Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Czyli tak:slawekt pisze:Tego akurat się spodziewałem.AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.
Jeżeli tak jest w istocie to bardzo dobra wiadomość dla mnie, gdyż trochę gotówki się nazbierało...AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona
Dziękuję za info.
Cały Play, pisząc email do Plusa bez problemu mi odpisali kiedy maja zamiar odpalić 3G w moim mieście.play4you2 pisze:Wybacz, ale ta informacja jest poufna.Claudec pisze:Kiedy planujecie uruchomić przekaźnik UMTS w Łaziska Górne,ul. Barlickiego 1?
Wybacz, ale nie mogę podać tej daty. To co jest na stronie UKE, to inf. dot. nadajnika i lokalizacji, natomiast data aktywacji jest już zupełnie czym innym.Claudec pisze:Powinniście jeszcze UKE ukarać za to że publicznie podają adresy waszych przekaźników, to też pewne jest ściśle tajne.
Być może nie zauważyłeś mojej wypowiedzi, ale nie ma możliwości migracji z online na fresha. Są to całkiem 2 inne usługi. Jeżeli jakimś trafem nawet by doszło do takiej migracji (w co bardzo wątpię), istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że usługa może działać nieprawidłowo. Jak już wspomniałem, dziękuję za inf., że coś takiego widnieje na naszej stronie. Sprawę już przekazałem do odpowiednich osób.slawekt pisze:Cytat:
AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.
Tego akurat się spodziewałem.
Cytat:
AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona
Jeżeli tak jest w istocie to bardzo dobra wiadomość dla mnie, gdyż trochę gotówki się nazbierało...
Kerim dokładnie to wyjaśnił. Jeżeli mimo wszystko nadal będziesz miał kłopoty z konfiguracją HTC Desire, daj mi info.rikitiki pisze:1. Chciałem (...)
chodzi mi o date waznosci dla pre-paida - czyli kiedy moge najpozniej wlozyc karte sim do telefonu, poprawie sie zalogowac oraz korzystac z uslugplay4you2 pisze: Powiedz mi proszę, czy pytasz o datę ważności dla "prepaida" czy dla usługi abonamentowej? Piszesz co prawda o karcie, ale wolę mieć pewność.
Co do odpowiedzi, zgadzam się z Tobą, że w przypadku przekroczenia czasu rozpatrzenia, należy uznać roszczenia (nie mówię tu o kwestiach finansowych, gdyż te są regulowane oddzielnie), jednak jeżeli dane roszczenie jest nieadekwatne do zaistniałej sytuacji, mamy prawo odmówić jego spełnienia i sprawę można wówczas rozpatrywać w sądzie (to tak z prawnego punktu widzenia). Do sądu sprawę może również przekazać w dowolnej chwili również i Klient. To tak z ogólnego punktu widzenia. Więcej w tym temacie nie ma nic do dodania.PlayBoy pisze:czekam na odpowiedz z wątku Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd. ze strony 34 już 5 dni
Generalnie wszystko, co jest poza Abonamentem, powinno być widoczne pod tym kodem. Trudno mi powiedzieć w tej chwili, dlaczego akurat tego nie widzisz. Powiem Ci tak, nie każdy Pakiet jest mozliwy do zakupienia w taryfie którą posiadasz. To zweryfikujesz w Regulaminie danej Oferty lub Pakietu. W zasadzie wszystkie Pakiety po ich zakupie są widoczne na saldzie poza Abonamentem (chyba, że Regulamin stanowi inaczej), tak więc jeżeli ten Pakiet był mozliwy do zakupu, powinieneś miec naliczoną opłatę za niego i widoczną pod *101#. W tej chwili nie wiem, jaki Masz nr konta, więc trudno mi odpowiedzieć, czy jest ok, jednak jeżeli Masz wątpliwości, złóż zgłoszenie i poproś o sprawdzenie tej sytuacji. Podejrzewam jednak, że chyba Pakiet, o którym mówisz nie jest mozliwy do zakupu w taryfie którą posiadasz.Patryk83żółwik pisze:dlaczego kwota wydana poza abonentem widnieje pod *101# jako 0,00
play4you2 pisze:Generalnie wszystko, co jest poza Abonamentem, powinno być widoczne pod tym kodem. Trudno mi powiedzieć w tej chwili, dlaczego akurat tego nie widzisz. Powiem Ci tak, nie każdy Pakiet jest mozliwy do zakupienia w taryfie którą posiadasz. To zweryfikujesz w Regulaminie danej Oferty lub Pakietu. W zasadzie wszystkie Pakiety po ich zakupie są widoczne na saldzie poza Abonamentem (chyba, że Regulamin stanowi inaczej), tak więc jeżeli ten Pakiet był mozliwy do zakupu, powinieneś miec naliczoną opłatę za niego i widoczną pod *101#. W tej chwili nie wiem, jaki Masz nr konta, więc trudno mi odpowiedzieć, czy jest ok, jednak jeżeli Masz wątpliwości, złóż zgłoszenie i poproś o sprawdzenie tej sytuacji. Podejrzewam jednak, że chyba Pakiet, o którym mówisz nie jest mozliwy do zakupu w taryfie którą posiadasz.Patryk83żółwik pisze:dlaczego kwota wydana poza abonentem widnieje pod *101# jako 0,00
Pzdr.
Skoro jeszcze sprawa nie jest rozpatrzona, poczekaj na jej zakończenie.emarcin pisze:Czekam już jakiś czas na odpowiedź z Play Selfcare:
W tej sprawie wysłałem Ci PW. Jakbyś mógł sie zasotsować do mojej prośby, będę Ci bardzo wdzięczny.emarcin pisze:zebrane minuty przepadają, a dostaję nową pulę minut z pakietu "Nowy Pakiet minut do wszystkich"!
Przede wszystkim nie napisałeś dokładnie o jaki Pakiet Ci chodzi, więc dlatego "domniemywałem". Skoro jednak już podałeś dokładnie Pakiet o który Ci chodzi, sprawa jest jasna.Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
Opłata ta jest zgodna z Cennikiem Oferty i samą Ofertą Promocyjną, na którą Chcesz się zgodzić. Jeżeli w Ofercie Promocyjnej jest np. 1 zł, to tyle właśnie ona wynosi. Jeżeli nic nie ma na ten temt w Reg. Prom. to sprawdź w Cenniku tej Oferty która Cię interesuje, ile wynosi dana opłata.Pochi pisze:ile wynosi aktywacja jesli przenosze numer z FRESHA do play abo. bez telefonu??
Przepraszam, przyznaję się, przeoczyłem tą wiadomość. Po jej przeczytaniu, nie mogę teraz udzielić Ci odpowiedzi. Podaj mi na PW (oczywiście, jeżeli wyrażasz na to zgodę) numer Twojego tel. Jeżeli nie, zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer. Postaram się Ci pomóc i sprawdzę co może być tego przyczyną.Woocash pisze:Może szanowny play odpowie na moją prosbę, bo chyba mu się mój post Panu przeoczyl ; >
Trudno mi powiedzieć, czy je dostałeś, czy nie. Jak masz wątpliwości, stwórz zgłoszenie i zostanie do przekazane do działu technicznego w celu weryfikacji.Piescoch66 pisze:30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?
Piescoch66 pisze:30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?
play4you2 napisał:Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
Jednak przeoczyłem. Dziękuje Patryk83żółwik.Patryk83żółwik pisze:Ta promocja nie obowiązuję dla ofert MIX I MIXTURA. Ta promocja jest tylko dla użytkowników FRESH.