylko sporadyczny problem, czy jednak grubsza sprawa?

 #484322  autor: mkowalski
 24 cze 2011, 11:53
playonline pisze:Jest juz 24ty a eFV nadal brak na Play24. Nawet info, ze sie generuje nie ma... ;) Cykl rozliczeniowy od 20ego... :) A przeciez w ciagu 3 dni miala byc dostepna. :)
E tam, u mnie cykl rozliczeniowy jest od 1. każdego miesiąca, a nadal nie mam czerwcowej faktury ;)

[ Dodano: 2011-06-24, 11:55 ]
Ricki1980 pisze:Przed chwilą dzwoniłem do osoby, która ma wybrany ręcznie zasięg sieci Plus z uwagi na to, że pracuje jakieś 500 metrów od stacji BTS Plusa, a mimo to telefon uparcie loguje się do oddalonej o ok 7-8 km stacji Play z NodeB 900MHz, co skutkuje ucinaniem słów z powodu słabego sygnału.
W jaki sposób telefon loguje się do stacji Playa, jeśli jest wybrany ręcznie zasięg Plusa?

 #484325  autor: pakierhakierxd
 24 cze 2011, 11:59
Ja w niektórych telefonach zauważyłem przełączanie się jeśli jest przez chwilę brak sieci...,po prostu pyta czy wybrać sieć i samo wybiera tą co jest dostępna...;p

Pozdrawiam :)

 #484328  autor: Ricki1980
 24 cze 2011, 12:10
Może źle to opisałem. Chodziło mi o to, że przy automatycznym wyborze sieci telefon zawsze wybiera szczątkowy sygnał Play i dlatego wybrany jest ręcznie Plus.

 #484330  autor: playonline
 24 cze 2011, 12:11
mkowalski pisze:E tam, u mnie cykl rozliczeniowy jest od 1. każdego miesiąca, a nadal nie mam czerwcowej faktury
Mnie to nie przeszkadza bo nie potrzebuje sie rozliczac. Natomiast chodzi o zasade, ze niby wystawiaja sie terminowo. A co do twojej sytuacji to ciekawa musze przyznac... :) Zgloszenie zrobiles?
  • Strona 5 z 241
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 241
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 241