DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #703922  autor: andrewzc
 13 mar 2014, 23:35
Mam pytanie, i proszę o podpowiedź. Kolega się wpakował i podpisał umowę
na 2 lata z Cyfrowym Polsatem - 3 GB za 29 zł/ miesiąc. Czy jest jakaś szansa aby rozwiązać tą umowę jak nie ma w rzeczywistości tylu parametrów co jest napisane w umowie?
Umowa do stycznia 2015 r. Czy może już pisać wypowiedzenie z datą końca umowy.

 #703925  autor: david4nal
 14 mar 2014, 00:30
To znaczy nie ma jakich parametrów? Chodzi mu o to, że nie ma 150 Mb/s? W regulaminie masz, że usługa nie ma gwarantowanych parametrów i działa zależnie od możliwości technicznych i zasięgu, więc na takiej podstawie nic nie wskóra.

Jeśli umowa była zawarta na odległość (przez telefon lub internet) to może ją wypowiedzieć w ciągu 14 albo 10 (nie pamiętam dokładnie) od momentu podpisania bez konsekwencji.

Może też ewentualnie komuś ją odsprzedać , czyli dokonać cesji na inną osobę o ile taką znajdzie.
Napisz może trochę dokładniej jak sprawa wygląda bo tak to jest wróżenie z fusów.

 #703931  autor: Sig
 14 mar 2014, 07:30
O parametry mógłby się rzucać, gdyby nie dostawał tych 3GB. Prędkość, czy też zapewnienie zasięgu w konkretnym punkcie nie były zawarte w umowie.
Co do wypowiedzenia - dzwonić na infolinię, nie rozumiem ludzi, którzy się przed tym bronią. Z reguły jest tak, że nawet przy podpisaniu umowy można złożyć wypowiedzenie, z datą końca obecnej umowy, byle tylko się upewnić przed jej końcem, że nie zaginęło.
Wykręcić się z umowy można płacąc karę umowną (znów, na infolinii powiedzą ile, pewnie malejąca z czasem), lub robiąc (pewnie płatną) cesję na inną osobę. Przy tak niskim zobowiązaniu nie wiem, czy jest sens, ale może poszukać kogoś, kto potrzebuje takiej oferty i albo go poprosić, albo finansowo zmotywować do przejęcia abonamentu.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #703932  autor: andrewzc
 14 mar 2014, 07:33
Chodzi, o to, że jak opowiadał, to w okresie próbnym net śmigał mu jak Kubica na korcie, a teraz to jest załamka. Czyli można już napisać wypowiedzenie, chociaż ma do stycznia 2015 roku i może cosik się tym wskóra?, może dadzą 50% rabat.

 #703952  autor: david4nal
 14 mar 2014, 10:40
Szczerze to wątpię by napisanie wypowiedzenia w tej chwili coś dało. Znając troskę operatorów o klienta to Twój znajomy stanie się dla nich ważny tak 1 - 3 miesięcy przed końcem umowy.

Może te problemy jednak są przejściowe, bo coś tam modernizują... Jak długo tak źle mu działa już?