kszaq pisze: ↑30 sie 2024, 22:35
przeniesienie stacjonarnego to bodajże 3 dni robocze, ale najczęściej umowy trzeba opłacić do końca okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wniosek o przeniesienie/rozwiązanie.
Czy po zgłoszeniu przeniesienia w Halonet oni sami powiadamiają np. Netię o wypowiedzeniu, czy trzeba będzie to zrobić osobno (już po udanym przeniesieniu numeru)?
Spojrzałem na stronę Gigaset i model Gigaset A690 IP jest chyba najbardziej aktualny na rynku.
Jest w nim też jedna słuchawka. Czy inne słuchawki Gigaset, które obecnie posiadam, będzie można dołączyć bezpośrednio do tej bazy i pozbyć się starej bazy?
Ogólnie wygląda to jak rozwiązanie-marzenie... koniec z 60+ PLN miesięcznie za dwa rzadko używane numery.
To tyle co za komórkę płacę za dwie osoby co miesiąc. Do tego przydadzą się rozmowy międzynarodowe przez Halonet, mam tylko nadzieję, że ich jakość jest ok.