DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

W czym widzisz największy problem?

1. Jakość obsługi.
15
43%
2. Jakość sygnału.
13
37%
3. Brak elastyczności w ofercie.
7
20%
4. Inne (opisz jakie).
Brak głosów
0%
 #1063882  autor: Morvius
 31 sty 2019, 14:49
Idąc za ciosem i wychodząc na przeciw Waszym potrzebom szukałem czegoś, gdzie będziecie mogli swobodnie wypowiadać się na temat swoich poglądów w sferze negatywnej o sieciach komórkowych. Tym samym tworzę Wam nowy temat, w którym sądząc po tytule będziecie mogli wylać z siebie negatywne emocje o sieciach i tworzyć kolejne posty w innych wątkach bez hejtu i mowy nienawiści. Ten temat ma za zadanie zadziałać jak poduszka, w którą wykrzyczycie swoje złe doświadczenia by później wrócić do innych dyskusji z "czystą głową".
Zostawiam Wam krótką ankietę byśmy mogli też statystycznie określić w czym jest problem największy.


Upomina się tylko o brak wulgaryzmów i obelg personalnych. To mają być Wasze zażalenia do sieci, a nie do użytkowników.

Klasyczny obserwator wątku.
 #1063884  autor: piotrzet
 31 sty 2019, 14:53
Zdecydowanie to wyszkolenie pracowników. Mając numer już w każdej większej sieci w Polsce i korzystając z ich BOK znalezienie kogoś kompetentnego kto ma pojęcie z czym się co je jest równe 0. To jest moim zdaniem na ten moment najważniejsza rzecz, którą powinien naprawić każdy z operatorów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1063886  autor: Morvius
 31 sty 2019, 14:55
piotrzet pisze:
31 sty 2019, 14:53
Zdecydowanie to wyszkolenie pracowników.
Prawda. Jest duży problem w tej kwestii i sam czasem potrzebując pomocy z BOK wolę poczytać i poszukać na forum niż dzwonić i się denerwować.

Klasyczny obserwator wątku.
 #1063897  autor: Remington
 31 sty 2019, 15:39
Brakuje mi bardzo odpowiedzi "Problemy techniczne", bo zasięg to tylko jeden z wielu możliwych problemów.

Od ponad 20 lat korzystam z telefonii komórkowej i stwierdzam, że niemal wszyscy operatorzy (w tym każdy spośród W4) w ładnym opakowaniu sprzedają "druciarstwo". Czyli coś często niedziałającego lub źle działającego. Przykładów i to choćby z ostatnich miesięcy mógłbym przytoczyć wiele.

Wspólny mianownik to ograniczanie kosztów i maksymalizacja zysków.
 #1063901  autor: piotrzet
 31 sty 2019, 15:46
To też ale w tym wypadku to można wybrać sieć, która najlepiej działa w lokalizacjach, w których bywa się najczęściej. Natomiast z tymi konsultantami już tak zrobić nie można, bo trafienie na kogoś kompetentnego równa się z trafieniem szóstki w lotto

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1063926  autor: Remington
 31 sty 2019, 19:04
piotrzet pisze:
31 sty 2019, 15:46
To też ale w tym wypadku to można wybrać sieć, która najlepiej działa w lokalizacjach, w których bywa się najczęściej.

Zaznaczyłem w pierwszym zdaniu, że nie piszę o zasięgu (wspomnianym w ankiecie) tylko innych problemach (których w ankiecie zabrakło), np. nie działa usługa, która wg regulaminu powinna działać, a działa inna co powinna być zablokowana, albo coś działa inaczej niż powinno, albo naliczane są opłaty za coś co powinno być za darmo, albo w jednym miejscu widzisz jedną informację, w drugim zupełnie inną, u konsultanta inną, a w regulaminie jeszcze inną (o tym samym), albo, albo (i dużo takich albo mógłbym wymienić). Brak opłat za coś co powinno być płatne też się zdarza, ale to akurat mnie nie boli ;).
 #1063927  autor: Robin560
 31 sty 2019, 19:22
plus za zasięg i trochę za niewyszkolenie pracowników
virgin za problemy z pakietami i kompetencje pracowników (raz zamiast na dział techniczny przełączyli mnie na dział spzedaży)
orange za problemy z przeniesieniem numerów
play za ciągły brak starterów

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1063935  autor: iphoneski
 31 sty 2019, 19:48
Plus za oszczędności i symboliczne modernizacje sieci.
T-mobile za ich cudowne systemy i problemy z wifi calling
Play za słabą jakość rozmów w RK, lepiej z komunikatora zadzwonić
Orange za brak SMS w wifi calling, o MMS nie wspominam nawet.
 #1064035  autor: spotify
 01 lut 2019, 15:23
iphoneski pisze:
31 sty 2019, 19:48
Plus za oszczędności i symboliczne modernizacje sieci.
T-mobile za ich cudowne systemy i problemy z wifi calling
Play za słabą jakość rozmów w RK, lepiej z komunikatora zadzwonić
Orange za brak SMS w wifi calling, o MMS nie wspominam nawet.
Nie przypominam sobie abym musiał w ciągu ostatnich 2 lat z tego korzystać. Jedno jest miejsce, gdzie muszę - moje mieszkanie w Orange. A śmigam po Polsce, jestem w wielu miejscach w tygodniu i nigdy z tego nie muszę korzystać.

W każdym razie co do tematu. Każda sieć ma swoje za uszami.
Plus główny, że oszczędza.
Orange, że mimo wspólnej infry N! ma ZAWSZE większe problemy z połączeniami niż TMobile.
TMobile - za brak oferty ala NJU czy Plush
Play - tyle wad, że wymieniać mi się nie chce.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2019, 21:54 przez Morvius, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Wymoderowano. Nałożona korekta treści.
 #1064040  autor: iphoneski
 01 lut 2019, 16:12
spotify pisze:
01 lut 2019, 15:23
Nie przypominam sobie abym musiał w ciągu ostatnich 2 lat z tego korzystać.
No tak, ty nie musisz znaczy nikt nie musi. Ja mogę ci takie punkty sypać jak z rękawa gdzie zasięgu W4 albo nie ma albo jest jedna kreska i i tak nie zadzwonisz. Bory tucholskie, różne miejsca na rozmaitych pojezierzach np Zalew Koronowski, wioski w górach, ostatnio byłem w miejscowości w gminie Drawno (Pomorskie) gdzie zadzwonić bez wifi graniczyło z cudem. I tyle mojej odpowiedzi do ciebie, ty to nie cały kraj, warto to wziąć pod uwagę.

Sugeruję, aby wypowiedzi w stylu Ty nie masz, a ja mam przelewać w temacie "Która sieć jest lepsza i dlaczego?". M
Ostatnio zmieniony 07 lut 2019, 22:00 przez Morvius, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Wymoderowano. Aktualizacja treści by zachować sens wypowiedzi.
 #1064041  autor: piotrzet
 01 lut 2019, 16:18
Przecież VoWiFi nie służy tylko żeby mieć jakikolwiek zasięg ale też do obniżenia kosztów połączeń za granicą.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064048  autor: iphoneski
 01 lut 2019, 17:11
Też, szczerze zapomniałem o tym nawet ale masz rację :)
 #1064065  autor: forum_tg
 01 lut 2019, 20:38
ogólnie: większość pracowników BOK nie zna ofert swojego pracodawcy, przygotowanie merytoryczne czasami sięga dna! rozmowa z nimi do niczego nie prowadzi.

Oferty: każdy z nich ma coś dobrego co się spodoba abonentom.
Orange: + za internet. korzystam często i jestem zadowolony z prędkości i jakości
Play: jestem zadowolony z rozmów, ale internet pozostawia wiele do życzenia. Zrywa połączenie, trudności przy korzystaniu podczas podróży.
T mobile: ogólnie oferta słaba
Plus: brak rozwoju i modernizacji
 #1064068  autor: macc
 01 lut 2019, 21:19
a2- za brak hd voice i połączeń oczekujących.
Play- za słabą jakość rozmów,czyli puszkę jak w cb radio.
Nju- za dość wysokie ceny w porównaniu z innymi operatorami.
T-mobile- za mega wysokie ceny usług i za prowadzenie firmy w magazynie.
Rebtel- za brak możliwości odprowadzenia twórców tej uryny na prom w Gdyni i zasadzenia im kopa w d... w imię przyjaźni międzynarodowej.
 #1064095  autor: Dorotea
 02 lut 2019, 08:22
Nie są to żale, ale spostrzeżenia wynikające z moich doświadczeń. Jest to wierzchołek góry lodowej, nie rozwijam zanadto, aby nie podpaść pod "mowę nienawiści".

T-Mobile - dziurawy, źle działający system (właściwie sterowany ręcznie, usługi aktywowane przez konsultantów, bo inaczej nie można), często znikające środki w dziwnych okolicznościach. Nowa aplikacja mobilna całkowite dno, niedziałające od miesięcy, komentarzami na ten temat nie przejmują się. Ograniczenie do 15 Mbps np. w ofertach na kartę.

Play - kiepska jakość rozmów, likwidacja przydatnych funkcji (np. telefon.play.pl, bramka SMS itd.) obsługa klienta żenująca, łącznie z tą na ich forum. Pracownicy działający anonimowo każą zakładać zgłoszenia i udają, że przekazują je gdzieś dalej pozorując pomoc. Do tego najczęściej nie znają oferty, ani procedur swego pracodawcy, o takich drobnostkach jak prawo telekomunikacyjne nie wspominając.

Orange - obsługa salonów tragiczna, nieuczciwość i niekompetencja do kwadratu. System mułowaty, trzeba czekać czasem kilka dni na aktualizację danych po doładowaniu itp. O dziwo na ich forum większa swoboda wypowiedzi niż np. na forum Play.

Plus - lichy zasięg i to w mieście. Nędzna oferta na kartę, drogo, ale nie przekłada się na jakość.
 #1064096  autor: unnameduser
 02 lut 2019, 08:27
W sprawie cen w T-Mobile napiszę tylko, że bez trudu można znaleźć w ofercie na kartę innych operatorów tańsze "no-limit".

A co do żali:
- T-Mobile - nieprzewidywalny system, konieczność wbijania kodów po kilka razy.
- Play - za niski limit prędkości przesyłu danych w Roamingu Krajowym, mogliby dać chociaż te 5 Mb/s a nie 3. Poza tym dziury w zasięgu sieci macierzystej, co uniemożliwia komfortowe używanie Play Internet na Kartę w podróży.
- Orange - brak możliwości przedłużania pakietu internetu (bonus z doładowań) SMS-em START :-)

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1064190  autor: piotrzet
 02 lut 2019, 17:52
unnameduser pisze:
02 lut 2019, 08:27
W sprawie cen w T-Mobile napiszę tylko, że bez trudu można znaleźć w ofercie na kartę innych operatorów tańsze "no-limit".

A co do żali:
- T-Mobile - nieprzewidywalny system, konieczność wbijania kodów po kilka razy.
- Play - za niski limit prędkości przesyłu danych w Roamingu Krajowym, mogliby dać chociaż te 5 Mb/s a nie 3. Poza tym dziury w zasięgu sieci macierzystej, co uniemożliwia komfortowe używanie Play Internet na Kartę w podróży.
- Orange - brak możliwości przedłużania pakietu internetu (bonus z doładowań) SMS-em START :-)
Jeśli dyskutujemy o MNO i MNVO to u każdego MNVO można znaleźć lepsze ceny niż w MNO. Jeśli chodzi o samą konkurencję MNO to już tak nie jest i ceny są bardzo niewielkie, a różnice kosmetyczne.

Mam nadzieję że użytkownik @Piotrzet wybaczy mi podczepienie się pod jego post, ale nie chcę tworzyć nowego.
A więc @Spotify oraz @iphoneski - przesadziliście. 9 ostatnich postów Waszych osobistych wycieczek wywaliłem do kosza, całkowicie nic nie wnosiły, a tylko komentowaliście się wzajemnie. A przecież możecie to robić na PW jak tak bardzo się lubicie...
Zresztą Ojciec-Założyciel tego tematu w 1. poście napisał:
"Upomina się tylko o brak wulgaryzmów i obelg personalnych. To mają być Wasze zażalenia do sieci, a nie do użytkowników."

PS. A mogliście posłuchać...dobrze Wam radził...
umcusumc pisze:
02 lut 2019, 16:05
@iphoneski @spotify Wyluzujcie trochę :)

@Eragon :)
Ostatnio zmieniony 08 lut 2019, 09:11 przez Morvius, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Wymoderowano. Aktualizacja treści by zachować sens wypowiedzi.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064766  autor: Morvius
 08 lut 2019, 09:18
Jeśli chodzi o inne sieci niż Play. T-Mobile praktykował na mnie włączanie dodatkowych usług do faktury, na które nie wyrażałem zgody. Orange zaś miał w mojej lokalizacji co chwilę zawiechy sieci, które porządnie ograniczał prędkość przesyłu danych. Nie mogę się wypowiedzieć za bardzo o sieci Plus, nie miałem z nimi do czynienia jak narazie. Natomiast za każdym razem gdy wchodziłem do ich punktu w galerii mimo, że nikogo nie było z klientów przy biurku to pracownik ani razu nie zareagował na moją obecność w salonie. Traktowanie klienta jak cień absolutnie mnie zniechęciło do jakichkolwiek rozważań nad tą siecią.

Klasyczny obserwator wątku.
 #1064787  autor: macc
 08 lut 2019, 12:38
Wyłączanie ludziom telefonów na 72h w lajt mobile zniechęciło mnie do tej sieci. No limit to no limit.
 #1064869  autor: unnameduser
 09 lut 2019, 13:44
Morvius pisze:
08 lut 2019, 09:18
Jeśli chodzi o inne sieci niż Play. T-Mobile praktykował na mnie włączanie dodatkowych usług do faktury, na które nie wyrażałem zgody.
Zdążyłem już o tym zapomnieć, jak to w T-Mobile po uruchomieniu startera trzeba było zacząć od wyłączania zbędnych usług.
"Niezłe" też było kazanie płacić za sprawdzenie stanu konta.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.