Dzień dobry
piszę w sprawie mojej Mamy,zdecydowała się na podpisanie umowy o abonament tel stacjonarny i miała wybrany abonament poszła do punktu podpisała umowę.Dzisiaj przychodzi faktura i okazuje się,że ,że dostała droższy abonament chciała najtańszy a wlepiono jej droższy niz chciała.Oczywiście wiem,że Jej błąd bo zaufała pracownikowi i nie sprawdziła dokładnie gdy podpisywała ale cały czas powtarzała jaki chce abonament.Poszła dzisiaj do tego punktu partnerskiego i powiedziała jej ta dziewczyna,że dostała taki abonament jaki chciała...
Mama do umowy nie brała zadnego telefonu umowa na 18 miesięcy,jednak czy przysługuje prawo do odstąpienia umowy np do 10 dni ? a jeżeli tak to czy są to licozne dni ogólnie czy 10 dni roboczych?
Beata
piszę w sprawie mojej Mamy,zdecydowała się na podpisanie umowy o abonament tel stacjonarny i miała wybrany abonament poszła do punktu podpisała umowę.Dzisiaj przychodzi faktura i okazuje się,że ,że dostała droższy abonament chciała najtańszy a wlepiono jej droższy niz chciała.Oczywiście wiem,że Jej błąd bo zaufała pracownikowi i nie sprawdziła dokładnie gdy podpisywała ale cały czas powtarzała jaki chce abonament.Poszła dzisiaj do tego punktu partnerskiego i powiedziała jej ta dziewczyna,że dostała taki abonament jaki chciała...
Mama do umowy nie brała zadnego telefonu umowa na 18 miesięcy,jednak czy przysługuje prawo do odstąpienia umowy np do 10 dni ? a jeżeli tak to czy są to licozne dni ogólnie czy 10 dni roboczych?
Beata