Od pewnego czasu na mojej Lumii 830 (Windows Phone 8.1) występuje dość uporczywy błąd polegający na tym, że kilka razy dziennie wyłącza się samoczynnie dźwięk. Nie słyszę sygnału połączenia i wiadomości. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu telefonu wszystko wraca do normy na kilka godzin. Poszperałem trochę w necie ale jedyne porady jakie znalazłem to hard reset telefonu bez przywracania kopii zapasowej (żeby nie przywrócić błędu). Nigdy nie robiłem twardego resetu stąd moje kilka pytań:
1. Czy jeśli nie zrobię kopii zapasowej to utracę wszystkie zapisane kontakty i aplikacje? Przecież te dane zapisują się także na koncie Microsoft. Przy pierwszym uruchomieniu nowego telefonu właśnie po zalogowaniu ściągnąłem wszystkie kontakty. Czy po resecie jest to niemożliwe?
2. Czy opisany przeze mnie powyżej błąd może naprawić ewentualna aktualizacja do Windows 10?
3. Jeśli Windows 10 nie przypadnie mi do gustu to hard reset przywróci WP 8.1? Czy dane zapisane na koncie Microsoft wówczas pozostaną.
Nie chciałbym ręcznie wpisywać wszystkich kontaktów bo mam ich ok. 200 a w wielu z nich jeszcze dodatkowe dane, jak zdjęcie, adres e-mail, data urodzin i in. stąd moje obawy i wątpliwości.
1. Czy jeśli nie zrobię kopii zapasowej to utracę wszystkie zapisane kontakty i aplikacje? Przecież te dane zapisują się także na koncie Microsoft. Przy pierwszym uruchomieniu nowego telefonu właśnie po zalogowaniu ściągnąłem wszystkie kontakty. Czy po resecie jest to niemożliwe?
2. Czy opisany przeze mnie powyżej błąd może naprawić ewentualna aktualizacja do Windows 10?
3. Jeśli Windows 10 nie przypadnie mi do gustu to hard reset przywróci WP 8.1? Czy dane zapisane na koncie Microsoft wówczas pozostaną.
Nie chciałbym ręcznie wpisywać wszystkich kontaktów bo mam ich ok. 200 a w wielu z nich jeszcze dodatkowe dane, jak zdjęcie, adres e-mail, data urodzin i in. stąd moje obawy i wątpliwości.