DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
 #983749  autor: GaduAirowiec
 15 mar 2018, 19:41
Mam problem z zalogowaniem do mojego konta VOIP w programie CSipSimple pod Androidem. Na jednym z telefonów te same ustawienia działają bez problemu, a na telefonie na którym instalowałem ten program kilka razy i wymuszałem zatrzymywanie w menedżerze programów- pojawia się czasem komunikat : Rejestrowanie i po 15 sekundach komunikat: Wystąpił błąd podczas rejestracji-Request Timeout.
Nie wiem co może być tego przyczyną. Może wymuszanie zamknięcia programu pracującego z tle?
 #983814  autor: Gregrin
 16 mar 2018, 00:04
Moze jakieś pliki tego programu się uszkodziły. Wyczyść w nim dane i zobacz czy pomogło. Jeśli nie to przeinstaluj. Jeśli masz kopie swoich ustawień to przywróć (nawet chyba z innego fona powinny załapać).

Używasz tego programu w tle ?? Chaba jest dość prądożerny. Ja używam tylko do dzwonienia i przy każdym wyjściu program się zamyka.
 #983871  autor: GaduAirowiec
 16 mar 2018, 11:57
Program odinstalowalem, wyczyscilem dane przed odinstalowaniem, po ponownym zainstalowaniu stworzylem taki sam profil jak na innym urzadzeniu i nie da rady zalogowac.. Cos musi byc w pamieci telefonu, a czego nie mam pojęcia jak usunąć:)
 #984646  autor: GaduAirowiec
 20 mar 2018, 18:44
Gregrin pisze:A jak łączysz się z netem ??
Normalnie, przez protokół internet w Androidzie. Czasem włączam WIFI, ale lepsza jakość VOIPa na dostępie :internet w LTE w sieci komórkowej.