DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #653475  autor: beatka_wroclaw
 08 sie 2013, 17:31
Dzień dobry
piszę w sprawie mojej Mamy,zdecydowała się na podpisanie umowy o abonament tel stacjonarny i miała wybrany abonament poszła do punktu podpisała umowę.Dzisiaj przychodzi faktura i okazuje się,że ,że dostała droższy abonament chciała najtańszy a wlepiono jej droższy niz chciała.Oczywiście wiem,że Jej błąd bo zaufała pracownikowi i nie sprawdziła dokładnie gdy podpisywała ale cały czas powtarzała jaki chce abonament.Poszła dzisiaj do tego punktu partnerskiego i powiedziała jej ta dziewczyna,że dostała taki abonament jaki chciała...

Mama do umowy nie brała zadnego telefonu umowa na 18 miesięcy,jednak czy przysługuje prawo do odstąpienia umowy np do 10 dni ? a jeżeli tak to czy są to licozne dni ogólnie czy 10 dni roboczych?
Beata

 #653476  autor: Kryniczanin
 08 sie 2013, 17:51
Jeśli umowa była podpisywana w punkcie / salonie operatora to niestety nie. Można jedynie próbować reklamacji i dobrej woli operatora po szczegółowym opisaniu sprawy.

 #653489  autor: manyaky
 08 sie 2013, 18:30
Przykro mi to pisać, ale jedno to ogromna niekompetencja ludzi w salonach, która nie podlega właściwie żadnym kontrolom na bieżąco, a druga to że starci ludzie często słyszą co chcą, opacznie rozumieją i w końcu podpisują co innego, a co innego wydaje im się że podpisali. Żadna babcia nie będzie czytała cenników w salonie, a i pewnie jej ich nie wydrukują.

Jakiekolwiek reklamacje wyłącznie z dobrej woli operatora, można spróbować. Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni nie przysługuje.

Polecam na przyszłość, zamiast czekać w salonie, telefon na infolinię Orange w celach przedłużeniowych.

 #654764  autor: Vieslav
 14 sie 2013, 11:28
Pierwszy rachunek może zawierać opłatę aktywacyjną stąd podwyższona kwota. Może umowa została źle wprowadzona do systemu? Sprawdź na umowie jak jest napisane.