DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #638196  autor: alex1155
 08 cze 2013, 01:23
Witajcie,
niestety mam problem z usługa szczęśliwych godzin w Orange. Z internetu mobilnego Orange Free korzystam za pomocą routera Huawei tylko na kilku telefonach, dlatego też posiadam najniższą taryfę z limitem 2.5 GB i darmowym transferem nocnym w cenie 14zł miesięcznie. W związku z tym każdy megabajt jest dla mnie ważny. Wszelkiego rodzaju aktualizacje Androida, aplikacji czy nawet pobieranie plików lub dokumentów uruchamiam po północy. NIestety, ale Orange od kilku dni dziwnie rozlicza usługi. Wedle ich billingu w ciągu ostatnich kilku nocy nie logowałem się praktycznie wcale do sieci tj. nie pobierałem danych. Za to o godzinie 8 lub 9 rano mam naliczone od 60 do ponad stu mega połączenia z siecią, oczywiście pobranych z limitu 2 GB. To nieprawda. Suma pobranych danych jest w porządku, ale pora połączeń to kłamstwo. Nie ściągałem plików w tych godzinach, i na pewno nie zrobił tego smartfon. Czy zauważyliście u siebie podobne. problemy ? Może to jakaś ogólna awaria?

 #638201  autor: manyaky
 08 cze 2013, 04:09
Nie jest tak, że po prostu o 8-9 zlicza nocną aktywność?

 #638205  autor: kamil1221
 08 cze 2013, 07:52
Na bilingu jest zawsze przedstawiana zakończona sesja połączenia z Internetem a nie rozpoczęcia. Jeśli transmisja jest podtrzymywana to rozliczenie jest poprawne.

 #638680  autor: Orange Ekspert
 11 cze 2013, 10:33
Usługa Szczęśliwe Godziny włącza i wyłącza się on-line. Po zleceniu włączenia rozliczanie danych poza limitem zaczyna się o godzinie 00:00 także podczas trwającej sesji. Możemy to srpawdzić dokładnie ale potrzebujemy Twojeg zgłoszenia. Możesz je przesłać przez formularz dostępny na stronie orange.pl lub skontaktować się z nami przez formularz Pomoc Orange na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 5626162243

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert