DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #651080  autor: macierewicz666
 29 lip 2013, 22:10
Witam,
Dwa tygodnie temu podpisałem umowę na Funpack HD. Już dzień później rozmyśliłem się i postanowiłem zrezygnować. Jako, że umowa była przywieziona przez kuriera, więc miałem prawo w ciągu 10 dni odstąpić od umowy i uczyniłem to. Napisałem też maila do TP z opisem sytuacji.
W maili opisałem także sytuację z telefonem stacjonarnym, który dzień po podpisaniu umowy przestał działać (zapewne dlatego, że trzeba było go podłączyć pod livebox). Zrezygnowałem z usługi, więc nie podłączałem telefonu. Dostałem odpowiedź mailową, że sprawa powrotu do poprzednich usług jest w toku.
Dzisiaj otrzymałem sms, w którym jest napisane, że w najbliższy czwartek przyjedzie do mnie ekipa TP, aby "zrealizować usługę" (domyślam się, że chodzi o przywrócenie mi telefonu).
I tu mam pytanie: orientuje się ktoś, jak to przywracanie ma wyglądać. Gdy odłączono mi telefon dostałem maila z jakimś kodem i prośbą, żeby podłączyć pod livebox, żadna ekipa nie przyjeżdżała. Po co więc teraz przyjeżdżają?
Może ktoś zetknął się osobiście z podobną sytuacją?
Proszę o pomoc :)

 #651210  autor: Arturos
 30 lip 2013, 16:04
Przejście na Voip odbywa automatycznie jednak odwrotnie już się nie da i potrzebna jest interwencja technika na dokrosowanie linii analogowej do istniejącej neostrady. Myślę, że pomimo to monter raczej cię nie odwiedzi i zrobi to tylko na centrali

Pozdrawiam Arturos

 #651220  autor: macierewicz666
 30 lip 2013, 17:02
Aha, dobrze wiedzieć. Dzięki za odpowiedź :)

 #651354  autor: Orange Ekspert
 31 lip 2013, 11:35
Arturos ma racje. Przejście na VOIP odbywa się bez ingerencji techników. Natomiast w odwrotną stronę monterzy muszą podjąć stosowne działania na centrali celem ponownego podłączenia tego samego numeru. Muszą numer na nowo aktywować i odpowiednio skrosować linię, aby nie było problemu z Neostradą. Mało prawdopodobne, aby odwiedzili Cię w domu. Mogą jedynie zadzwonić do Ciebie z pytaniem czy usługa działa prawidłowo.