Kupiłem dzieciakowi zegarek z lokalizacją i możliwością nawiązania połączeń głosowych (Q90). Na początek włożyłem kartę sim z samym internetem (Aero2). Zegarek bez problemu połączył się z internetem (na wyświetlaczu pojawiły się 2 strzałki od transmisji danych) - wszystko zadziałało jak należy.
W miarę upływu czasu pojawiła się potrzeba nawiązywania z zegarkiem połączenia głosowego. W ramach testu włożyłem sim (PlusNaKartę). Zegarek bez problemu połączył się z internetem (2 strzałki od transmisji danych) jak również możliwe były połączenia głosowe - wszystko zadziałało jak należy.
Po testach trzeba było zdecydować się na operatora "docelowego". Wybór padł na a2mobile. Zakupiłem starter, wykupiłem pakiet rozmowy + internet i włożyłem sim a2mobile do zegarka. Połączenia głosowe bez problemu w obie strony ale internetu brak ...
. Wyjmuje sim z zegarka i wkładam do telefonu ---> internet wraz z połączeniami głosowymi działa bez problemu
Z tego co zauważyłem to APN ustawia się automatycznie w zależności do jakiego telefonu wkładam sim więc tu nie doszukiwał bym się błędu ustawień.
Wiem, że zegarek pracuje tylko w trybie sieci: 2g. Ale skoro Aero2 i PLUS nie miały z tym problemu to dlaczego a2mobile sobie z tym nie radzi ??
Macie jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem (oczywiście poza zmianą operatora) ??
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie