DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #727393  autor: agatha28
 24 cze 2014, 17:28
Witam,

Ponieważ nie korzystamy praktycznie w ogóle ze stacjonarnego (raz na jakiś czas teściowa dzwoni) postanowiłam kilka miesięcy temu obniżyć abonament do najniższego czyli 'Plan na każdą kieszeń'. Za kilka miesięcy i tak mieliśmy się przeprowadzić wiec stwierdziłam, ze przy przeprowadzce całkowicie zrezygnuję z telefonu stacjonarnego. Jakie było moje zdziwienie kiedy chciałam zrezygnować ze stacjonarnego, a konsultant odpowiedział, że nie mogę bo zmiejszając abonament automatycznie podpisałam umowę na czas OKRESLONY na 24 miesiace. (sprawe własciwie załatwiał moj tata, na ktorego jest tel., ktorego oczywiscie nikt nie powiadomił iz wraz z obnizka taryfy wiazemy sie z orange na 2 lata)Konsultant jeszcze bezczelnie oswiadczył, ze oczywiscie mozemy nie korzystac z telefonu, ale abonament musimy płacic. Moje pytanie brzmi: Czy faktycznie nie ma zadnej mozliwosci rozwiazania takiej umowe przed czasem?

 #727400  autor: maciejnet
 24 cze 2014, 17:58
W jaki sposób była podpisywana umowa (ta która zmniejszała abonament)? Jeśli telefonicznie to zażądaj nagranej rozmowy i naj jej podstawie będziesz wiedział czy była informacja o przedłużeniu umowy czy też nie. jeśli nie było to w reklamacji możesz ubiegać się o anulowanie umowy. Po odsłuchaniu nagranej rozmowy wiele się wyjaśnia. Czasem domownik nie wie że go informowano i te nagrania wiele wyjaśniają. Z kolei gdy było to załatwiane drogą tradycyjną w obecności pracownika to niestety na umowie jest informacja na jakie warunki zgadzamy się podpisując umowę.

 #727414  autor: agatha28
 24 cze 2014, 18:27
Dziękuję za odpowiedz. Zmiana abonamentu odbyła się telefonicznie
 #727493  autor: zoltan666
 24 cze 2014, 21:48
agatha28 pisze:Moje pytanie brzmi: Czy faktycznie nie ma zadnej mozliwosci rozwiazania takiej umowe przed czasem?
Możliwość rozwiązania umowy jest, ale prawdopodobnie będzie się to wiązało z koniecznością zapłacenia kary umownej za przedwczesne zerwanie umowy. W przypadku "Planu na każdą kieszeń" bedzie to 30zł. za każdy miesiąc pozostały do końca umowy.
Tak jak napisał maciejnet poproś o udostępnienie nagranej rozmowy i wtedy będziesz wiedziała jak rzeczywiście było, ale przypuszczam, że informacja o przedłużeniu umowy o kolejne 24 miesiace w tej rozmowie jednak była, a twój tata moze tego poprostu nie pamiętać.