DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #657884  autor: zoltan666
 28 sie 2013, 13:33
Od tygodnia nie działa mi telefon stacjonarny z TP. Zreszta nie tylko mnie. Z tego co wiem jest to poważniejsza awaria i naprawa może potrwac do początku września. Czy należy mi się z tego tytułu jakies odszkodowanie? Czy taki brak telefonu moze byc powodem do zerwania umowy okresowej bez ponoszenia kary? Umowę mam jeszcze na rok, a telefon stacjonarny najchętniej bym zawiesił, aby miec dostęp do internetu.

 #657888  autor: Maniek99
 28 sie 2013, 14:11
Telefon nie jest już usługą powszechną więc należy się pewnie tylko odszkodowanie w wysokości 1/30 abo za każdy dzień awarii (liczone zwykle od dnia zgłoszenia).
Do początku września jest raptem kilka dni, więc nie sądzę, żeby udało się z tego powodu zerwać.

 #658013  autor: zoltan666
 28 sie 2013, 21:19
A jak w takiej sytuacji ma się sprawa darmowych minut? Miesięcznie przypada mi 60min., pozostało do wykorzystania 35min., ale wykorzystać ich sie nie da, bo telefon nie działa. Darmowe minuty nie są w ramach abonamentu tylko w oddzielnej promocji.

 #658014  autor: Maniek99
 28 sie 2013, 21:27
@zoltan666
Tego nie przerabiałem.
Spróbuj się upomnieć w reklamacji o te minuty.

Możesz jeszcze skonsultować sprawę na infolinii UOKiK.
 #658950  autor: marcinkoleksl
 02 wrz 2013, 12:23
należy się tobie zwrot abonamentu + odszkodowanie za okres bez usługi. wiec łącznie 2/30 za każdy dzień bez usługi. liczone nie od dnia zgłoszenia, tylko od dnia awarii, o ile niezwłocznie powiadomiłeś o tym operatora, ze nie działa (chyba, ze sam o tym się dowiedział). wszystko w regulaminach.

 #660147  autor: zoltan666
 06 wrz 2013, 23:57
Telefon nie działał przez 9 dni, za co w sumie odjęli 27zł. z kolejnej faktury (9zł. zniżki + 18zł. odszkodowania).
Maniek99 pisze:Telefon nie jest już usługą powszechną więc należy się pewnie tylko odszkodowanie w wysokości 1/30 abo za każdy dzień awarii (liczone zwykle od dnia zgłoszenia).
Jednak w odpowiedzi na reklamację przy ustalaniu wysokości odszkodowania powołali sie na zapisy "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi powszechnej
przez Telekomunikację Polską S.A. - wycofany ze sprzedaży". Zapis był bardziej korzystny niz w obecnym regulaminie, gdyz otrzymałem 3/30 za każdy dzień braku usługi.