DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #644096  autor: Kamarlot
 02 lip 2013, 15:04
Witam, ostatnio często dzwonią do mnie z zastrzeżonego numeru i mówią że w moim mieście odbędą się pokazy kulinarne i rozsyłają zaproszenia. Dodatkowo każda osoba otrzyma upominek w formie e-papierosa. Jestem z zawodu kucharzem więc chętnie bym się na to wybrał, ale strasznie mi to śmierdzi. Co sądzicie na ten temat ?

 #644123  autor: KR2615
 02 lip 2013, 16:31
Musiałeś podać gdzieś swój numer i wyrazic zgodę na przetwarzanie danych. Mój dziadek tak zrobił, dał się naciągnąć na wycieczkę do Lichenia za 17,99 a teraz nie może się opędzić od telemarketerów. Jeśli Ci to przeszkadza to możesz zablokowac połączenia z numerow zastrzezonych. Co do legalnosci i "smierdzenia" to wszystko jest w pelni legalne. Sam wyraziles na to zgode wlasnym podpisem.

 #644232  autor: manyaky
 02 lip 2013, 23:34
Zrobią wodę z mózgu, aby tylko sprzedać coś z marżą 800%.
Jak chcesz, możesz iść.

To tyle wątku ogólnego, bo przypominam, że to forum telekomunikacyjne.

W kwestii telefonów powinieneś zapytać o nazwę firmy i o ile konsultant się nie rozłączy, sprawdzić ją w CEIDG i wysłać na adres wg uznania:
1) żądanie spełnienia obowiązku informacyjnego zgodnie z u.o.d.o. skąd mają dane
2) sprzeciw na komunikacje marketingową/przetwarzanie danych w celach marketingowych lub w ogóle + sprzeciw na otrzymywanie informacji handlowych.

Jeśli jesteś w 100% pewien, że nie udzielałeś zgody - zgłoszenie na Policję za wykroczenie z któregośtam paragrafu u.o.ś.u.d.e.