Konsultanci kłamią - trzeba nagrywać. Tak to niestety wygląda. Mógłbym napisać kolejne gorzkie żale tylko po co. Sądy, UKE, nagrania, interwencje u Wieczorka. Dzikie standardy. Szczęśliwy ten kto nie musiał się przez ten wyoutsourceowany twór w postaci call center (n)etii przebijać.
http://4.bp.blogspot.com/-zzJJjG_ztlc/T ... opinie.jpg
i jeszcze
http://2.bp.blogspot.com/-FONfH0vuVew/T ... eklama.jpg
Pocieszające jest to, że po 15 latach wliczając dostęp wdzwaniany mam wreszcie sensowną alternatywę w postaci lokalnego ISP. I teraz to ja jestem Sprite. Z dziką rozkoszą piszę wypowiedzenie.
http://4.bp.blogspot.com/-zzJJjG_ztlc/T ... opinie.jpg
i jeszcze
http://2.bp.blogspot.com/-FONfH0vuVew/T ... eklama.jpg
Pocieszające jest to, że po 15 latach wliczając dostęp wdzwaniany mam wreszcie sensowną alternatywę w postaci lokalnego ISP. I teraz to ja jestem Sprite. Z dziką rozkoszą piszę wypowiedzenie.