DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #668020  autor: officetape
 15 paź 2013, 15:23
Witam

Wczoraj dzwoniła do mnie pani z Orange, aby przedłużyć umowę. Miałem dostać 14 gb w abonamencie 25 zł, oraz router mv610 z umową na dwa lata. Nie udało się to jednak, więc miałem sam spróbować przedłużyć umowę przez internet. Nie mogę jednak tego zrobić, ponieważ w 2 kroku otrzymuje zapis że "Wystąpił błąd przy wyborze startera". Teraz tak patrze i w planie taryfowym mam Orange freedom pro i moge go zmienić na Orange free net.
Czy to coś da?

 #668059  autor: bladde1230
 15 paź 2013, 19:00
Też miałem ten błąd, zadzwoń sobie do BOK i przedłuż tam. Dla przykładu ja dostałem takie warunki: abonament za 89.90 z upustem 50% czyli 44.95 w tym 50 giga miesięcznie+ szczesliwe godziny od 24-8 + modem Huawei E3276 za 1zł. Aneks na 24 miesiące. A migrowałem z Orange free Set 6 gb z netbookiem za 99 zł/mc

 #668102  autor: officetape
 15 paź 2013, 21:15
Tylko że właśnie pani dzwoniąca w sprawie przedłużenie umowy proponowała mi 14 gb z rabatem 50%, czyli 25 zł i mv610. Niestety mówiła, że ta oferta nie może zostać zrealizowana, ponieważ system jej nie pozwala. Czy w takim razie dzwonić do BOK żeby przedłużyli mi umowe? Może lepiej iść do salonu?

 #668107  autor: bladde1230
 15 paź 2013, 21:30
w salonie sie nie opłaca bo nie ma wielu rabatów, zadzwoń sobie jeszcze raz albo poproś konsultanta o kontakt telefoniczny w sprawie przedłużenia. Mnie też mówili że się nie da albo że nie widzi czegoś a dziś rano zadzwonil gosciu i przedluzyl na eleganckich warunkach.

 #669328  autor: officetape
 21 paź 2013, 15:52
Dobra, telefonicznie nic nie zdziałałem, więc poszedłem do salonu. Pani powiedziała mi, że nie mogę migrować do orange free net, a orange freedom pro jest już martwa. Oczywiście chciałem wypowiedzieć umowę, lecz dostałem propozycję 9 gb, mv610 za 40 zł. Tyle tylko że to są warunki gorsze niż w free net. Może gdy wypowiem umowę coś zdziałam, bo dla mnie te warunki są nie do przyjęcia.

 #669395  autor: bladde1230
 21 paź 2013, 19:35
najlepiej zadzwoń do BOK i powiedz konsultantce żeby ktoś się do Ciebie odezwał w sprawie przedłużenia umowy. Ja jak dzwoniłem sam do nich to też nic nie zdziałałem, co konsultant to co innego chciał wcisnąć, aż poprosiłem żeby sami się skontaktowali i z marszu dostałem świetne warunki.