DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #717300  autor: aster
 14 maja 2014, 17:12
Czy firmy mają dostępne wyszukiwarki online, gdzie mogę podać adres i uzyskać informacje na temat najwyższego oferowanego pakietu internetowego pod danym adresem?

 #717337  autor: aster
 14 maja 2014, 19:50
Dzięki za link.

Jak wpisuję dokładny adres to system pokazuje, że można nawet Neo 80mbps zainstalować. Ale jak robię wyszukiwanie po numerze telefonu to raptem okazuje się, że tylko 10mbps można zrobić. Raczej pewnie te drugie jest bliższe prawdy?

Czy w Netii także można sprawdzić techniczne możliwości pod danym adresem?

 #717535  autor: aster
 15 maja 2014, 14:11
Netia pisze:Prosimy spróbować pod linkiem: http://skantarek.netia.pl
Dziękuję za link, ale po wprowadzeniu danych pokazuje się komunikat "błąd systemowy, prosimy spróbować później. "

Cóż, spróbuję więc później...

[ Dodano: 2014-05-15, 14:22 ]
Jeśli chodzi o Orange to dziwnie wygląda sprawdzanie możliwości technicznych. Jak po numerze sprawdzam Neostradę to wyskakuje mi, że tylko 10mbps jest możliwe. Ale jak pod tym samym numerem sprawdzam biznesowy DSL do opcja do 80mbps jest jak najbardziej możliwa. Gdzie tu logika? :)

 #717653  autor: janekt
 15 maja 2014, 19:14
http://tester.netia.pl - działa poprawnie tylko na łączu Netii (a'la Speedtest)

JanekT

 #717736  autor: aster
 16 maja 2014, 05:24
janekt pisze:http://tester.netia.pl - działa poprawnie tylko na łączu Netii (a'la Speedtest)
Nie ma mnie w domu, ale ktoś mi to sprawdził tylko nie wiem jak mam teraz zinterpretować wyniki. Czy to pokazuje aktualne łącze (a la speedtest) pod względem wykupionego pakietu, czy w tym przypadku "hamulec" jest zdjęty i mając np. wykupiony 10mbps pokaże mi dużo więcej (techniczny limit łącza)?

 #718125  autor: janekt
 17 maja 2014, 14:10
aster pisze: Nie ma mnie w domu, ale ktoś mi to sprawdził tylko nie wiem jak mam teraz zinterpretować wyniki. Czy to pokazuje aktualne łącze (a la speedtest) pod względem wykupionego pakietu, czy w tym przypadku "hamulec" jest zdjęty i mając np. wykupiony 10mbps pokaże mi dużo więcej (techniczny limit łącza)?
Ta strona pokazuje aktualne łącze, niestety nie pokazuje limitu technicznego.

JanekT

 #719227  autor: b00n
 21 maja 2014, 23:57
aster pisze: Jeśli chodzi o Orange to dziwnie wygląda sprawdzanie możliwości technicznych. Jak po numerze sprawdzam Neostradę to wyskakuje mi, że tylko 10mbps jest możliwe. Ale jak pod tym samym numerem sprawdzam biznesowy DSL do opcja do 80mbps jest jak najbardziej możliwa. Gdzie tu logika? :)
Zapewne jesteś obecnie podłączony do takiej centrali, która może zapewnić prędkość do 10Mb/s, ale - w przypadku zdecydowania się na opcję do 80Mb/s - zostaniesz zapewne przełączony na inny obiekt.

Możliwości technicznych na stronie Netii nie można sprawdzić już od kilku miesięcy. Nie wiem, co to za mądra osoba od nich podaje tutaj link do skantarka, ale to tylko świadczy o ich poziomie kompetencji. Netię zdecydowanie odradzam - no chyba, że jest u ciebie dostępny Foton.

 #719238  autor: aster
 22 maja 2014, 05:37
b00n pisze:Netię zdecydowanie odradzam - no chyba, że jest u ciebie dostępny Foton.
Ponoć jest dostępna wersja 50mbps, ale na siłę chcą pod przymusem wcisnąć także ich telewizję i ma to wynieść 80zł/mies. Bez wzięcia tej telewizji... nie chcą w ogóle zmienić netu. :?

Może był jakiś nadgorliwy konsultant chcący osiągnąć jakiś 'target", tak więc spróbujemy przedzwonić ponownie. W chwili obecnej mamy chyba 10mbps, czy jeśli przejdziemy na Foton to będą fizycznie musieli coś robić na miejscu przy kablach/zmieniać urządzenie, czy wszystko zrobią zdalnie i ten sam router/modem Netia Spot zostaje?

 #719317  autor: b00n
 22 maja 2014, 12:11
W pierwszej sprawie - jeżeli znowu trafisz na konsultanta, który na siłę będzie próbował wcisnąć ci dodatkową usługę - kontaktuj się z Panem Karolem Wieczorkiem z blog.netia.pl. On w tego typu kwestiach służy pomocą.

Na drugie pytanie ci nie odpowiem, bo nie wiem, jak to w praktyce wygląda.

 #719415  autor: Netia
 22 maja 2014, 17:04
Szanowni Państwo, co do skantarek.netia.pl pokazuje błąd systemowy. Problem jest zgłoszony i trwają pracę nad jego usunięciem.
Pozdrawiamy,
Netia

 #719728  autor: aster
 24 maja 2014, 16:52
b00n pisze:Zapewne jesteś obecnie podłączony do takiej centrali, która może zapewnić prędkość do 10Mb/s, ale - w przypadku zdecydowania się na opcję do 80Mb/s - zostaniesz zapewne przełączony na inny obiekt.
Dzięki. :) Na to wygląda bo Tepsa-Orange twierdzi, że usługę mogą nam zaoferować i wkrótce technik zbada na miejscu wszystko aby nie było niespodzianek.

 #720163  autor: b00n
 26 maja 2014, 22:09
Pamiętaj, że w Orange przy opcji 80Mb/s są widełki w zakresie 20-80Mb/s. Nie wiem, jak to wygląda w przypadku Netii, ale skoro i oni mogą ci zaoferować szybki internet, to na twoim miejscu zorientowałbym się w temacie. Ewentualnie, jeżeli zamówisz Neostradę przez internet/telefon, to zawsze masz 10 dni na odstąpienie od umowy.

 #721463  autor: Netia
 31 maja 2014, 20:30
Szanowni Państwo,
Nasza oferta uzależniona jest od lokalizacji. W celu poznania możliwości łącza prosimy skontaktować się z nami. Pełną ofertę znajdą Państwo pod linkiem http://www.netia.pl/oferta-dom/internet.html.
Najwyższą oferowaną prędkością jest internet do 100mb/s w cenie 59,90 PLN miesięcznie. Dostępna również w ofercie na 6 miesięcy.
Pozdrawiamy,
Netia