DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #642332  autor: marcz123456
 26 cze 2013, 11:31
Ciocia jakiś rok temu założyła Neo, i od tego czasu ma problemy. Od początku internet sobie zanikał, wracał dopiero po telefonie na infolinię ze zgłaszaniem awarii.
W końcu gdzieś styczniu chyba poradziłem jej żeby napisała na fejsbukowym profilu oryndża, napisała, kazali skorzystać z jakieś aplikacji na ich profilu i zgłosić problemy.
Potem coś się poprawiło, bo nie było już awarii, do teraz. Jakiś miesiąc temu 3 dni pod rząd internet zniknął, a pojawił się dopiero po telefonie na 801bla bla bla.
Był miesiąc spokoju, i znowu w tym tygodniu jakieś awarie.

Najlepsze w tym jest to, że najbliżsi sąsiedzi z obu stron internet w tym samym czasie mają cały czas. Tych "usterek" przez rok było już chyba 30? Raz chyba była jakaś na domowej linii, bo byli coś robić. Raz czy dwa na jakiejś rozdzielni, bo technicy mieli tam pojechać jakoś "za chwilę" bo są w terenie.

A przeważnie były to takie "usterki" że internet wracał w momencie połączenia z konsultantem.

 #642335  autor: kowcio
 26 cze 2013, 11:36
Zgłoszenia Orange ma w pompie. Puch puch. Wiem, bo sam w tym roku puściłem tyle zgłoszeń, zażaleń, reklamacji na ten Internet, że się w głowie nie mieści. Ich odpowiedź to abo olanie sprawy, albo sugerują zmienić komputer i urządzenie łączące się z Internetem. żal.pl
Wreszcie udało się coś zrobić, że działanie stron www wróciło do normy. Natomiast taki portal jak youtube nie działa w ogóle. Filmy się tak długo ładują, jakbym siedział na jakimś EDGE, a mam łączę 10 Mbps.

Witaj w Orange. Tyle Ci powiem, musisz przeczekać do końca umowy i ją rozwiązać. Już chyba lepiej przejść do Netii, jeśli nie masz opcji całkowitego zrezygnowania z linii TP. Ja w każdym bądź razie Internetu od Orange już nie wezmę, nie bedę płacił za coś, co nie działa lub działa częściowo.

 #642339  autor: jarekb11
 26 cze 2013, 11:58
marcz123456, Czy ciocia ma nie daj Boże pi!@#$%ego liveboxa?? ja mam neo już kilkanaście lat i byłem bardzo zadowolony.
Kłopoty pojawiły sie dopiero po zakupie funpacka (czy jak mu tam) z voipem i zasranego liveboxa....a dobrzy ludzie ostrzegali.
se poprawiłem kur.... , net działa szybko tylko awarii jest zdecydowanie więcej.

 #642362  autor: marcz123456
 26 cze 2013, 13:43
kowcio pisze:Witaj w Orange. Tyle Ci powiem, musisz przeczekać do końca umowy i ją rozwiązać. Już chyba lepiej przejść do Netii, jeśli nie masz opcji całkowitego zrezygnowania z linii TP. Ja w każdym bądź razie Internetu od Orange już nie wezmę, nie bedę płacił za coś, co nie działa lub działa częściowo.
To jest tak że na dziadzia jest telefon stacjonarny (dla dekoracji) z abonamentem tym starym najtańszym (15 impulsów?). Nie chcą z niego rezygnować, choć każdy ma komórkę.
W tamtym roku podpięli neo 1mb, bo podobno ich linia więcej nie uciągnie.

Brali neo, bo podobno netia to jeszcze większa porażka, internetu nie ma po kilka dni i takie tam. To taki tamtejszy mit, nie wiem jaka jest prawda.
jarekb11 pisze:marcz123456, Czy ciocia ma nie daj Boże pi!@#$%ego liveboxa??
Mają jakiś modem Sagem cośtam F@st.

ed//
Mają Sagemcom Fast 2704

 #642448  autor: manyaky
 26 cze 2013, 17:03
Nie ma znaczenia czy Netia czy Orange, nie dajcie sobie wmówić takich bzdur, liczy się w gruncie rzeczy cena.

W przypadku tak szajowego modemu, proponuję zakupić porządny router adsl, np. od netgeara, bo jeśli linia "nie uciągnie" więcej niż 1Mbitps to znaczy, że mieszkają na totalnym zadupiu z dala od centrali i tłumienie na linii może powodować zrywanie połączenia na F@st'cie.

Zażądaj jeszcze wizyty technika, niech pobada sieć.

 #642624  autor: Orange Ekspert
 27 cze 2013, 09:17
@marcz123456, mogę pomóc w rozwiązaniu Twojego problemu. W tym celu będę potrzebować numer Twojej usługi. Prześlij mi go w prywatnej wiadomości. Sprawdzę, co jest przyczyną i ewentualnie wyślę do Ciebie techników.

 #642788  autor: marcz123456
 27 cze 2013, 20:51
Było zgłaszane już x razy na pomoc orange na faceboku. Zwodzili, kręcili, i dalej to samo.
Ciocia już nie wierzy. Trzeba przecierpieć do końca umowy i uciekać gdzie pieprz rośnie.

 #642884  autor: Vieslav
 28 cze 2013, 10:40
Podaj parametry linii z rutera.