Może dodam coś od siebie dla osób niedoświadczonych i niezbyt pewnych siebie. Nigdzie o tym nie widzę, więc jest to chyba nowość: polityka firmy zmieniła się tak żeby jeszcze bardziej utrudnić życie. Jeszcze niedawno w placówce można było złożyć wypowiedzenie umowy, teraz już NIE BO NIE.
Stanowczo odradzam myślenie typu "za te 5 zł więcej dostałem cośtam". nie wiem jak to się nazywa, jakaś fałszywa wartość dodana czy co, wciskają jakieś prajmy srajmy goł, a wszystko to jest nic, dają więcej niczego za odrobinę więcej i tak co 2 lata. Jestem u nich od początku i nigdy nie chcą dać rabatu tylko dokładanie niczego, za troszeczkę więcej.
2 lata temu był to mój pierwszy kontakt z tv cyfrową więc braliśmy co dawali. Dekoder horizon to jakiś prototyp, który włącza się sto lat, zmienia kanały z opóźnieniem, zacina się, nie reaguje na pilota, codziennie reset i patrzenie na proszę czekać. Filmy w ich bibliotece są gorsze niż żenada z dna kosza w zabytkowej wypożyczalni kaset. Przez dwa lata obejrzeliśmy jeden. Nagrywanie: po co, w pakiecie pełnym zawsze coś leci i ciągle wszystko powtarzają. Przewijanie tylko dla nielicznych programów i to nie zawsze działa, poza tym pan sprzedawca skłamał, że można przewijać reklamy. Otóż nie. Trzeba wysiedzieć reklamy nawet te które były przed programem. Horizon Go: nie wiem kto jest tak uzależniony od telewizji, może Benny Hill albo Kiepski. Zadowoleni którzy mówią że coś "ugrali" tylko trochę drożej wymieniają też zawsze telefon, przecież to też jest fikcja, każdy już ma swój telefon i to mobilny.
W placówce nie było żadnej lepszej oferty dla wieloletniego klienta, nie chciał nawet zamienić mi tego horizona na zwykły mediabox tylko jakąś nową wersję tego złomu.
Mam ten cały pełny pakiet Horizon, internet 250 + multiroom było 138zł, po 2 latach wzrosło do 144.
Jedyna oferta: może mi obniżyć o 10zł ale oczywiście od tej nowej ceny i zwiększyć internet. Na kolejne prośby powiedział że może zlikwidować telewizję i zostawić sam internet. Mówię że konkurencja ma dużo taniej, to odpowiada że nic mnie tu nie trzyma. Rezygnacji nie chiał przyjąć, zapytany gdzie odesłać sprzęt i w jakim terminie nie powiedział, tylko że w ciągu 24 godzin zadzwoni do nas ktoś i JEST CAŁKOWICE PEWIEN że się dogadamy.
Nikt oczywiście nie dzwonił, będą czekać do ostatniego dnia wypowiedzenia licząc na desperację. Wcześniej tylko dzwonił jakiś pajac licząc że nabierze moją matkę emerytkę na jakiś dodatkowy telefon stacjonarny za odrobinkę więcej. Wciskał jak wściekły chociaż został poinformowany że jest rok 2019 i nikt nie używa telefonów stacjonarnych. Zapytany o tańszą ofertę dla stałego klienta powiedział że są tylko droższe.
Mam szczęście, że mogę przejść do lokalnego małego dostawcy gdzie mogę sobie mieć pełny pakiet z netem 500 za stówę, bez tego całego marketingowego szamba i wojny nerwów z tymi androidami. Nawet nie zamierzam prowadzić 3-4 rozmów telefonicznych jak niektórzy radzą, bo wiem, że zaoferują mi groszowe obniżki + 2kilo niczego.
Jeszcze była oferta Vectry choć ceny też korporacyjne, ale na górze strony mają komunikat, że oszukiwali klientów no to ok
Mogę tylko doradzić, żeby w miarę możliwości unikać tych wielkich korporacji. Dla nich bardziej opłaca się klient, który zachwyca się każdą kolejną """"usługą"""". Wystarczy powiedzieć że to bezużyteczne i od razu pokazują zęby.