Witam,
Ponieważ nie korzystamy praktycznie w ogóle ze stacjonarnego (raz na jakiś czas teściowa dzwoni) postanowiłam kilka miesięcy temu obniżyć abonament do najniższego czyli 'Plan na każdą kieszeń'. Za kilka miesięcy i tak mieliśmy się przeprowadzić wiec stwierdziłam, ze przy przeprowadzce całkowicie zrezygnuję z telefonu stacjonarnego. Jakie było moje zdziwienie kiedy chciałam zrezygnować ze stacjonarnego, a konsultant odpowiedział, że nie mogę bo zmiejszając abonament automatycznie podpisałam umowę na czas OKRESLONY na 24 miesiace. (sprawe własciwie załatwiał moj tata, na ktorego jest tel., ktorego oczywiscie nikt nie powiadomił iz wraz z obnizka taryfy wiazemy sie z orange na 2 lata)Konsultant jeszcze bezczelnie oswiadczył, ze oczywiscie mozemy nie korzystac z telefonu, ale abonament musimy płacic. Moje pytanie brzmi: Czy faktycznie nie ma zadnej mozliwosci rozwiazania takiej umowe przed czasem?
Ponieważ nie korzystamy praktycznie w ogóle ze stacjonarnego (raz na jakiś czas teściowa dzwoni) postanowiłam kilka miesięcy temu obniżyć abonament do najniższego czyli 'Plan na każdą kieszeń'. Za kilka miesięcy i tak mieliśmy się przeprowadzić wiec stwierdziłam, ze przy przeprowadzce całkowicie zrezygnuję z telefonu stacjonarnego. Jakie było moje zdziwienie kiedy chciałam zrezygnować ze stacjonarnego, a konsultant odpowiedział, że nie mogę bo zmiejszając abonament automatycznie podpisałam umowę na czas OKRESLONY na 24 miesiace. (sprawe własciwie załatwiał moj tata, na ktorego jest tel., ktorego oczywiscie nikt nie powiadomił iz wraz z obnizka taryfy wiazemy sie z orange na 2 lata)Konsultant jeszcze bezczelnie oswiadczył, ze oczywiscie mozemy nie korzystac z telefonu, ale abonament musimy płacic. Moje pytanie brzmi: Czy faktycznie nie ma zadnej mozliwosci rozwiazania takiej umowe przed czasem?